https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2023/09/Websi-2023-227.jpg&nocache=1

WEBSI DAN

11. September 2025
Festivalna dvorana Ljubljana

Vabljeni na festival slovenskega digitalnega komuniciranja, kjer boste spoznali nove trende, poslovne priložnosti in zanimive zgodbe s področja digitala. Predstavljali vam jih bodo strokovnjaki z raznolikih področij.

Se vidimo naslednje leto!

PROGRAM WEBSI DNEVA 2025

Festivalna dvorana Ljubljana, 11. september 2025

11:00–12:00

Registracija

12:00–12:10

Uvodni nagovor 

12:10–12:30

Mladi digitalci – FINALE Argetinega izziva 

Predstavitev rešitev finalistov; zmagovalec bo razglašen na večerni podelitvi

12:30–12:55

Smo v koraku s trendi?

Pregled prijavljenih del na tekmovanje WEBSI 2025

Urša Mivšek Sitar, THE OTHER

Metod Krajnc, Creatim

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-11.png&nocache=1

12:55–13:40

Zelena luč: Četrti vozni pas mora biti digitalen!

V ŽIVO – Snemanje podkasta APM za VAL 202

Anja Hlača Ferjančič, novinarka in voditeljica, Val 202
Anže Vidrih  Tomić, ustvarjalec podkasta Tehnična podpora, Val 202
Andrej Brglez,  razvojnik in raziskovalec trajnostne mobilnosti, strokovni sodelavec podkasta APM na Valu 202

Jure Gregorčič, avtomobilski novinar pri Motoreviji AMZS in član ekipe Atmosfercev

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-6.png&nocache=1

13:40–14:20

OKROGLA MIZA: Vplivneži in blagovne znamke: Recept za zaupanje in pristnost

Lidija Rakuša,  direktorica marketinga, Spar Slovenija

Matej Avanzo, direktor podjetja Spontanzo, vodja sponzorstev in organizacije večjih dogodkov Joker Out

Luka Pangos, vplivnež in zmagovalec MasterChef Slovenija 2024

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-10.png&nocache=1

14:20–14:35

Odmor

14:35–14:40

TSmedia aktivacija

14:40–15:20

C-Level Influence: How to achieve a reach of 10 Million on Linkedin?

Dragan Petric,  Executive Editor, Bug Magazine

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-1.png&nocache=1

15:20–15:45

5 avtomatizacij z UI, ki jih potrebuje vsaka spletna trgovina

Peter Mesarec, AI strateg pri seos.si

Vsaka spletna trgovina ima procese, ki porabljajo preveč časa in energije – a jih lahko z umetno inteligenco avtomatiziramo že danes. Na predavanju bomo praktično pokazali, kako vzpostaviti 5 ključnih avtomatizacij, ki prinašajo največjo dodano vrednost: od ustvarjanja SEO-optimiziranih opisov izdelkov, personalizacije e-mail kampanj in AI podpore strankam, do pametne analize prodajnih podatkov in avtomatiziranega upravljanja družbenih omrežij.

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-2.png&nocache=1

15:45–16:10

Performance marketing v praksi: 4 stebri za rast ROI

Črt Gojznik, direktor, DOPE Media

Na predavanju bomo raziskali, kaj performance marketing pravzaprav je, kako se razvija ter katere prakse trenutno prinašajo najboljše rezultate. Posebno pozornost bomo namenili uporabi različnih UI orodij v praksi. Predstavili bomo štiri ključne stebre performance marketinga: 

  • plačljivo oglaševanje, 
  • e-mail marketing, 
  • kreativne pristope,
  • pristajalne strani.
https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-3.png&nocache=1

16:10–16:40

Odmor z Argeto

16:40–17:25

Elementarno oblikovanje: Povezovanje naravne skladnosti z digitalno izkušnjo

Janže Račečič, Principal Lead UX Designer, Outfit7

Elementarno oblikovanje pomeni ustvarjanje digitalnih izkušenj, ki se zdijo naravne in ne umetne. V naravi vzorci, kot so zlati rez, cikli 3–9–12 in preprosta harmonična razmerja, poskrbijo za rast, tok in ravnovesje. Ko te vzorce prenesemo v oblikovanje, postanejo vmesniki enostavnejši za uporabo, prijetnejši in bolj človeški. Zemlja nam daje strukturo, Voda tok, Ogenj energijo, Zrak pa prostor. Skupaj nam pomagajo oblikovati digitalna okolja, ki delujejo živa in podpirajoča.

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-9.png&nocache=1

17:25–17:50

Uspeh je v naši naravi: kampanja, ki je povezala slovenski šport in turizem

Kako Slovenija združuje šport, turizem in naravo v globalno zgodbo?

Tina Sračnjek, projektna vodja za digitalni vsebinski marketing, Slovenska turistična organizacija 

Maša Puklavec Polutnik, vodja globalnega PR, Slovenska turistična organizacija

Uroš Goričan, partner in izvršni kreativni direktor,
agencija Dobre zgodbe

Slovenija je dežela, kjer narava in ljudje ustvarjamo uspehe – tako v turizmu kot v športu. Promocijska kampanja »Its all in our nature.« oz. »Uspeh je v naši naravi« združuje močne zgodbe, vrhunske dosežke in avtentične podobe naše dežele.

V pogovoru bomo razkrili, kako lahko kreativno povezovanje različnih področij navdihne globalno občinstvo ter okrepi
prepoznavnost države kot trajnostne, aktivne in edinstvene destinacije.

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-7.png&nocache=1

17:50–18:15

Mikropreverjanja: Digitalni refleksi, ki nas veliko stanejo

Manca Kok, mag. psih., Logout

O interakciji z digitalnim, ki ni niti koristna, niti prijetna. Zakaj je vseeno tako pogosta in kako prevzemati odgovornost za dobro in koristno gibanje v digitalnem svetu?

https://websi.si/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://websi.si/wp-content/uploads/2025/08/Izdelek-brez-naslova-8.png&nocache=1

20.00-22.00

Podelitev WEBSI nagrad

Organizator WEBSI

Generalni / Medijski pokrovitelj

Postanite tudi vi partner največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji

POSTANITE PARTNER