Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki
Websi spletni prvaki 2018-36

14. september,
Kino Bežigrad

 

Program WEBSI dneva 2018

WEBSI dan se je odvil v petek, 14. septembra v Kinu Bežigrad.

Program je povezoval Boštjan Gorenc – Pižama.

Prijavi se na Websi dan

Websi spletni prvaki 2018-172
 
Registracija
Registracija
  • 11:00 (60 min)
 
Uvodni nagovor
Uvodni nagovor
  • 12:00 (5 min)
 
Finalisti WEBSI Gorenje izziva
Finalisti WEBSI Gorenje izziva
  • 12:05 (35 min)

Predstavili se bodo snovalci 3 najboljših rešitev WEBSI Gorenje izziva, ki ga organizator WEBSI Spletni prvaki tokrat pripravlja skupaj z glavnim partnerjem projekta, Skupino Gorenje. Na podlagi javne predstavitve bo strokovna komisija nato izbrala zmagovalca oz. zmagovalno rešitev.

Vsebina izziva: kako s pomočjo digitalnih asistentov (chatbotov) izboljšati uporabniško vrednost produktov in storitev Skupine Gorenje?

 
Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje
Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje
  • Gregor Kovačič, direktor prodaje storitev, Microsoft Ljubljana
    Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga, Gorenje d. d.

  • 12:40 (30 min)

Pogovorni vmesniki spreminjajo interakcijo med uporabniki ter izdelki in storitvami. S pomočjo umetne inteligence virtualni asistenti postajajo vedno bolj uporabni tako za uporabnike, ki jim poenostavljajo vsakodnevna opravila, kot za podjetja, ki pridobivajo nove podatke za hitrejši in bolj učinkovit razvoj novih rešitev.

Podjetje Microsoft in Skupina Gorenje bosta predstavila tehnologijo, razvoj in rešitev za prvega virtualnega asistenta Skupine Gorenje, ki napoveduje novo obdobje v komunikaciji z uporabniki.

 
Naročnik vs. Agencija: izzivi in pasti spletnih projektov
Naročnik vs. Agencija: izzivi in pasti spletnih projektov
  • Klemen Urbančnik, vodja projektov, Creatim Ržišnik Perc, d. o. o.

  • 13:10 (30 min)

Zakaj prihaja do različnih pričakovanj?

Pred projektom:

  • 5 najpogostejših napak naročnikov,
  • 5 najpogostejših napak agencij.

Med IN po projektu:

  • 5 najpogostejših očitkov naročnikov,
  • 5 najpogostejših očitkov agencij.

In kakšni so nasveti za zmanjševanje vrzeli med naročniki in izvajalci (glede pričakovanj)? Več na WEBSI dnevu.

 
Odmor
Odmor
  • 13:40 (20 min)
 
Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje (okrogla miza)
Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje (okrogla miza)
  • Urša Mivšek Sitar, ustanoviteljica in direktorica, April 8, d. o. o.
    dr. Maja Fesel Kamenik, ustanoviteljice in direktorica, HRM, d. o. o.
    dr. Ana Lina Vodušek, dr. med.
    Matija Torlak, direktor inovacij, Big Bang, d. o. o. in ustanovitelj Digital School Slovenia
    mag. Aleš Vičič, športni psiholog
    dr. Eva Boštjančič, doktorica znanosti, izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij

  • 14:00 (1 ura)

Digital ni več izziv prihodnosti, ampak realnost, v kateri živimo. Online in offline svetova se povezujeta in zagotavljata ljudem celovito izkušnjo skorajda česarkoli. Naloga digitalne agencije in vseh, ki delajo na področju digitala, je izboljšati življenja potrošnikov, odgovoriti na njihova vprašanja, rešiti njihove težave. Tu pa nastopi ključno vprašanje: kako to delati odlično? Slediti področju, pa vendar biti drugačen, unikaten, napredovati, pritegniti, izvabiti emocije, zadostiti potrebam, izpolniti obljube, povedati pristne zgodbe, olajšati iskanje ali korake aktivnosti … in se pri vsem tem ne izpeti. Dobre ideje, pravi naročniki, finančna sredstva in odlična ekipa žal niso dovolj.

Potrebno je zmagovalno delovno okolje. Takšno, v katerem bo odlična ekipa postala zmagovalna in ustvarila projekte, ki bodo dosegli svoj namen. Input za output. Ista ekipa ljudi namreč v različnem okolju funkcionira popolnoma drugače.

Vprašanja, na katera bomo v okviru okrogle mize skušali odgovoriti:

  • Kako lahko vodje ustvarijo pozitivno organizacijsko klimo v (digitalnem) podjetju?
  • Kaj lahko vsak posameznik naredi, da se bo na delovnem mestu počutil dobro?
  • Kako lahko posameznik prispeva k dobremu počutju sodelavcev?
  • Kako ustvariti zmagovalno delovno okolje?
 
Vplivneži: kako ločiti zrno od plev
Vplivneži: kako ločiti zrno od plev
  • Milena Jakovljević, strateška direktorica, Mediodrom, d. o. o.

  • 15:00 (30 min)

Skoraj zagotovo bi lahko nagrado za "najbolj popularen" poklic zadnjega leta podelili delovnemu mestu vplivnež - oseba, najpogosteje uporabnik družbenih omrežij, ki ima glas in možnost, da kar koli sporoči množici, ki mu sledi. Predstavljajte si, da bi se vsak, ki (misli da) opravlja poklic vplivneža, opredelil kot zaposleni - brezposelnost bi v trenutku padla na precej nizko raven. Kako torej prepoznati razliko med nekom, ki dejansko vpliva na nakupne odločitve vaše ciljne skupine in nekom, ki ne ustvari dodane vrednosti v vaši oglaševalski kampanji saj je sledilce prepričal z napačnimi metodami ali še huje, preprosto kupil sledilce in vključenost uporabnikov?

 
Kako odpreti spletno trgovino v Nemčiji?
Kako odpreti spletno trgovino v Nemčiji?
  • Nastja Kramer, solastnica, Malinca, d. o. o.

     

  • 15:30 (30 min)

Po 4 letih izkušenj na slovenskem in hrvaškem trgu, se je Malinca začetku leta 2018 lotila vstopa na nemški trg. Kateri so ključni faktorji za uspeh? Kaj je potrebno paziti pri vzpostavitvi spletne prodaje na nemškem trgu? Katera marketinška orodja se na nemškem trgu najbolj obrestujejo? Kako raziskati trg pred vstopom? Kako izpeljati logistiko? Kakšna je razlika med slovenskimi in nemškimi potrošniki? Na vsa ta in še druga vprašanja bo Nastja odgovorila v predavanju z naslovom ''Kako uspešno vzpostaviti spletno prodajo v Nemčiji?''.

 

 
Odmor
Odmor
  • 16:00 (20 min)
 
Prvih 100 dni vladavine GDPR-ja
Prvih 100 dni vladavine GDPR-ja
  • Bojana Pleterski, DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Poslovni sistem Mercator, d. d.

  • 16:20 (30 min)

25. 5. 2018 je bilo splošno pričakovanje nekakšnega »boom«, obstajala je kar nekakšna panika. Kaj se je dejansko zgodilo? Kaj smo podjetja imela že urejeno in kaj nam je manjkalo takrat? 100 dni po tem imamo nekateri še več, nekateri manj področij, ki jih je potrebno urediti. Najprej pa so morala biti končana področja temeljev obdelave podatkov, pravic posameznikov ter imenovanje in vzpostavitve vloge DPO. Preostala področja so z zamujanjem sprejetja ZVOP-2 imela malo več »bufferja«. Kje so največji izzivi? Vedno tam, kjer so novosti, kjer še ni vzpostavljene prakse. Ključno je, kje in kako bomo postavili standarde, zato so začetni meseci še kako pomembni. 

 
Jeb*š dolgčas! Viralna zgodba medenega jazbeca
Jeb*š dolgčas! Viralna zgodba medenega jazbeca
  • Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils

  • 16:50 (30 min)

Kaj imata skupnega akrobatska skupina Dunking Devils iz majhne Slovenije in medeni jazbec, Honey Badger iz divje Afrike? Oboji so s svojo neustrašnostjo postali svetovni viralni hit. Medeni jazbec je na platformi YouTube zaslovel naključno. Dunking Devils pa viralne uspehe že 10 let dosegajo načrtno, strateško in - kar je najpomembnejše - ponovljivo. Domen Rozman, njihov idejni vodja, vas bo popeljal v svet norih idej in z vami delil zgodbo njihovega uspeha. Kako pridobiti posel velikanov, kot so NFL, Yahoo in Facebook? Imaš viralno idejo, pa nimaš pojma, kako jo pretvoriti v učinkovito marketinško kampanjo? Prisluhni viralnim zgodbam medenega jazbeca!

 
Odbita do bita z Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin
Odbita do bita z Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin
  • Maruša Kerec in Anže Tomić (Odbita do bita, Val 202), dr. Dejan Verčič (partner in direktor za znanje (Stratkom), profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na FDV-ju), Nina Kožar (svetovalka za digitalno komuniciranje, Virtua PR) 

  • 17:20 (1 ura 10 min)

Slovnične napake v Facebook oglasih, kričeča sporočila na spletnih straneh, ki zakrivajo vsebino, nadležni SMS klubi zvestobe, video oglasi, ki se samodejno predvajajo, predolgi e-maili in vse ostale stvari, ki vas motijo na spletu!

 

Kako slabe prakse s spleta spremeniti v dobre in prijazne uporabniku? 

 

Odbita do bita se iz studia 21 na Valu 202 seli na WEBSI dan! Maruša Kerec in Anže Tomić bosta debatirala z Nino Kožar, strokovnjakinjo za digitalno komuniciranje, Virtua PR in Dejanom Verčičem, profesorjem in predstojnikom Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.

 
Druženje pred podelitvijo nagrad
Druženje pred podelitvijo nagrad
  • 18:30 (1 ura 30 min)
 
Podelitev WEBSI nagrad in zabava
Podelitev WEBSI nagrad in zabava
  • 20:00 ()

Podelitev prestižnih WEBSI nagrad. Sledi zabava s pogostitvijo. 

Urnik dneva

11:00
Registracija

Registracija

60 min Več informacij
12:00
Uvodni nagovor

Uvodni nagovor

5 min Več informacij
12:05
Finalisti WEBSI Gorenje izziva

Finalisti WEBSI Gorenje izziva

Predstavitev 3 najboljših rešitev WEBSI Gorenje izziva.

35 min Več informacij
12:40
Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje

Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje

Gregor Kovačič, direktor prodaje storitev, Microsoft Ljubljana
Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga, Gorenje d. d.

30 min Več informacij
13:10
Naročnik vs. Agencija: izzivi in pasti spletnih projektov

Naročnik vs. Agencija: izzivi in pasti spletnih projektov

Klemen Urbančnik, vodja projektov, Creatim Ržišnik Perc, d. o. o.

30 min Več informacij
13:40
Odmor

Odmor

20 min Več informacij
14:00
Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje (okrogla miza)

Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje (okrogla miza)

Urša Mivšek Sitar, ustanoviteljica in direktorica, April 8, d. o. o.
dr. Maja Fesel Kamenik, ustanoviteljice in direktorica, HRM, d. o. o.
dr. Ana Lina Vodušek, dr. med.
Matija Torlak, direktor inovacij, Big Bang, d. o. o. in ustanovitelj Digital School Slovenia
mag. Aleš Vičič, športni psiholog
dr. Eva Boštjančič, doktorica znanosti, izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij

1 ura Več informacij
15:00
Vplivneži: kako ločiti zrno od plev

Vplivneži: kako ločiti zrno od plev

Milena Jakovljević, strateška direktorica, Mediodrom, d. o. o.

30 min Več informacij
15:30
Kako odpreti spletno trgovino v Nemčiji?

Kako odpreti spletno trgovino v Nemčiji?

Nastja Kramer, solastnica, Malinca, d. o. o.

 

30 min Več informacij
16:00
Odmor

Odmor

20 min Več informacij
16:20
Prvih 100 dni vladavine GDPR-ja

Prvih 100 dni vladavine GDPR-ja

Bojana Pleterski, DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Poslovni sistem Mercator, d. d.

30 min Več informacij
16:50
Jeb*š dolgčas! Viralna zgodba medenega jazbeca

Jeb*š dolgčas! Viralna zgodba medenega jazbeca

Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils

30 min Več informacij
17:20
Odbita do bita z Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin

Odbita do bita z Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin

Maruša Kerec in Anže Tomić (Odbita do bita, Val 202), dr. Dejan Verčič (partner in direktor za znanje (Stratkom), profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na FDV-ju), Nina Kožar (svetovalka za digitalno komuniciranje, Virtua PR) 

1 ura 10 min Več informacij
18:30
Druženje pred podelitvijo nagrad

Druženje pred podelitvijo nagrad

1 ura 30 min Več informacij
20:00
Podelitev WEBSI nagrad in zabava

Podelitev WEBSI nagrad in zabava

Več informacij
 
Milena Jakovljević
Milena Jakovljević Strateška direktorica, Mediodrom, d. o. o.
  • Vplivneži: kako ločiti zrno od plev
  • 14. 09. 2018
  • 15:30–16:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Milena Jakovljević je strateška direktorica Mediodroma, agencije, ki jo je pred skoraj sedmimi leti ustanovila skupaj s sestrami. Projekti, na katerih je sodelovala, so prejeli že več kot 20 domačih in mednarodnih nagrad, Mediodrom pa je tudi prejemnik laskavega naziva Naj digitalna agencija na WEBSI-ju 2017.

 
Klemen Urbančnik
Klemen Urbančnik Vodja projektov, Creatim Ržišnik Perc, d. o. o.
  • Naročnik vs. Agencija: izzivi in pasti spletnih projektov
  • 14. 09. 2018
  • 13:10–13.40 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Klemen Urbančnik je vodja projektne pisarne Creatima s 15-letnimi izkušnjami pri vodenju spletnih projektov tako doma kot v tujini. Na primerih iz prakse bo na neposreden način prikazal vzroke za trenja med agencijo in naročnikom ter predvsem načine, kako se jim izogniti.

 
Nastja Kramer
Nastja Kramer Solastnica, Malinca, d. o. o.
  • Kako odpreti spletno trgovino v Nemčiji?
  • 14. 09. 2018
  • 15:00–15:30 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Nastja je solastnica podjetja Malinca, d. o. o., ki obratuje od leta 2013. Gre za blagovno znamko zdrave prehrane in naravne kozmetike. Malinca je hkrati tudi spletni portal z zdravimi recepti in spletna trgovina s ponudbo izdelkov za zdrav življenjski slog, za katero so že dvakrat prejeli naziv ''Spletni trgovec leta'' v Sloveniji. Nastja rada eksperimentira v kuhinji, njena strast je redna telovadba, saj je to način za sproščanje in premagovanje stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in s svežimi idejami. Svoja praktična znanja iz marketinga rada deli med številne podjetnike, saj ima za sabo poleg Malince še kup drugih zanimivih projektov.

 
Domen Rozman
Domen Rozman Idejni vodja, Dunking Devils
  • Jeb*š dolgčas! Viralna zgodba medenega jazbeca
  • 14. 09. 2018
  • 16:50–17:20 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Leta 2004 je v družbi prijateljev in s pomočjo male prožne ponjave začel zabijati koše. Iz strasti je nastala akrobatska skupina Dunking Devils, ki si je z že več kot 1700 nastopi v 47 državah sveta in na kar 5 kontinentih utrdila pot do uspeha. Domen pravi, da je bila ta pot dolga, pogosto boleča, a predvsem nepredvidljiva in zato nadvse zabavna. Ključ do uspeha vidi v pristnem timskem duhu in predanosti norim in navidezno nemogočim idejam. Idejni vodja akrobatske skupine danes vodi viralno agencijo Honey Badger – ekipo kreativcev, ki iz ozadja vodijo blagovno znamko Dunking Devils ter ustvarjajo videe in marketinške kampanje, ki jih je videlo že več kot 100 milijonov ljudi po vsem svetu.

 
Gregor Kovačič
Gregor Kovačič Direktor prodaje storitev, Microsoft Ljubljana
  • Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje
  • 14. 09. 2018
  • 12:40–13:10 (30 min)
  • Kino Bežigrad

V okviru Microsofta zadolžen za ključne projekte digitalne transformacije v različnih panogah, kjer se dotikajo področja umetne inteligence, avtomatizacije poslovnih procesov ter njihove transformacije z uporabo platforme v računalniškem oblaku.

 
Vladimir Nardin
Vladimir Nardin Vodja digitalnega marketinga, Skupina Gorenje
  • Razvoj pogovornih vmesnikov z Microsoft Azure Bot Service in predstavitev virtualne asistentke za Skupino Gorenje
  • 14. 09. 2018
  • 12:40–13:10 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Odgovoren za razvoj digitalnih aktivnosti marketinga, njihovo učinkovitost ter podporo blagovnim znamkam in poslovnim enotam v skladu z digitalno strategijo. Vodja projekta za razvoj digitalnih storitev za povezljive in nepovezljive aparate ter vodja projekta za razvoj nove digitalne platforme.

 
Urša Mivšek Sitar
Urša Mivšek Sitar Ustanoviteljica in direktorica, April 8, d. o. o.
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Urša Mivšek Sitar je pred kratkim soustanovila novo digitalno agencijo, ki se osredotoča predvsem na učinkovito povezovanje online in offline svetov potrošnikov in znotraj tega področja z ekipo preko 10 strokovnjakov razvija učinkovite rešitve tako za domače kot tudi tuje naročnike. Z (digitalnim) marketingom in strateškim svetovanjem se ukvarja že več kot 15 let, v tem času je predavala tudi na različnih marketinških dogodkih: WEBSI, Diggit, IAB akademiji, STO-ju itd.

 
dr. Maja Fesel Kamenik
dr. Maja Fesel Kamenik Ustanoviteljica in direktorica, HRM, d. o. o.
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Dr. Maja Fesel Kamenik je lastnica in direktorica družbe za kadrovski management, izobraževanje in poslovno svetovanje, HRM, d. o. o. ter sodeluje v mednarodni mreži INAC za iskanje vodstvenih pozicij (prisotna v 45 državah).

Ima večletne izkušnje na področju kadrovskega managementa, iskanja in selekcije kadrov, sistemov vodenja ljudi, kadrovskih skrbnih pregledov, “performance managament” sistemov, delovno pravnega področja, optimizacij in reorganizacij v podjetjih ter psiholoških profiliranj. Kot strokovnjakinja na področju vodenja ljudi svetuje različnim podjetjem tudi na področju razvoja zaposlenih, izvaja individualne coachinge in izobraževalne delavnice. Živi po načelih "flexibility is the new ability; no bullshit in anything; don't copy, rather create; consulting and socializing as a way of life", njen osebni izziv pa je usklajevanje kariere, družine in veselja do potovanj.

 
dr. Ana Lina Vodušek, dr. med.
dr. Ana Lina Vodušek, dr. med.
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Ana Lina Vodušek je doktorica onkologije, zaposlena na UKC Ljubljana. Na svoji poklicni poti se dnevno srečuje s stresnimi situacijami – tako na strani pacientov kot tudi na strani organizacije in zadovoljstva zaposlenih znotraj omejitev javnega zavoda. Vzporedno s svojo poklicno potjo pa se v zadnjih letih profesionalno ukvarja tudi s psihoterapijo.

Poleg vsega naštetega pa je ženska v 40. letu, mama treh otrok, žena. Uči se imeti rada sebe in živeti v danem trenutku in se z vso polnostjo zavedati sama sebe in drugih okoli sebe. Rada ima svoj vrt, veter v laseh, pozno popoldansko sonce v Toskani, penino, kavice s prijateljicami, crkljanje z Lukom in otroki, skupna nedeljska jutra, zvedava potovanja in dolge poletne dneve.

 
Matija Torlak
Matija Torlak Direktor inovacij, Big Bang, d. o. o., in ustanovitelj Digital School Slovenia
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Njegov fokus v Big Bang-u je razvoj poslovnih modelov v trgovini, razvoj večkanalnega nastopa na trgu, izkoriščanje spleta kot generatorja rasti poslovanja na podlagi uporabe podatkov in njihovo analiziranje s pomočjo procesa Growth Hack. Z agilnimi pristopi dela kot direktor inovacij sodeluje s start-upi in z novimi tehnologijami. Kot podjetnik je ustanovitelj in direktor Digital School, kjer otroke in mladostnike od 7. leta naprej z otrokom prilagojenim programom učijo računalniškega programiranja in računalniških znanj.

 
mag. Aleš Vičič
mag. Aleš Vičič športni psiholog
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Mag. Aleš Vičič je že več kot 20 let eden vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov v Sloveniji. Njegov poslanstvo je, da športniki, s pomočjo psihološkega napredka, vrhunsko funkcionirajo in s tem dosegajo vrhunske rezultate. V tem času je svetoval več kot 400 športnikom in trenerjem iz več kot 40 športov vseh kakovostnih nivojev. Največji doprinos slovenskemu športu je dal v dolgoročnem sodelovanju s 130 slovenskimi vrhunskimi športniki, od tega s 60 Olimpijci.

Je ustanovitelj, mentor in vodja vodilnega strokovnega tima športnih psihologov v Sloveniji: podpora vrhunskim dosežkom, ki danes ponuja storitve vsem športnim zvezam, klubom, šolam in posameznikom po vsej Sloveniji. Svetovanja za spoprijemanje s stresom in izboljšanje učinkovitosti ponujajo tudi za druge zahtevne poklice.

 
dr. Eva Boštjančič
dr. Eva Boštjančič doktorica znanosti, izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij
  • Pozitiva digitala ali kako ustvariti zmagovalno delovno okolje
  • 14. 09. 2018
  • 14:00–15:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad

Eva Boštjančič je, preden je stopila v akademsko-raziskovalni svet, delala na številnih svetovalnih projektih s področja kadrovskega managementa ter samostojno vodila številna iskanja in selekcije vodstvenih in vodilnih kadrov: direktno iskanje in selekcija vodilnih in visoko strokovnih kadrov, analize delovnega zadovoljstva in zavzetosti, psihološko svetovanje managerjem, merjenje organizacijske klime in kulture, uvajanje letnih razgovorov, učinkovito vodenje kadrovske funkcije v podjetju, pomoč pri konfliktnih/kriznih situacijah, spoprijemanje s stresom in svetovanje na področju razvoja kadrov. Leta 2004 je začela sodelovati s Katedro za psihologijo dela, na ljubljanskem Oddelku za psihologijo. Najprej kot asistentka, sedaj kot izredna profesorica in nosilka predmetov Kadrovska psihologija, Organizacijska psihologija ter Karierni razvoj zaposlenih. Kot (so)avtorica in urednica številnih znanstvenih, strokovnih del ter portala psihologijadela.com osvešča in izobražuje različne javnosti – tako vodstveno in kadrovsko, kot tudi študentsko in akademsko.

 
Maruša Kerec in Anže Tomić
Maruša Kerec in Anže Tomić Odbita do bita, Val 202
  • Odbita do bita iz Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin
  • 14. 09. 2018
  • 17:20–18:30 (80 min)
  • Kino Bežigrad

Maruša rada govori. Najraje po radiu. Dnevno novinarka, tedensko voditeljica, vedno v iskanju odbitih idej. Ljubiteljica sodobnih tehnologij, dobre hrane in zanimivih ljudi.

Anže Tomić je spletni urednik Vala 202, bolje znan kot podkast sultan.

 
dr. Dejan Verčič
dr. Dejan Verčič partner in direktor za znanje (Stratkom), profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na FDV-ju
  • Odbita do bita iz Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin
  • 14. 09. 2018
  • 17:20–18:30 (80 min)
  • Kino Bežigrad

dr. Dejan Verčič je partner in direktor za znanje v družbi Stratkom, profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.

 
Nina Kožar
Nina Kožar svetovalka za digitalno komuniciranje, Virtua PR
  • Odbita do bita iz Vala 202 na WEBSI dan: Splet nadležnih vsebin
  • 14. 09. 2018
  • 17:20–18:30 (80 min)
  • Kino Bežigrad

Čez dan piše strategije in vsebine za komunikacijske nastope na spletu. Je bralka in pobudnica gibanja Knjigobežnice.

 
Bojana Pleterski
Bojana Pleterski Bojana Pleterski, DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Poslovni sistem Mercator, d. d.
  • Prvih 100 dni vladavine GDPR-ja
  • 14. 09. 2018
  • 16:20–16:50 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Bojana Pleterski je DPO v podjetju Poslovni sistem Mercator, d. d. Ni pravnica, temveč prihaja iz prakse, saj  se že vrsto let ukvarja s potrošnikom, njegovo zvestobo ter CRM sistemi. Najprej skozi trženjske raziskave kot direktorica trženjskih raziskav in kasneje kot izvršna direktorica družbe CATI (danes Valicon). Po 5 letih se je usmerila v CRM, sicer še vedno močneje na analitičen del. Skoraj 10 let je v Mercatorju vodila CRM, kar pomeni konkretno predstavlja sistema zvestobe Pika. V teh letih je pokrivala tudi področje varovanja osebnih podatkov Pika kartičarjev, tako da vloga DPO sicer nadaljevanje dosedanjega dela na tem področju, pa vendar tudi ovinek na karierni poti.