
WEBSI DAN
Vabljeni na festival slovenskega digitalnega komuniciranja, kjer boste spoznali nove trende, poslovne priložnosti in zanimive zgodbe s področja digitala. Predstavljali vam jih bodo strokovnjaki z raznolikih področij.
Se vidimo naslednje leto!
PROGRAM WEBSI DNEVA 2025
Festivalna dvorana Ljubljana, 11. september 2025
11:00–12:00
Registracija
12:00–12:10
Uvodni nagovor
12:10–12:30
Mladi digitalci – FINALE Argetinega izziva
Predstavitev rešitev finalistov; zmagovalec bo razglašen na večerni podelitvi
12:30–12:55
Smo v koraku s trendi?
Pregled prijavljenih del na tekmovanje WEBSI 2025
Urša Mivšek Sitar, THE OTHER
Metod Krajnc, Creatim

12:55–13:40
Zelena luč: Četrti vozni pas mora biti digitalen!
V ŽIVO – Snemanje podkasta APM za VAL 202
Jure Gregorčič, avtomobilski novinar pri Motoreviji AMZS in član ekipe Atmosfercev

13:40–14:20
OKROGLA MIZA: Vplivneži in blagovne znamke: Recept za zaupanje in pristnost
Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Spar Slovenija
Matej Avanzo, direktor podjetja Spontanzo, vodja sponzorstev in organizacije večjih dogodkov Joker Out
Luka Pangos, vplivnež in zmagovalec MasterChef Slovenija 2024

14:20–14:35
Odmor
14:35–14:40
TSmedia aktivacija
14:40–15:20
C-Level Influence: How to achieve a reach of 10 Million on Linkedin?
Dragan Petric, Executive Editor, Bug Magazine

15:20–15:45
5 avtomatizacij z UI, ki jih potrebuje vsaka spletna trgovina
Peter Mesarec, AI strateg pri seos.si
Vsaka spletna trgovina ima procese, ki porabljajo preveč časa in energije – a jih lahko z umetno inteligenco avtomatiziramo že danes. Na predavanju bomo praktično pokazali, kako vzpostaviti 5 ključnih avtomatizacij, ki prinašajo največjo dodano vrednost: od ustvarjanja SEO-optimiziranih opisov izdelkov, personalizacije e-mail kampanj in AI podpore strankam, do pametne analize prodajnih podatkov in avtomatiziranega upravljanja družbenih omrežij.

15:45–16:10
Performance marketing v praksi: 4 stebri za rast ROI
Črt Gojznik, direktor, DOPE Media
Na predavanju bomo raziskali, kaj performance marketing pravzaprav je, kako se razvija ter katere prakse trenutno prinašajo najboljše rezultate. Posebno pozornost bomo namenili uporabi različnih UI orodij v praksi. Predstavili bomo štiri ključne stebre performance marketinga:
- plačljivo oglaševanje,
- e-mail marketing,
- kreativne pristope,
- pristajalne strani.

16:10–16:40
Odmor z Argeto
16:40–17:25
Elementarno oblikovanje: Povezovanje naravne skladnosti z digitalno izkušnjo
Janže Račečič, Principal Lead UX Designer, Outfit7
Elementarno oblikovanje pomeni ustvarjanje digitalnih izkušenj, ki se zdijo naravne in ne umetne. V naravi vzorci, kot so zlati rez, cikli 3–9–12 in preprosta harmonična razmerja, poskrbijo za rast, tok in ravnovesje. Ko te vzorce prenesemo v oblikovanje, postanejo vmesniki enostavnejši za uporabo, prijetnejši in bolj človeški. Zemlja nam daje strukturo, Voda tok, Ogenj energijo, Zrak pa prostor. Skupaj nam pomagajo oblikovati digitalna okolja, ki delujejo živa in podpirajoča.

17:25–17:50
Uspeh je v naši naravi: kampanja, ki je povezala slovenski šport in turizem
Kako Slovenija združuje šport, turizem in naravo v globalno zgodbo?
Tina Sračnjek, projektna vodja za digitalni vsebinski marketing, Slovenska turistična organizacija
Maša Puklavec Polutnik, vodja globalnega PR, Slovenska turistična organizacija
Uroš Goričan, partner in izvršni kreativni direktor,
agencija Dobre zgodbe
Slovenija je dežela, kjer narava in ljudje ustvarjamo uspehe – tako v turizmu kot v športu. Promocijska kampanja »Its all in our nature.« oz. »Uspeh je v naši naravi« združuje močne zgodbe, vrhunske dosežke in avtentične podobe naše dežele.
V pogovoru bomo razkrili, kako lahko kreativno povezovanje različnih področij navdihne globalno občinstvo ter okrepi
prepoznavnost države kot trajnostne, aktivne in edinstvene destinacije.

17:50–18:15
Mikropreverjanja: Digitalni refleksi, ki nas veliko stanejo
Manca Kok, mag. psih., Logout
O interakciji z digitalnim, ki ni niti koristna, niti prijetna. Zakaj je vseeno tako pogosta in kako prevzemati odgovornost za dobro in koristno gibanje v digitalnem svetu?

20.00-22.00
Podelitev WEBSI nagrad
Organizator WEBSI
Generalni / Medijski pokrovitelj

