Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Prijavljeni projekti 2021

V letu 2021 je tekmovalo rekordnih 170 projektov!

 

Za naziv WEBSI Spletnega prvaka 2021 se potegujejo naslednji projekti

Zmagovalci bodo znani 16. septembra na WEBSI dnevu, vabljeni! 

Renault predstavlja: Hibridni izziv

Renault kot pionir elektrifikacije ponuja široko gamo električnih vozil, hibridov in priključnih hibridov. Čeprav so ljudje v Sloveniji in na Hrvaškem na deklarativni ravni pripravljeni zamenjati na električno ali hibridno vozilo, jih v praksi zadržuje nepoznavanje tehnologije, infrastrukture in predsodki. Da bi nagovorili tiste, ki jih ta vozila zanimajo, smo z mnenjskimi voditelji iz avto segmenta izvedli »hibridni izziv«, video serijo, kjer smo razbijali predsodke, ki veljajo za ta vozila.

Renault Renault CAPTUR - Ustvarite si življenje po svoje

Renault Captur je avto, ki ustreza različnim načinom življenja. Smo malce rastreseni? Ni problema. Organizirani? Še bolje! Captur razume in nas podpira pri vsaki izbiri. Posneli smo videe s predstavnikoma ciljne skupine ter njunimi hobiji in interesi, in nagovorili le-to, ki se je prepoznala v razlikah in pozitivno odreagirala na sporočilo kampanje. Vključene uporabnike smo retargetirali z oglasi, ki so prikazali ključne prednosti avta in jih uspešno konvertirali s povabilom na testno vožnjo.

Volkswagen darilna testna vožnja

Za znamko Volkswagen je bilo leto 2020 prelomno leto, saj so Sloveniji predstavili svoj prvi povsem električni avto ID.3.Volkswagen je v prazničnem decembru potencialne kupce povabil na virtualno testno vožnjo, ki jo je poganjala dobra praznična energija. Uporabniki so lahko prevoženo pot testne vožnje spremljali na zemljevidu, kjer se je iz zavoja v zavoj izrisovala oblika darila. Praznično darilo, ki so si ga uporabniki privozili z virtualno testno vožnjo so lahko poslali sebi ali dragi osebi

Pleši s Katarino!

Plesati se lahko nauči vsak. To, da nimate občutka za ritem, da nimate partnerja ali časa, so le izgovori. V času, ko so bili gibanje in dejavnosti omejeni, smo vam ponudili priložnost, da te izgovore daste na stran in za svoje telo poskrbite s plesom, ob tem pa se še zabavate. S partnerjem, prijatelji ali sami. Na Zadovoljna.si smo v sodelovanju z blagovno znamko Mulino Bianco in plesno zvezdo Katarino Venturini pripravili šolo plesa Pleši s Katarino!

Mercatorjev mali šef - kuhanje je kul

Mercator je pobudnik in pokrovitelj kuharskega šova Mali šef Slovenije, v katerem tradicionalno tekmuje osem parov šolarjev. Da kuharski predpasniki, kuhalnice in vse, kar sodi v kuhinjo, ne bo rezervirano samo za tekmovalce v šovu, smo se odločili, da h kuhanju povabimo tudi vse ostale osnovnošolce. Pripravili smo projekt - Mercatorjev mali šef – kuhanje je kul! Naš namen je bil, da h kuhanju povabimo čim več mladih talentov, da pokažejo svoje znanje in si pridobijo sredstva za svojo šolo.

Vinsko - turistična cesta Lendava

Za naročnika - Zavod za turizem in razvoj Lendava smo v času martinovanja - med epidemijo koronavirusa izpeljali t.i. virtualno martinovanje - projekt predstavitvenih filmov vinarjev na Vinsko - turistični cesti v Lendavi. Izpeljali smo celovito marketinško kampanjo, ki je zajemala foto in video produkcijo, v katerij je nastalo 11 kratkih (minutnih) filmov, portreti vinarjev, izvedli promocijo na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in YouTube) ter medijske zakupe.

K*** PA 2020

Drago leto 2020. Bilo si polno dogodkov, ki so presegli vse meje in ob katerih je bilo težko ostati tiho. Kar ti lahko rečemo, je le: K*** PA 2020! Ob koncu leta smo na Pristopu in Renderspaceu namesto klasične čestitke ustvarili mini spletno stran, na kateri so lahko uporabniki povedali letu 2020 kar mu gre. Vsaka zvezdica v vsakem voščilu je bila vredna 1eur. Z več kot 1.000 voščili smo zakuhali kosilo za Kralje ulice

Pošiljka kulture – ni priporočena, jo pa priporočajo

Kako v času, ko je med številnimi drugimi pandemija zaprla tudi vrata muzejev in galerij, ohraniti stik z obiskovalci in umetniki ter ustvarjalci, ki se sicer srečujejo na številnih lokacijah Muzeja in galerij mesta Ljubljane? Odgovor so v MGML našli s projektom Pošiljka kulture, s katerim smo želeli ponuditi drugačen in izviren način obdarovanja, ki bo populariziral kulturo in umetnost, obiskovalcem omogočal stik z MGML ter hkrati omogočal vir prihodkov za umetnike. Preko oglaševalske kampanje na družbenih omrežjih je bil cilj opolnomočiti zavedanje o pomembnosti kulture in z izvirnim nagovorom ter ponudbo opolnomočiti prodajo v spletni trgovini.

Volkswagen darilna testna vožnja

Volkswagen je leta 2020 Sloveniji predstavil svoj prvi povsem električni avto ID.3. In to v letu, ko je bilo zaradi zaprtja salonov kupcem onemogočena testna vožnja, ki predstavlja edini zares pravi način spoznavanja avtomobilov. Ampak kjer je volja, tam je tudi pot.Volkswagen je v prazničnem decembru potencialne kupce povabil na virtualno testno vožnjo, ki jo je poganjala dobra praznična energija.

Ogled škode na daljavo

V Zavarovalnici Sava postavljamo stranko v središče poslovanja in s korporativno obljubo 'Nikoli sami' uresničujemo prav to. Zato želimo tudi v primeru zavarovalnega primera biti stranki v (najbližjo in najbolj učinkovito) pomoč. Vemo, da nas v zavarovalnem primeru stranka še (naj)bolj potrebuje, saj se znajde v njej redki, čustveno negativni situaciji. Zato smo našim zavarovancem omogočili zajem in ogled zavarovalnega primera na daljavo ter s tem pohitreno obravnavo zavarovalnega primera.

Iskalnik na merkur.si

V času zaprtja fizičnih trgovin je naša spletna trgovina predstavljala še posebej pomemben prodajni kanal. Merkur.si ima mesečno več kot milijon obiskovalcev in okoli 70.000 podstrani, zato je pomemben del uporabniške izkušnje na strani tudi iskalnik. Z implementacijo inteligentne rešitve SearchNode nam je uspelo deleč uporabnikov, ki so pri nakupu uporabili tudi iskalnik, iz 0,64 % povečati na kar 9 %.

Poslovni asistent Bizi

Bizi v prenovljeni različici omogoča hiter, preprost dostop do največjega in najbolj celovitega nabora informacij o podjetjih – vse na enem mestu: kontaktni, poslovni, finančni podatki (osnovne informacije, ključne osebe, stanje TRR, blokade in časovnice blokad, poslovne enote, borzne, medijske objave, zaposlitveni oglasi, naroki, insolventnosti, bonitetne ocene …). Ključni podatki so zgoščeni, vidni v enem pogledu, preprosta navigacija pa vsak trenutek pokaže, kje ste in kaj še lahko vidite.

Loterija Slovenije

Loterija Slovenije je s prenovo digitalne strategije prenovila tudi igralno platformo loterija.si . Primarna funkcija platforme je igralni portal s profilom uporabnika, ki ga dopolnjujejo podporne vsebine o posameznih igrah in korporativne vsebine, ki so bile v preteklosti na ločeni spletni strani.

M Sken Mobile

M Sken je nov in inovativen način nakupovanja ter plačevanja v Mercatorju. Storitev M Sken uporabniku omogoča, da z ročnim skenerjem ali svojim mobilnim telefonom poenostavi nakup, s tem da skenira izdelke sam, plačilo pa opravi pri blagajni. M Sken Mobile pa je posebej prikladen tudi v prizadevanjih za bolj varno nakupovanje in omejevanje okužb. Ob hkratni uporabi mobilne denarnice M Pay, tudi plačilo nakupa opravi hitro in enostavno prek telefona.

Inovacijska akademija Zavarovalnice Sava

Inovacijska akademija je namenjena zaposlenim v Zavarovalnici Sava. Glavni namen je spodbujanje kulture korporativnega inoviranja in podjetništva v družbi. Zaradi COVID razmer smo jo lani izvedli na daljavo, kar nam je odprlo vrata za večjo mednarodno udeležbo tako gostiteljev in kot zaposlenih iz Zavarovalne skupine Sava. Tako smo lahko gostili mednarodno priznane svetovalce, ki imajo izkušnje pri inoviranju v svetovnih podjetjih (Audi, KBC, Bloomberg…).

Beletrina v živo

Beletrina letno organizira več kot 250 fizičnih dogodkov po vsej Sloveniji. Od marca 2020 je v izvedbo načrtovanih fizičnih dogodkov ostro zarezala epidemija Covida-19, kar je bila spodbuda za osmišljanje novih formatov. Prvi smo razvili format pogovora med avtorjem/poznavalcem in novinarjem/moderatorjem/moderatorko Beletrina v živo! ob ponedeljkih ob 20. uri zvečer. Zaradi izjemnega uspeha in odličnega sprejema pri bralcihi, tudi nebralcih, so format posnemali številni kulturni akterji.

Spletno mesto Ljubljanski Grad

Ljubljanski grad je sicer zgodovinska znamenitost, toda današnji obiskovalec si kljub temu želi sodobne in sveže komunikacije. S tem v mislih smo razvili novo in sodobno celostno grafično podobo in jo prenesli v prenovljeno spletno mesto. Ta uporabnika nagovarja iz njegovega zornega kota. Ne govori o gradu, ampak o tem, kaj grad ponuja obiskovalcu. Dodana vrednost spletišča je tudi skrbno premišljena in umeščena zgodba o grajski podgani Frideriku, ki ima svojo spletno trgovino.

Lidlova Vitalnica

Komunikacijska platforma Lidlova Vitalnica podpira ponudbo športnih izdelkov in oblačil lastne blagovne znamke Crivit ter prehrambenih izdelkov, ki podpirajo zdravo prehranjevanje. Z njo nadgrajujemo strategijo promocije aktivnega načina življenja ter udejanjamo krovno zavezo Preprosto več za vas, z vsebinami Vitalnice je pot do zdravega življenjskega sloga preprostejša. Uporabnikom nudimo, kar v danem trenutku potrebujejo: nasvete za gibanje, vadbene programe, enostavne in uravnotežene recepte.

A1 Xplore Music by Deezer playliste

Kako na družbenih omrežjih predstaviti glasbeno storitev A1 Xplore Music by Deezer? Za vse, ki muzko nažgejo do konca, so Gajstnice skovale playlisto Cel žur, Srcozlom pa Solze v času korone za bolj oz. manj uspešno dejtanje. Svojo in glasbo vzornikov so v playlistah zbrali tudi mladi slovenski glasbeniki. S playlistami smo skupaj nagovorili sledilce, jih iz družbenih omrežij pripeljali na Deezer ter jih skozi uporabniško izkušnjo poslušanja glasbe spremenili v poslušalce in uporabnike storitve.

Jimmy Fantastic - Make it FUNtastic

Jimmy Fantastic je nova znamka debelo drugačne čokolade, ki jo je Atlantic Grupa na slovenskem in hrvaškem trgu prvič predstavila letos aprila. V duhu povsem zabavnega karakterja blagovne znamke, smo ob lansiranju zasnovali kampanjo, ki je – tako kot čokolada – uporabnike razvedrila in nasmejala. Središče kampanje je postala arena smeha – "Jimmy Fantastic joke arena", v kateri so se uporabniki lahko ocenjevali šale ali napisali svoje. Za nagrado pa so prejeli brezplačno čokolado.

Joonglaa

A1 nam je postavil izziv, kako z mehkim oglaševanjem nagovoriti mlado publiko, predvsem pa utrditi moč brenda v generaciji 15 - 25 let. Ustvarili smo Joonglaa YouTube kanal in k sodelovanju povabili vzornike slovenske mladine, z natečajem Joonglaa Star Show pa povabili mlade, da se jim pridružijo. Izziva smo se lotili celostno, ga podprli z družbenimi omrežji in z medijem Žurnal24. Joonglaa je z več kot 52 tisoč naročniki v enem letu postala najhitreje rastoči kanal generacije Z v Sloveniji.

Koncerti iz dnevne sobe

V času karantene so se spremenile navade ljudi. Doseg poslušanja radia se je zmanjšal, podaljšal pa se je čas porabljen pred zasloni. Iskali smo način, kako kljub temu ohraniti »čustveno povezavo« s poslušalci. Koncerti iz dnevne sobe so bili idealna priložnost, saj glasba povezuje in prebuja čustva, ki so v času »koronakrize« otopela. Kampanji se je pridružilo več kot 10 slovenskih glasbenikov. Da smo sprejeli pravilno odločitev, dokazujejo tudi odlični rezultati kampanje.

PantoMUma

Mu zagovarja pristnost. Ne le s svojimi izdelki, ki so iz slovenskega mleka in brez dodatkov, temveč povsod, tudi v komunikaciji. In ker nas je epidemija prisilila v nošnjo mask, ki skrijejo do 70 % čustev in obrazne mimike, smo poiskali rešitev – PantoMUmo. V času, ko so bile maske zelo iskane, smo izdelali svoje in jih sledilcem razdelili v pristni nagradni igri, ter jih med tem vključevali, zabavali in izobraževali. Brez besed smo nagovorili več kot polovico aktivnih uporabnikov Facebooka.

Tvoja ljubezen. Tvoja stvar.

Cockta ne sodi tvojih ljubezni. Ravno nasprotno, Cockta te podpira, podporo pokaže in k njej spodbuja tudi druge. V kampanji ob dnevu zaljubljenih smo na družbenih omrežjih skozi predstavitve ljudi in njihovih različnih ljubezni (do mame, prijateljev, družine in do v očeh družbe, »nekonvencionalnih« partnerjev) naslovili ljudi, da razmislijo o tem, ali sprejemajo vse njihove ljubezni?

NIVEA Slovenija: Strategija upravljanja družbenih omrežij

Blagovna znamka NIVEA je v Sloveniji leto začela z novo strategijo upravljanja družbenih omrežij. Komunikacijo z uporabniki je na preizkus postavila vse večja količina vsebin, ki lahko privede do prenasičenosti informacij, izgubo pozornosti in upad vpletenosti. Zato smo poiskali nov uredniški pristop, ki ohranja pozornost uporabnika na skrbno izbranih temah. Presegli smo zastavljene cilje in dokazali, da je ključ do uspeha v premišljeno povezanih, zanimivih, relevantnih ter uporabnih vsebinah.

De' Longhi: Mikro vplivnice prisegajo na kavo doma

Pitje kave je nekaj najbolj običajnega. Toda ne v letu 2020. Nove razmere so prinesle val sprememb tudi kavoljubcem. Zato smo vrhunsko kavarno ustvarili kar doma. Na slovenskem in hrvaškem trgu smo angažirali štiri spletne vplivnice, ki so vonj opojne kave iz De'Longhi kavnega aparata širile prek Instastoryjev in objav na družbenih omrežjih. Aparatu so vplivnice vdahnile osebno noto, Diego je na Instagramu v hipu osvojil ljubitelje kave in vplival na rast prometa na spletno stran.

Tadomači

Na Instagramu smo vajeni srečevati zelene monstere, sončne zahode, lepo okrašene krožnike in izbrane outfite slovenskih vplivnežev. Iz teh najpogostejših pojavnosti smo se pošalili, vanje nepričakovano umestili štiri slovenske izdelke kot sveže vplivneže ter uporabnikom Instagrama hudomušno pokazali, da sta svežina in domačnost doma v Lidlu Slovenija.

Družabno odgovorni Val 202

V času, ko največjim influenserjem države popuščajo živci, Val 202 dokazuje, da družabna omrežja niso samo jamranje, žaljivo komuniciranje in nepotrebni balast. Val 202 gradi na dialogu in ustvarjanju skupnosti, to pa poleg korporativnih profilov zelo učinkovito soustvarjajo tudi zrele radijske osebnosti na svojih profilih. Šaljivi dovtipi, uporabne informacije, novinarske niti in Instagram zgodbe pomagajo graditi zaupanje in uspeh digitalnega Vala 202. Dobrih 10 let in brez poceni for.

MTikTok akademija

Kot strategijo dolgoročnega komuniciranja na TikToku smo zasnovali MTikTok Akademijo - spletno skupnost, v kateri mentorji (znani TikTokerji) člane mentorirajo in jim pomagajo do zaslužka v zameno za avtentične vsebine, ki polnijo Mercatorjev TikTok. Vsebine se razlivajo še na druga družbena omrežja, obenem pa služijo tudi za umeščanje izdelkov partnerjev in dobaviteljev in dodatno monetizacijo. Video tukaj: https://youtu.be/2aQvvk-jA7U

Joonglaa

A1 nam je postavil izziv, kako z mehkim oglaševanjem nagovoriti mlado publiko, predvsem pa utrditi moč brenda v generaciji 15 - 25 let. Ustvarili smo Joonglaa YouTube kanal in k sodelovanju povabili vzornike slovenske mladine, z natečajem Joonglaa Star Show pa povabili mlade, da se jim pridružijo. Izziva smo se lotili celostno, ga podprli z družbenimi omrežji in z medijem Žurnal24. Joonglaa je z več kot 52 tisoč naročniki v enem letu postala najhitreje rastoči kanal generacije Z v Sloveniji.

Sola: Zasolirana skupnost za mlade

Sola je znamka, ki je namenjena vsem aktivnim in predvsem mladim, ki jim šport, ustvarjanje in prosti čas predstavljajo pomembne vrednote. Ker je mladina večino leta 2020 preživela v karanteni, smo želeli čim več mladih povezati in pripraviti k sodelovanju pri različnih aktivnostih od športa do ustvarjanja. Zato smo se odločili, da jim damo priložnost soustvarjanja vsebin preko platforme Zasoliraj in jim ponudili v urednikovanje družbena omrežja Sole.

V petek zvečer

V petek zvečer (premiera 12. 3. 2021) je glasbeno-razvedrilna oddaja Televizije Slovenija. Orkester vrhunskih glasbenikov, zvezdniki in mladi upi poskrbijo za čisto sveže izvedbe tako legendarnih hitov kot tudi novih pesmi vseh zvrsti slovenske glasbe! V tekmovalnem delu spremljamo slovenske glasbenike v glasbenem kvizu na temo 30 let glasbe v samostojni Sloveniji. Televizijska oddaja živi tudi na družbenih omrežjih: Facebook, Instagram in Youtube.

Minute za junake

V Mercatorju se zavedamo, da dobrega soseda prepoznaš po dobrih dejanjih. Še posebno v času, kot je bila epidemija Covid-19 leta 2020. Energijo smo usmerili v ljudi, ki so na najbolj izpostavljenih mestih bili boj z epidemijio: zaposlenim v zdravstvu, pripadnikom civilne zaščite, številnim prostovoljcem in tudi Mercatorjevim zaposlenim. Vsak dan, 30 dni zapored, smo posvečali minute za junake, minute hvaležnosti z obroki hrane in z besedami zahvale. 13.000 smo se jih dotaknili širom Slovenije.

Klic osamljenosti

Številni v stiski pred usodnim korakom pokličejo prvo dosegljivo telefonsko številko, kjer pa niso izobraženi za takšne pogovore. V projektu smo zaposlenim omogočili tečaj pogovora z ljudmi v duševni stiski in jih opremili z znanjem, ki lahko pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Interaktivna spletna izkušnja uporabnika postavlja v vlogo agenta, ki ni izurjen za tovrstne pogovore. Z izkušnjo približujemo stiske zaposlenih v klicnih centrih in spodbujamo podjetja, da se pridružijo iniciativi.

Cockta, Živi za svojo stvar

V 2020 Cockta stopa še korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne in uporniške regionalne pijače. Integrirana kampanja »Živi za svojo stvar« predstavlja avtentične kreativne ljudi iz celotne regije, ki izzivajo družbene konvencije in imajo pogum zavzeti se za vse, ki so drugačni. Provokativna zgodba gledalce nagovarja, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme.

Tvoja ljubezen. Tvoja stvar.

Cockta ne sodi tvojih ljubezni. Ravno nasprotno, Cockta te podpira, podporo pokaže in k njej spodbuja tudi druge. V kampanji ob dnevu zaljubljenih smo na družbenih omrežjih skozi predstavitve ljudi in njihovih različnih ljubezni (do mame, prijateljev, družine in do v očeh družbe, »nekonvencionalnih« partnerjev) naslovila ljudi, da razmislijo o tem, zakaj nas nekatere ljubezni definirajo bolj kot druge?

Heroji korone

Projekt #heroji korone je nastal kot odziv na epidemijo koronavirusa. V sodelovanju s spletnimi mediji Sobotainfo, Ptujinfo, Mariborinfo in Ljubljanainfo smo pripravili akcijo, v kateri smo izpostavili in predstavili 17 pozitivnih zgodb - zgodb prostovoljcev, ki so se z dobrimi deli izkazali v času epidemije. Namen projekta je bil vzpodbuti še več dobrih del in k prostovoljstvu privabiti čim več bralcev omenjenih spletnih medijev.

30 korakov za boljši svet

Lidl Slovenija je razblinil prepričanje, da en sam človek ne more spremeniti sveta na bolje, ko je kupce in širšo javnost ob izdaji svojega prvega trajnostnega poročila nagovoril z družbeno odgovorno digitalno pobudo »30 korakov zate, boljši svet za vse«. V okviru 30-dnevnega izziva so uporabniki vsak dan naredili 1 korak do boljšega sveta. Na prvi pogled neznatni in enostavni koraki za posameznika pa so v skupnem seštevku, teh je bilo preko 26.000, pripomogli k boljšemu jutri vseh nas.

Rožnati opomniki

Da bi ženske spodbudili k rednemu samopregledovanju dojk, smo v rožnatem oktobru skupaj z mladimi slovenskimi oblikovalkami ustvarili ilustrirane rožnate opomnike in z njimi nagovorili sledilke na Instagramu. Opomniki so zaživeli na ozadjih njihovih telefonov, na pomen rednega samopregledovanja pa so opominjali tudi na plakatnih mestih. Motivi s podobami krhkosti, pa tudi moči, ki se udejanja skozi samopregledovanje, trajno opominjajo ženske. Sporočilo tako živi vse dni v letu in ne le oktobra.

Lepo tradicijo je vredno ohranjati

Merkur si je želel na naposreden in pristen način vzpostaviti stik s svojimi uporabniki in pri tem spodbuditi sajenje dreves. Naslonili smo se na staro slovensko izročilo, po katerem se ob rojstvu otroka podari drevo. V sodelovanju z vsemi slovenskimi porodnišnicami smo delili drevesa novorojenčkom, z družbeno odgovorno zgodbo pa smo dosegli pol milijona uporabnikov, sprožili množično deljenje pobude in tudi za 277 % povečali prodajo.

Preslišani kliki

Tudi ob svetovnem dnevu gluhih smo Slovenci gluhi za opozorila o zaščiti našega sluha. Zato smo se letos odločili spregovoriti malce drugače. V sodelovanju z Žurnal24 smo lansirali dva “clickbait” članka s škandaloznimi naslovi. Namesto sočnih zgodb o Juriju Zrnecu in Gaji Prestor pa so bralci naleteli na naša sporočila, ki smo ju ambasadorjema položili v usta. Brez oglaševalskega vložka smo samo z dvema člankoma dosegli več kot 80.000 ljudi.

Prenova spletnega mesta SI-CERT

SI-CERT je glavna kontaktna točka za prijavo incidentov s področja kibernetske varnosti. Opravlja koordinacijo razreševanja incidentov, tehnično svetovanje ob vdorih, računalniških okužbah in drugih zlorabah, ter izdaja opozorila za upravitelje omrežij in širšo javnost o trenutnih grožnjah na elektronskih omrežjih. Storitve odzivnega centra SI-CERT so na voljo širši javnosti, zaradi česar so želeli novo spletno podobo, ki bo bolj prijazna uporabnikom.

Junaki 3. nadstropja

Junaki 3. nadstropja je neprofitno društvo, ki nudi oporo staršem otrok z rakom. Ustanovljeno je bilo na pobudo staršev, ki so sami doživeli to travmatično izkušnjo - njihovi otorci so pristali v 3. nadstropju kliničnega oddelka za hematologijo in onkologijo v Ljubljani. Cilj projekta je pomoč staršem z informacijami, praktičnimi nasveti in psihološko oporo, osveščanje javnosti o raku pri otrocih in o številnih praktičnih izzivih, s katerimi se ob tem srečujejo starši in njihovi otroci.

Družbeno odgovorni Projekt 68 kg

Ker je javnost že imuna na podatke o zavrženi hrani, smo na svetovni dan hrane objavili svež kuharski eksperiment; koliko kosil lahko pripravimo iz 68 kg hrane? Osupljivo, kar 257 obrokov, ki smo jih donirali Slovenski filantropiji. O družbeno odgovornem eksperimentu so poročali mediji, z nami širili zavedanje o problematiki ter o širši Sparovi iniciativi Hrana ne sodi v smeti.

Deželna banka Slovenije, prenova spletnega portala

DBS banka je želela celovito prenovo svojega spletnega portala, saj obstoječa spletna stran ni v celoti izpolnjevala nekaterih zahtev, ki so v dobro komitentov opredeljene kot obvezne s strani Banke Slovenije. Projekt je bil tako zasnovan celostno in od začetka - s fazo raziskovanja in načrtovanje so bile opredeljene ciljne skupine in njhove navade, pričakovanja, oblikovana je bila pot uporabnikov skozi vsebine, v fazi izvedbe pa je bilo načrtovano izvedeno.

Kredit Naprej

Vsem strankam, uporabnikom digitalnega poslovanja, smo omogočili pridobitev hitrega gotovinskega kredita preko spletne banke brez potrebe po obisku poslovalnice. Razvili smo enostaven ter predvsem uporabniško prijazen proces sklepanja kreditov, s katerim lahko uporabniki hitro sklenejo kredit kar od doma v največ 5 minutah z „end- to-end“ procesom, brez podpisovanja dokumentacije v poslovalnicah ali poštah.

mDenarnic@ - Plačujte s telefonom

mDenarnic@ je mobilna denarnica, ki jo lahko uporabniki mobilnih naprav z Androidom uporabljate za brezstično plačevanje s plačilnimi karticami Visa, dvige in pologe na vseh brezkontaktnih bankomatih, takojšnja plačila s Flikom, shranjevanje kartic zvestobe in potrjevanje spletnih nakupov, plačanih s plačilnimi karticami. Uporabniki mobilnih naprav IOS lahko uživate v plačilih Flik, shranjevanju kartic zvestobe in potrjevanju spletnih nakupov, plačanih s plačilnimi karticami.

SPIRIT Slovenija: I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.

Kako povečati ugled slovenskega gospodarstva preko konkretnih rešitev ambasadorjev in kako pozicionirati slovensko gospodarstvo na investicijskem in poslovnem zemljevidu, da bi pridobili čim več tujih kontaktov? Za javno agencijo SPIRIT Slovenija za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije smo izvedli globalno digitalno oglaševalsko kampanjo. Izbrali smo preplet treh digitalnih komunikacijskih kanalov, med katerimi je imel najpomembnejšo vlogo LinkedIn.

EK Cooling EXPO

Kaj storiti, ko so zaradi epidemije Covid-19 odpovedani vsi dogodki, ki so za podjetje ključnega strateškega pomena? Ob odpovedi za podjetje najpomembnejšega dogodka Computex 2020, na katerega se sicer podjetje pripravlja 6 mesecev, je bil razvit koncept prvega spletnega dogodka EK, ki je nadomestil udeležbo na sejmu. Iz fizičnega dogodka, ki je služil predvsem dvigu zavedanja in prikazu novosti, smo s spletnim dogodkom EKWB Cooling EXPO “sejmu” dodali močno prodajno komponento.

Prenova CGP in spletno mesto FABulatorij

Prijavitelj ni dodal vsebine.

Jimmy Fantastic

Spletno mesto, ki je ravno tako trendy kot povsem nova blagovna znamka – Jimmy Fantastic. Cilj spletnega mesta, je bil (tako kot sam produkt) zasenčiti vsa ostala spletna mesta v kategoriji čokolade in v čim večji meri aktivno vključiti ciljne skupine.

Studio Moderna: Homeology

Homeology je digitalna vsebinska platforma, ki je nastala v času izbruha pandemije. Namenjena je mlajšim, ki jih izrazito prodajno usmerjena komunikacija blagovnih znamk Studia Moderna ni pritegnila. Platforma premošča izzive pozicioniranja blagovnih tako, da mladim izdelke približuje na slikovit, predvsem pa nevsiljiiv način preko podajanja relevantnih ""life-style"" nasvetov, ki so SEO optimizirani. S premišljeno uporabniško izkušnjo ciljno skupino pripelje od vsebin do spletnega nakupa.

JUST A CORPSE

Just A Corpse je prestižna blagovna znamka oblačil za prosti čas in različne vrste aktivnosti. Navdih črpa v plesu in modi, dveh umetnostih, katerih osrednja točka je telo. Njeno identiteto sestavlja enovit spoj dveh medijev, ki ju zaznamuje individualnost in vitalnost. Zgodbo sta pričela v Parizu delujoč modni oblikovalec in kostumograf Uroš Belantič in mednarodno uveljavljena manekenka Valerija Kelava.

Prenova blagovne znamke Donat na mednarodnih trgih

Donat je v letu 2021 skladno s strategijo podjetja prenovil celostno podobo in na ta način še dodatno utrdil tržni položaj vodilnega naravnega izdelka na področju urejanja prebave. V zadnjih 12 mesecih je naše spletno mesto obiskalo več kot 3 mio uporabnikov, od tega več kot 1 mio organsko, bazo registriranih uporabnikov vodenih programov in mobilne aplikacije pa smo povečali na več kot 200.000 uporabnikov in zvestih kupcev.

Feel Sloveni@ Business Date

Feel Sloveni@ Business Date so virtualni poslovni turistični dogodki, ki združujejo tuje organizatorje potovanj in turistične agente s predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva. Ker so bili zaradi pandemije turistični sejmi in workshopi onemogočeni, smo jih preselili na splet, a z jasnim ciljem, da v največji meri obdržimo pristen stik med udeleženci in pokažemo, da turizem še vedno smo ljudje in da za vsakim digitalnim profilom ali avatarjem stoji človek z imenom in edinstveno zgodbo.

Underline

Underline je inovativna globalna platforma za virtualno spremljanje znanstvenih konferenc. Je hkrati središče, knjižnica in repozitorij za predavanja in diskusije znanstvenikov s celega sveta. Predavanja so dostopna preko prenosov v živo ali kot video posnetki na zahtevo. Omogoča interakcijo skozi klepet, video klice in virtualne sobe. Organizatorji in govorci si lahko s pomočjo analitike izmerijo tudi uspeh dogodka. “Underline je preprečil globalni pandemiji, da bi zaustavila kolesca znanosti.”

Zvočno okušanje

Idejo pretvarjanja okusa v zvok sta navdihnila nova okusa chefov Vračko, ki s presenetljivo kombinacijo sestavin ustvarjata pravo simfonijo okusov. Posebna promocija novih izdelkov je s pomočjo znanosti v poslušalcu prebudila doživetje okušanja, še preden je namaz zares poskusil. Z ekipo strokovnjakov smo doživetje okušanja z znanostjo prevedli v zvok in ustvarili prvo zvočno okušanje. V spletni izkušnji uporabnik odkriva raziskovalni proces, prisluhne zvoku namaza ali zvoku posameznih sestavin.

Prikaz številke PIN, številke kartice in CVV kode

S projektom smo kot prvi v Sloveniji uporabnikom ponudili hiter, priročen in enostaven vpogled v podatke o plačilnih karticah, brez da kartico dejansko držijo v roki. Nenehna skrb za stranke in želja po razvoju inovativnih rešitev, ki bodo olajšale uporabo naših storitev, sta vodili do razvoja funkcionalnosti za prikaz številke PIN, CVV in številke kartice znotraj mobilne in spletne aplikacije Bank@Net in mBank@Net.

Msoseska

Vsebinska platforma M Soseska je nastala z namenom povezati Mercator z njegovimi kupci. M Soseska je spletna platforma, ki jo definirajo video vsebine, ustvarjene za komunikacijo na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) in združene na enem spletnem mestu - www.msoseska.tv. Ob teh videovsebinah pa vzporedno nastaja še na stotine podpornih vsebin, ki se prav tako razpršijo po vseh družbenih omrežjih, glede na vsebino in pravo ciljno skupino.

Underline

Underline je inovativna globalna platforma za virtualno spremljanje znanstvenih konferenc. Je hkrati središče, knjižnica in repozitorij za predavanja in diskusije znanstvenikov s celega sveta. Predavanja so dostopna preko prenosov v živo ali kot video posnetki na zahtevo. Omogoča interakcijo skozi klepet, video klice in virtualne sobe. Organizatorji in govorci si lahko s pomočjo analitike izmerijo tudi uspeh dogodka. “Underline je preprečil globalni pandemiji, da bi zaustavila kolesca znanosti.”

Portal sodnedrazbe.si

Podjetje Izstop d.o.o. je IT podjetje z osredotočenostjo na večje digitalne platforme. Sistem sodnedrazbe.si je namenjen spletni objavi vseh nepremičnin, premičnin ter pravic, ki se prodajajo v sodnih, izvršilnih in stečajnih postopkih, ter njihova spletna (elektronska) prodaja v izvršilnih postopkih (storitve e-dražbe). S tem se želi preprečiti dogovarjanje med dražitelji na javnih dražbah ter zaradi časovne in lokacijske neodvisnosti prodaje zagotoviti širšo dostopnost ljudi do javnih dražb.

Filozofska fakulteta

Filozofska fakulteta v Ljubljani, ki velja za najstarejšo in največjo humanistično in družboslovno fakulteto v državi, od sedaj nastopa na enotni platformi. Ta pokriva kar 31 znanstvenih področij in je razdeljena v 21 oddelkov, ki so do sedaj večinoma komunicirali preko lastnih spletnih strani. Tako na enem mestu združuje heterogene informacije in jih preko moderne in premišljene uporabniške izkušnje posreduje različnim ciljnim skupinam.

Spletno mesto ljubljanskigrad.si

Ljubljanski grad je res starodavna znamenitost, toda današnji obiskovalec si želi sodobne in sveže komunikacije. S tem v mislih smo razvili novo in sodobno celostno grafično podobo in jo prenesli v prenovljeno spletno mesto. Ta uporabnika nagovarja iz njegovega zornega kota. Ne govori o gradu, ampak o tem, kaj grad ponuja obiskovalcu. Dodana vrednost spletišča je tudi skrbno premišljena in umeščena zgodba o grajski podgani Frideriku, ki ima svojo spletno trgovino.

Prenova portala SPOT

Portal SPOT (Slovenska poslovna točka spot.gov.si) je osrednji državni portal za poslovne subjekte, ki nudi informacije o poslovanju in elektronske postopke za lažje in hitrejše poslovanje z državo. Zaživel je v novi podobi, z osveženimi vsebinami, preglednejšo strukturo in izboljšanimi fuknkcionalnostmi. S prenovo portala, smo uporabnikom želili ponuditi še bolj preprosto elektronsko poslovanje, pregledno urejene informacije in hiter dostop do e-postopkov.

CCEdit, biotehnološka 'Start-up' spletna platforma za predstavitev Spin-out projektov Kemijskega inštituta

Spletna stran www.ccedit.si navduši obiskovalca z interaktivno video izkušnjo, ki kompleksno temo predstavi uporabniku na vizualno zanimiv in prijazen način. Predvsem na področju visokih tehnologij in specifično biotehnologije, je raven abstraktnosti visoka. Spletna stran prikazuje CCEdit projekt kot biotehnološko Start-up podjetje, čeprav to ni. Je raziskovalni projekt s komercialno vrednostjo a na ta način ustvarjamo jasno sporočilo, da si želimo tehnologijo prenesti iz laboratorija proti trgu

Loterija Slovenije

Loterija Slovenije je s prenovo digitalne strategije prenovila tudi igralno platformo loterija.si . Primarna funkcija platforme je igralni portal s profilom uporabnika, ki ga dopolnjujejo podporne vsebine o posameznih igrah in korporativne vsebine, ki so bile v preteklosti na ločeni spletni strani.

Karierni portal Optius.com

Karierni portal Optius.com je eden izmed večjih zaposlitvenih portalov v regiji. Namenjen tistim, ki iščejo zaposlitev in tistim, ki iščejo nov kader. Deluje v poslanstvu za vsak izziv najti pravega človeka in mu tako odpreti neskončno vesolje priložnosti. Z objavljanjem zaposlitvenih oglasov portal omogoča povezovanje iskalcev zaposlitve in delodajalcev. Konceptualno združuje najboljše lastnosti, oblikovne značilnosti in načela zasebnosti.

Spoznavni servis za samske Ona-on.com

V letu 2021 med prvimi na svetu vzpostavljamo PWA (progresive web app) spoznavno storitev za samske na namizni različici (tablice, prenosniki, pc-ji), s ciljem poenotenja uporabniške izkušnje s pwa mobilno aplikacijo. Ona-on.com je vodilni slovenski spoznavni servis za samske, ki letos obeležuje 20-letnico obstoja. V tem času je posredoval pri več 27.000 parih, na tisoče družinah, porokah, ipd. Vse o projektu: https://www.ona-on.com/magazin/

M soseska

M Soseska je Mercatorjeva omnichannel vsebinska medijska platforma z izvirnimi video formati, ki živi na spletu, na vseh Mercatorjevih kanalih (spletna stran, Facebook, Instagram, TikTok in YouTube), kot tudi v preostalem delu Mercatorjeva komunikacijskega ekosistema – v mobilni aplikaciji MOJ M, spletni in fizični trgovini. Mercator je s platformo M Soseska vzpostavil lasten medijski kanal – za komuniciranje s potrošniki in dobavitelji. Msoseska.tv je tudi vpisana v slovenski razvid medijev.

Marketing Magazin

Prenovljena novičarska platforma Marketing magazina oglaševalski branži ponuja še bolj celovit, simpatični in ažuren dostop do informacij iz oglaševalskega sveta.

Izštekanih 10: Big Foot Mama (na daljavo)

Tudi neobičajno leto 2020 je Val 202 sklenil z decembrskim glasbenim presežkom IZŠTEKANIH 10: BIG FOOT MAMA. Obdobje, ki ga živimo, je pod vprašaj postavilo samo bistvo tega podviga, v katerem se Izštekani iz varne intime radijskega studia preselijo na veliki oder pred občinstvo. Zato je bilo treba tisto več že pri promociji in kasnejši prezentaciji najti drugje: presežek v korona časih, na daljavo prek omrežij in spleta.

Prenova spletne strani www.racunalniske-novice.com

Spletna stran www.racunalniske-novice.com je izšla v prenovljeni podobi. Zasnovana je kot spletna stran, ki bralce obvešča o novostih na področju tehnologije v najširšem pomenu besede. Tako sama podoba kot meniji so oblikovani tako, da so všečni, a dovolj enostavni za doseganje kar najboljše uporabniške izkušnje. Tokrat ni šlo le za prenovo podobe portala, temveč za celostno prenovo tako izgleda kot delovanja v ozadju ter povsem prenovljenega načina vnašanja novic za avtorje in partnerje.

Mobilna aplikacija Časnik Dnevnik

Videz kot v tisku, branje kot na spletu. Mobilna aplikacija omogoča prebiranje digitalne izdaje časnika Dnevnik in njegovih prilog kjer koli, kadar koli. Aplikacija ponuja tudi pregled tiskane izdaje časnika Dnevnik ter prilog Objektiv, Pilot, Nika, Moj dom in drugih. Branje je možno v grafičnem ali tekstovnem načinu (kot na spletu). Na voljo so tudi arhivske izdaje časnika Dnevnik. Aplikacija je narejena s framework-om IONIC, vsebino iz Microsoft Azure strežnika servira preko API klicev.

Rožnati opomniki

V rožnatem oktobru smo skupaj z mladimi slovenskimi oblikovalkami ustvarili digitalne rožnate opomnike in njihovo sporočilo o pomembnosti samopregledovanja dojk v aktivaciji na Instagramu trajno prenesli na ozadja telefonov sledilk. Digitalni opomniki stalno nagovarjajo uporabnice s podobami ženske krhkosti, moči in nežnosti, ki se udejanja tudi skozi redne mesečne preglede. To pomembno sporočilo na ozadjih telefonov tako živi vse dni v letu, ne le v rožnatem oktobru.

A1 Xplore Music by Deezer playliste

Kako sledilce na družbenih omrežjih spremeniti v uporabnike pretočne glasbene storitve A1 Xplore Music by Deezer? A1 je povabil k ustvarjanju playlist tiste, ki glasbo tudi sami ustvarjajo - mlade slovenske glasbenike, pa tudi Instagram profila Gajstnice in Srcozlom. Skupaj so na družbenih omrežjih predstavili storitev, s playlistami nagovorili sledilce, jih pripeljali neposredno na Deezer ter jih skozi uporabniško izkušnjo poslušanja glasbe spremenili v poslušalce in uporabnike storitve.

Argeta Junior platforma

Uporaba digitalnih naprav lahko škoduje ali koristi. Dejstvo pa je, da se temu tudi pri otrocih danes ne moremo več izogniti. Zato želimo s spletno stranjo Junior dogodivščine izkoristiti pozitivne vidike uporabe sodobnih tehnologij in čas, ki ga otroci preživijo na digitalnih napravah, izkoristiti za spodbujanje razgledanosti, kognitivnega in motoričnega razvoja.

mBankanet – mobilna banka

mBank@net je osrednji digitalni kanal za naše stranke, ki si ga lahko aktivirajo same brez obiska poslovalnice. Preko aplikacije lahko izvajajo plačila, spremljajo osnovne storitve (promet na računu ali karticah, menjalnica) in opravijo kompleksne bančne storitve(sklenitev kredita, naročilo kartic, limitov…). Posebnost je tudi funkcija Nakaži mi – prenos denarja med fizičnimi osebami. Omogoča pa tudi odpiranje računa novim strankam, ki bi želele menjati banko.

Prenova spletne strani www.racunalniske-novice.com, prilagojene za uporabnike mobilnih naprav

Prenovili smo prikaz spletne strani racunalniske-novice.com na mobilnih napravah, saj vemo, da si večina naših bralcev vsebino ogleduje na pametnih mobilnih telefonih. Prenovljen izgled novic logično sledi osnovni spletni strani. Mobilna spletna stran bralce obvešča o novostih na področju tehnologije v najširšem pomenu besede, hkrati pa smo želeli ohraniti jasnost in čist izgled brez nepotrebnih elementov. Ima tudi možnost prijave, iskalnik, ter možnost osnovnega pomikanja med kategorijami.

Argeta Junior platforma

Uporaba digitalnih naprav lahko škoduje ali koristi. Dejstvo pa je, da se temu tudi pri otrocih danes ne moremo več izogniti. Zato želimo s spletno stranjo Junior dogodivščine izkoristiti pozitivne vidike uporabe sodobnih tehnologij in čas, ki ga otroci preživijo na digitalnih napravah, izkoristiti za spodbujanje razgledanosti, kognitivnega in motoričnega razvoja.

Postani vojak: Kjer vsak postane najmočnejši člen

Slovenska vojska se zadnje desetletje srečuje z izzivom prenizkih prijav v stalno sestavo in druge oblike sodelovanja, na drugi strani pa s preveč prezogdnjimi izhodi. Glavni izziv projekta je bil, kako Slovensko vojsko pozicionirati kot dobrega zaposlovalca in novo generacijo milienijcev navdušiti za tradicionalen poklic vojaka. S strukturirano 360 stopinjsko digitalno kampanjo nam je prvič v desetih letih uspelo obrniti trend in povečati število prijav v stalno sestavo Slovenske vojske.

TO NI PLANICA

Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. A ta navada pogosto pripelje do neprijetnih presenečenj. Denimo, da naletiš na zalogo filanih paprik, ko te zamika kepica sladoleda. Zato je Planica, najljubši družinski sladoled v Sloveniji, razvila preprosto rešitev – serijo nalepk TO NI Planica, za označevanje jedi, ki jih doma zamrzujemo v sladolednih banjicah.

Tvoja ljubezen. Tvoja stvar.

Cockta ne sodi tvojih ljubezni. Ravno nasprotno, Cockta te podpira, podporo pokaže in k njej spodbuja tudi druge. V kampanji ob dnevu zaljubljenih smo na družbenih omrežjih skozi predstavitve ljudi in njihovih različnih ljubezni (do mame, prijateljev, družine in do v očeh družbe, »nekonvencionalnih« partnerjev) naslovila ljudi, da razmislijo o tem, zakaj nas nekatere ljubezni definirajo bolj kot druge?

30 korakov za boljši svet

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018/19, v katerem je Lidl Slovenija predstavil svoja prizadevanja za boljši svet, je pospremila družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«. Lidl Slovenija je kupce in širšo javnost povabil k trajnostno naravnanem izzivu, znotraj katerega so 30 dni zapored vsak dan naredili korak do boljšega sveta. Koraki so bili na prvi pogled videti majhni in enostavni, a so v skupnem seštevku pripomogli k velikim spremembam.

Rožnati opomniki

Samopregledovanje je ključno za zgodnje odkrivanje raka dojk. Da bi mlade ženske k temu spodbudili, smo ob rožnatem oktobru s slovenskimi oblikovalkami ustvarili ilustrirana ozadja za telefon kot digitalne opomnike, z njimi nagovorili sledilke na Instagramu, njihove motive in sporočila pa prelili tudi na plakate TamTama. Ženske smo tako nagovorili s podobami, ki odražajo njihovo moč ter nežnost in ki na ozadjih njihovih telefonov opominjajo na redno samopregledovanje skozi vse leto.

Ugani CURAPROX hit

S kampanjo Ugani CURAPROX hit smo poskrbeli za rdečo nit med naročnikovim TV oglasom ter značilnostmi naše platforme - glasbo in moderatorji Hitradia Center. Naše face Ana Praznik, Anabel, Alen Podlesnik, Kori in Eva Boto so na sonično zobno ščetko CURAPROX Hydrosonic PRO »zapeli« oziroma »zavibrirali« vsak svoj CURAPROX HIT. K sodelovanju smo povabili tudi poslušalce in sledilce – prepoznavanje hita jim je lahko prineslo lepo nagrado in tako je bila promocija celostno zaokrožena.

Jimmy Fantastic JOKE arena

Jimmy Fantastic je nova znamka debelo drugačne čokolade, ki jo je Atlantic Grupa na slovenskem in hrvaškem trgu prvič predstavila letos aprila. V duhu povsem zabavnega karakterja blagovne znamke, smo ob lansiranju zasnovali kampanjo, ki je – tako kot čokolada – uporabnike razvedrila in nasmejala. Središče kampanje je postala arena smeha – "Jimmy Fantastic joke arena", v kateri so se uporabniki lahko ocenjevali šale ali napisali svoje. Za nagrado pa so prejeli brezplačno čokolado.

Črni petek v Merkurju

Merkur pri komuniciranju ponudbe za črni petek do zdaj ni bil v središču pozornosti kupcev. Zato smo se lani odločili, da se tega pomembnega nakupovalnega dne lotimo s prenovljeno strategijo. V prepletu digitalnega oglaševanja, promocije na prodajnem mestu, lead generation aktivnosti ter segmentiranega e-mail marketinga nam je uspelo s kampanjo doseči kar pol milijona uporabnikov in znatno prispevati k dvigu prodaje na merkur.si za 700 % v času epidemije.

Dobrodošli doma, Välkommen hem

Ob vstopu Ikee na slovenski trg se je Lesnina na nas obrnila z željo po kampanji, ki bi poudarjala njene ključne prednosti v primerjavi s švedskim gigantom. To so prodajni svetovalci, široka ponudba s priznanimi blagovnimi znamkami ter dostava in montaža. Za naročnika smo zasnovali integrirano kampanjo, ki je vključevala 3 image spote in hedonistično interpretacijo Ikeinih navodil za sestavo pohištva. Projekt je bil medijsko odmeven in je popolnoma zasenčil prihod Ikee.

Vikend trip dirka

Da smo po obdobju karantenskega zatišja spet aktivirali naše fane in jim predstavili osveženo ekipo ter da smo izpostavili agencijo za najem avtomobil SIXT, so se naši moderatorji maja 2020 z najetimi avtomobili odpravili na izlet. 2 ekipi, 1 naloga: v 24 urah obiskati čim več različnih slovenskih občin. Poslušalci in sledilci so lahko napovedali svojo zmagovalno ekipo in sledili pestremu dogajanju med »dirko« preko radijskega etra in družbenih omrežij.

Najlepše darilo je tisto, ki nas poveže

Mercatorjeva novoletna kampanja je povzela misel leta 2020: kljub oddaljenosti moramo ostati skupaj. Temu je sledila digitalna aktivacija, skozi katero smo ljudi povezovali na različne načine: od spletne premiere ekskluzivnega prazničnega hita Jana Plestenjaka, pa do največje spletne božične večerje, na kateri smo gostili Slovence z vseh celin sveta. Z aktivacijami smo na vseh digitalnih platformah (FB, IG, YT, Zoom, msoseska.tv, newsletter, MojM) med seboj povezali skoraj celotno Slovenijo.

Heroji originalne opreme

Continental in skupina Volkswagen že desetletja gojita partnerski odnos, ki je legendarnim avtomobilom, kot sta Volkswagen Hrošč ali Volkswagen T1, dal obut v Continentalove pnevmatike.Tik pred 150. obletnico ustanovitve podjetja Continental, smo lansirali posebno kampanjo, ki slavi skupno vizijo, cilje, tehnološki razvoj in invoacije.

Postani vojak: Kjer vsak postane najmočnejši člen

Slovenska vojska se zadnje desetletje srečuje z izzivom prenizkih prijav v stalno sestavo in druge oblike sodelovanja, na drugi strani pa s preveč prezogdnjimi izhodi. Glavni izziv projekta je bil, kako SV pozicionirati kot dobrega zaposlovalca in novo generacijo milienijcev navdušiti za tradicionalen poklic vojaka. S pomočjo podatkov pridobljenih s kvalitativnimi in kvantitativnimi metodami smo zasnovali kampanjo, katere rezultat je povečanje oddanih vlog za sodelovanje s SV za 30 %.

SKB POTROŠNIŠKI KREDIT – podpiramo uresničitev vaših želja

SKB banka je želela z oglaševalsko akcijo vzpodbuditi zanimanje za potrošniške kredite v času ko se je povpraševanje zmanjšalo. V sodelovanju z Valiconom smo pripravili digitalno strategijo, ki je vključevala napovedno modeliranje in identifikacijo ciljnih skupin, ki so bile naklonjene kreditom. Oglaševanje z naprednimi oblikami ciljanja je potekalo v vsebinskih in družbenih medijih ter na iskalnikih. Rezultati so bili nadpovprečni, saj se je v času upada povpraševanja zanimanje podvojilo.

VIGO po sistemu prevoženih kilometrov

S telemetrijo in telemetričnimi podatki se v Zavarovalnici Sava namensko srečujemo že nekaj let, letos pa nas je v še bolj aktivno telemetrično zgodbo spodbudila tudi Covid-19 situacija. Po zaznavanju stisk motoristov zaradi vseh ukrepov in posledične manjše uporabe motorističnih zavarovanj, smo se odločili nadgraditi VIGO zavarovanje in s pomočjo podatkov omogočiti plačilo prilagojeno motoristu – VIGO po sistemu prevoženih kilometrov, kjer stranka premijo plačuje glede na dejansko uporabo.

Lesnina: Optimizacija oglaševanja na iskalniku Google

Za Lesnino, ki je že več kot 70 let stalnica v življenju slovenskih kupcev pohištva in dodatkov za dom, smo postavili analitični model za optimizacijo oglaševanja na iskalniku Google. Model nam olajša odločanje, za katere fraze je treba zakupiti pozicije in katere lahko dovolj učinkovito pokrijemo z organskimi pozicijami. Pri ugotavljanju uspešnosti upoštevamo vidnost in učinkovitost. Z optimalnejšo razporeditvijo proračuna smo v dveh mesecih izboljšali oba kazalnika in znižali stroške zakupa.

Iskalnik na merkur.si

V času zaprtja fizičnih trgovin je naša spletna trgovina predstavljala še posebej pomemben prodajni kanal. Merkur.si ima mesečno več kot milijon obiskovalcev in okoli 70.000 podstrani, zato je pomemben del uporabniške izkušnje na strani tudi iskalnik. Z implementacijo inteligentne rešitve SearchNode nam je uspelo deleč uporabnikov, ki so pri nakupu uporabili tudi iskalnik, iz 0,64 % povečati na kar 9 %.

Marketing Mix Modeling za T-2

Leto epidemije je povzročilo drastične spremembe v vedenju potrošnikov, od tega kako konzumirajo medije in vsebine, do sprememb prodajnih poti in komunikacijskih kanalov, kar zahteva redefinicijo izbora komunikacijskih kanalov, investicij in sporočil. S pomočjo strojnega učenja in umetne inteligence smo oblikovali statistični model, s katerim lahko ugotovimo, kako posamezni komunikacijski kanal, trženjska akcija in sporočilo vplivajo na doseganje poslovnih rezultatov.

98 % naslovov

Mercator dostavlja povsod. Res povsod. Toda kako dokazati to res odročnim krajem? Z analizo in prekrivanjem podatkov spletne trgovine smo določili področja, kjer je povpraševanje po spletni dostavi najmanjše in zasnovali oglase, ki so vsebinsko in tehnično lokalizirani: na njih so predstavljeni kraji, ki jih prepoznajo lokalni prebivalci, prikazovali pa smo jih samo na teh področjih in okolici. Video : https://www.youtube.com/watch?v=QjnVEcbMhjw&list=PLBrabqxbx3B2BmcYbf8F7HhhrWNY9qrR9&index=3

Vključitvena igra Škratkova dežela

Na kakšen način otrokom predstaviti nabor in pestro ponudbo igrač, če pa se ti ne morejo smukati med prodajnimi policami? Lidl Slovenija je otrokom, ki so ostali brez božičnih rajanj in obiskov trgovin z igračami, podaril nekaj minut zabave, brezskrbnosti in tekmovanja z zabavno in izzivalno igro Škratkova dežela. Otroci v treh starostnih skupinah so se srečali z izzivom: komu uspe uloviti največ igrač, ne da bi bil ob tem okepan?

ReUnion klepetalnica

ReUnion virtualna klepetalnica je inovativna in preprosta rešitev, ki je zaživela v času prve t.i. lock-down situacije, saj je omogočila varno druženje prijateljev ob pivu preko digitalne platforme. In če je kdo pozabil na pivo, ga je lahko naročil preko platforme – omogočali smo namreč povezavo s spletno stranjo rundasekunda.si in takojšnje dostave preko storitve Wolt. Po naših informacijah, je to tudi prva oznamčena virtualna klepetalnice pri nas.

Klic osamljenosti

Interaktivna spletna izkušnja uporabnika postavlja v težko vlogo agenta, ki ni izurjen za tovrstne pogovore. Dodaten pritisk izvaja odštevalnik, ki sili uporabnika k izbiri odgovora. Vsak pogovor se konča tako, da uporabnika pusti v šoku in občutku, da ni znal pomagati. Z izkušnjo približujemo stiske zaposlenih v klicnih centrih in spodbujamo podjetja, da se pridružijo iniciativi.

TO NI PLANICA

Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. A ta navada pogosto pripelje do neprijetnih presenečenj. Denimo, da naletiš na zalogo filanih paprik, ko te zamika kepica sladoleda. Zato je Planica, najljubši družinski sladoled v Sloveniji, razvila preprosto rešitev – serijo nalepk TO NI Planica, za označevanje jedi, ki jih doma zamrzujemo v sladolednih banjicah.

Prepro100 Braun: 100 let inovacij v eni spletni aplikaciji

Ob snovanju kampanje Prepro100 Braun, s katero je blagovna znamka obeležila 100. obletnico, smo se znašli pred izzivom: kako ciljni publiki predstaviti zgodovino znamke in njenega revolucionarnega dizajna? Izumili smo časovni stroj, ki je s pomočjo spletne aplikacije predvsem milenijce popeljal vse do 20. let prejšnjega stoletja in jim v spremstvu pop kulture predstavil ikonične izdelke, katerih domiselnost v industrijskem dizajnu odmeva še danes.

Ena gasilska

Kaj storiti, ko trgovec predstavi žar ponudbo ravno v času, ko so pikniki prepovedani? Ker v Lidlu Slovenija kupcem omogočamo več veselja do življenja ne glede na okoliščine, v katerih so se znašli in ker se v času zaprtja družbe niso mogli družiti na veselicah, smo jih skupaj s podporniki gasilcev združili na Eni gasilski - največji virtualni gasilski fotografiji. V času, ko je bilo to spet mogoče, pa jim omogočili veselico Žar legend ter s tem podprli domačo in kakovostno Lidlovo žar ponudbo.

S prijateljem je vse še boljše

Vsako prijateljstvo ima svoja nenapisana pravila, tem pa je A1 dodal še zadnjega, ultimativnega. S prijateljem je namreč lahko vse še boljše, če z njim deliš tudi A1 kodo za 30-odstotni popust na mobilne pakete. Prijateljska dvojica Alen Podlesnik in Uroš Bitenc je sledilcem pokazala njun “bro code” in jih povabila, naj tudi sami delijo svoja pravila, s prijatelji pa A1 kodo za popust.

Agencija 101 - lansiranje spletne strani

V današnjih časih kreativnega oglaševanja prenova spletnega mesta ni najbolj udarna novica. Zato smo pozornost pritegnili z unikatno izdajo spletne strani v knjižni obliki, ki je služila promociji prenovljene spletne strani in Agencije 101. Prva izdaja knjige je izšla v 8 izvodih, ki smo jih namenili obstoječim in potencialnim naročnikom ter strokovnim medijem, splošni javnosti pa je bila na voljo preko Amazona. Da pa se ne bi že po nekaj mesecih naša spletna stran izgubila v množici drugih,

Pregriznjene povezave

En odstotek ogledov na merkur.si predstavljajo strani, ki so postale neaktivne in vodijo na 404 stran. Ker na spletnem mestu z več kot milijon ogledov mesečno to ni malo smo 404 stran izkoristili za oglasni prevzem. Za neaktivnost povezav smo obsodili glodalce, obiskovalcem ponudili Unichemov rodenticid Ratimor in že v prvem mesecu in pol zabeležili več kot 15.000 brezplačnih ogledov produkta.

Posebni digitalni Projekt 68 kg

Slovenec letno v povprečju zavrže 68 kg hrane. Ker je javnost že imuna na tovrstne podatke, smo na svetovni dan hrane objavili kuharski eksperiment; koliko kosil lahko pripravimo iz 68 kg hrane? Osupljivo, kar 257 obrokov, ki smo jih donirali Slovenski filantropiji. O družbeno odgovornem eksperimentu so poročali mediji, z nami širili zavedanje o problematiki ter o širši Sparovi iniciativi Hrana ne sodi v smeti.

Botrstvo v športu

Argeta je v času karantene spravila ljudi v gibanje za dober namen z Instagram aktivacijo, ki se je viralno razširila med številnimi športnimi navdušenci. Argeta je kot zlati sponzor programu Botrstvo v športu namenila 30.000 € donacije, s pomočjo ljubiteljev Argete in športa pa to donacijo še povečala. Sodelujoči v Instagram izzivu so s tremi dvigi trupa donacijo povečali vsak še za 10 €. Z akcijo smo dokazali, da solidarnost ne pozna ovir.

Underline

Underline je inovativna globalna platforma za virtualno spremljanje znanstvenih konferenc. Je hkrati središče, knjižnica in repozitorij za predavanja in diskusije znanstvenikov s celega sveta. Predavanja so dostopna preko prenosov v živo ali kot video posnetki na zahtevo. Omogoča interakcijo skozi klepet, video klice in virtualne sobe. Organizatorji in govorci si lahko s pomočjo analitike izmerijo tudi uspeh dogodka. “Underline je preprečil globalni pandemiji, da bi zaustavila kolesca znanosti.”

Vodič po lepilih FIX

Podjetje TKK se je z novo blagovno znamko lepil FIX želelo močneje pozicionirati v segmentu DIY (do it yourself) uporabnikov. V okviru spletne strani smo želeli zadovoljiti pričakovanja DIY uporabnikov s posredovanjem vsebine, ki jo pričakujejo, in jim svetovati pri iskanju najboljše rešitve za lepljenje. Tako je nastal vodič po lepilih, ki DIY uporabnikom olajša proces izbire lepila in tako rešuje njihov ključni problem pri lepljenju.

Jimmy Fantastic

Spletno mesto, ki je ravno tako trendy kot povsem nova blagovna znamka – Jimmy Fantastic. Cilj spletnega mesta, je bil (tako kot sam produkt) zasenčiti vsa ostala spletna mesta v kategoriji čokolade in v čim večji meri aktivno vključiti ciljne skupine.

JAN KOZAMERNIK

Verjetno se še vsi dobro spomnimo evforije, navijanja, zmag, izjemne igre in PONOSA ob rezultatih naše odbojkarske ekipe, ki je leta 2019 osvojila odlično 2. mesto na Evropskem prvenstvu. Pri teh nepozabnih uspehih je bil pomemben člen tudi Jan Kozamernik, ki je bil nagrajen za najboljšega blokerja Eurovolley 2019. Jan je zelo zanimiva in dejavna oseba tudi izven odbojkarskih parketov z bogato življenjsko zgodbo, ki jo z veseljem deli s svojimi oboževalci tudi preko svoje spletne strani.

OSEBNA SPLETNA STRAN MATJAŽ ŠIVIC

"What is success? It is being able to go to bed each night with your soul at peace." je slogan, ki najbolje opiše Matjaža in njegovo razmišljanje. Z izdelavo moderne spletne strani v značilnem "skandinavskem" pridihu, je Matjaž želel prikazati svoje izjemne izkušnje, svojo zgodbo, knjižno uspešnico, ter kako lahko pomaga ostalim podjetnikom, da tudi oni živijo in poslujejo uspešno in pri tem še vedno "mirno" spijo.

MESI virtualna klinika

Virtualno ordinacijo smo razvili, ker smo zaznali potrebo po virtualnem prostoru, ki bo potencialnim kupcem na nazoren in interaktiven način prikazal, kako MESI mTABLET medicinske naprave delujejo v zdravstveni ordinaciji. Virtualna ordinacija je zasnovana kot sodobna klinika, opremljena s sistemom MESI mTABLET. Obiskovalci se ob obisku odločijo ali bodo stopili v vlogo zdravnika in opravili pregled bolnika, lahko pa jo “raziščejo” po svoje.    

Prenova CGP in spletno mesto FABulatorij

FABulatorij je ena najhitreje rastočih butičnih agencij pri nas, specializirana na področjih BTL marketinga in organizacije dogodkov. Kljub večletnim aktivnostim na slovenskem trgu, so se šele 2020 resneje lotili procesa vzpostavitve spletnega mesta. V ta namen so stopili v partnerstvo s Trampolin Studiem, nastalo je tako novo spletno mesto, kot popolnoma nova celostna grafična podoba.

Prosperia - spletni portal za organizacijo in rezervacijo dogodkov

Spletni portal www.prosperia.si predstavlja več-funkcijski portal za objavo, trženje in registracijo poslovnih dogodkov. Portal izstopa po tehničnih rešitvah za naročnikove zahteve. V portal so integrirane funkcionalnosti, ki zagotavljajo napredno avtomatizacijo. Portal omogoča avtomatizacijo nakupnega procesa in izdajanja računov. Omogoča tudi izvrstno uporabniško izkušnjo v povezavi z nakupom vstopnic in udeležbo na dogodku ter z dostopi do gradiv za udeležence in ostale kupce.

Spletno mesto Garden Village Bled

Znamka Garden Village Bled je v lanskem letu zaživela kot del družine blagovnih znamk Family Kelih & Friends pod skupno filozofijo Friends with nature. Zato je bil prvi fokus prenove v spletno mesto prevesti vsebinske in vizualne konstante družinske znamke in hkrati predstaviti vse posebnosti resorta Garden Village. Iskali smo rešitve, ki bodo omogočile bolj učinkovito komuniciranje, ki bo prijazno uporabnikom in bo prispevalo k promociji resorta ter prodaji namestitev in turističnih produktov.

Prenova spletne strani UNION

Znamko Union lahko v fizičnem svetu doživimo na enem mestu (poleg pivovarne sta na isti lokaciji tudi pivnica in muzej), a digitalna izkušnja je bila razpršena na 4 vizualno nekonsistentne spletne strani. Ob prenovi smo stran vizualno poenotili, vzpostavili enoten CMS in strukturo strani zasnovali tako, da je večina vsebine dostopne brez starostne omejitve, kar je za znamko alkoholnih pijač prava redkost.

Prenova spletne strani VZAJEMNA

Analiza uporabniškega testiranja stare strani je pokazala potrebo po koreniti spremembi vsebin. Sodoben uporabnik si namreč želi informacije o zavarovanjih pridobiti na enostaven in hiter način, brez uporabe večini nerazumljivega zavarovalniškega žargona. Ob prenovi smo poenostavili jezik, zavarovanja predstavili skozi življenjske situacije in uporabnikom omogočili karseda transparenten prikaz cen zavarovanj, saj so pomemben faktor pri odločitvi za nakup.

Prenova spletne strani za odvetniško pisarno Senica in partnerji

Odvetniška pisarna Senica je sinonim za kakovost v pravni stroki, zato smo se prenove lotili s ciljem, da bo to odražala tudi njihova spletna stran. Novo spletno stran odlikuje sodoben dizajn, preglednost storitev in možnost, da (potencialna) stranka neposredno stopi v kontakt s strokovnjakom z želenega področja.

Herman & partnerji

˝Ustvarjamo nove svetove komuniciranja˝ je glavno sporočilo, ki ga želimo s spletnim mestom v svet pošiljati kot agencija, ki v svojem jedru združuje tri različne identitete in kulture. V prenovljenem digitalnem nastopu predstavljamo znamko, ki dokazuje, da se na videz različni svetovi lahko dopolnjujejo in sobivajo, in ne nazadnje, delijo skupni DNK. Rdečo nit spletne strani predstavljajo vizualni elementi, ki z uporabo jasne in enostavne navigacije uporabnika popeljejo do relevantnih vsebin.

Spletno mesto Inotherm

Za podjetje Inohterm – največjega proizvajalca alu vhodnih vrat v EU – smo pripravili novo spletno stran, s katero nagovarjamo tako končne kupce (B2C) kot (potencialne) partnerje (B2B). Velik poudarek smo dali nakupnemu procesu in vodenju uporabnika k ustreznim nakupnim odločitvam – uporabnik gladko prehaja med različnimi fazami nakupnega procesa, v pomoč pri odločanju pa so mu orodja, kot so konfigurator vhodnih vrat, virtualni salon in infomativni blog.

Spletno mesto Alpine Homestead Bled

Znamka je v lanskem letu zaživela v novi podobi (preimenovana Turistična kmetija Ročnjek) kot del družine blagovnih znamk Family Kelih & Friends, pod filozofijo Friends with nature. Prvi fokus prenove je bil v spletno mesto prevesti vsebinske in vizualne konstante družinske znamke in hkrati predstaviti posebnosti domačije Alpine Homestead. Iskali smo rešitve, ki bodo omogočile učinkovito, in prijazno komuniciranje, prispevale k promociji ter prodaji namestitev in turističnih produktov.

Postani vojak: Kjer vsak postane najmočnejši člen

Slovenska vojska se zadnje desetletje srečuje z izzivom prenizkih prijav v stalno sestavo in druge oblike sodelovanja, na drugi strani pa s preveč prezogdnjimi izhodi. Glavni izziv projekta je bil, kako Slovensko vojsko pozicionirati kot dobrega zaposlovalca in novo generacijo milienijcev navdušiti za tradicionalen poklic vojaka. Jedro digitalne kampanje je predstavljalo spletno mesto postanivojak.si, ki je uporabnike informiralo, motiviralo in omogočalo enostavno prijavo za sodelovanje s SV.

Studio Moderna: Homeology

Homeology je digitalna vsebinska platforma, ki je nastala v času izbruha pandemije. Namenjena je mlajšim, ki jih izrazito prodajno usmerjena komunikacija blagovnih znamk Studia Moderna ni pritegnila. Platforma premošča izzive pozicioniranja blagovnih tako, da mladim izdelke približuje na slikovit, predvsem pa nevsiljiiv način preko podajanja relevantnih ""life-style"" nasvetov, ki so SEO optimizirani. S premišljeno uporabniško izkušnjo ciljno skupino pripelje od vsebin do spletnega nakupa.

Mercator M soseska: novo najljubše mesto interaktivnih vsebin

Po uspehu platforme Msoseska na družbenih omrežjih med epidemijo, se je Mercator odločil za naslednji korak in ekskluzivne video vsebine, ki so se jih uporabniki navadili spremljati, lansiral na inovativni digitalni platformi msoseska.tv. Sodobno spletno mesto s funkcionalnostmi in uporabniško izkušnjo po vzoru vodilnih spletnih ponudnikov ekskluzivnih video vsebin omogoča, da se uporabnik prepusti kuhanju, vadbi, tračem, trendom in še več na praktično kateremkoli zaslonu si to želi.

Atlantis vodno mesto

Za Vodno mesto Atlantis v ljubljanskem BTC Cityju smo zasnovali in oblikovali prenovljeno spletno izkušnjo. Cilj je bil predstaviti bogato ponudbo vodnega mesta na prijazen, intuitiven, pregleden in prodajno usmerjen način. Zasnova izhaja iz potreb ključnih ciljnih skupin ter za njih združuje bogato redno ponudbo skupaj z obilico sprotnih aktivnosti, kot tudi prikazuje informacije o obratovanju vsakega posameznega dela mesta s prikazom v živo.

Mizarstvo Gorjanc

Pri družinskem podjetju Mizarstvo Gorjanc s pomočjo izdelave vrhunskega stavbnega pohištva in zastopanjem blagovnih znamk, kot so Internorm, Inotherm in Schloterer, za domove in objekte svojih kupcev ustvarjajo edinstven pečat. Ustvarjajo toplino in občudovanje pogledov. Vhodna vrata in spletne strani imajo eno pomembno skupno lastnost – Prvi vtis lahko narediš samo 1x. Ustvarili smo sodobno spletno mesto, ki je že na prvi vtis moderno, elegantno in toplo. In pusti lep prvi vtis.

Spletna stran DEMAR

"Biti drznejši. Razmišljati »out of the box« in z naročniki ustvarjati posebne zgodbe. Zgodbe z dušo." je vizija, ki najbolje opiše spletno agencijo Demar. "Kovačeva kobila je bila predolgo bosa", zato smo se po več kot 7-ih letih odločili da jo obujemo in smo prenovili lastno spletno stran. Kreativen in sodoben dizajn podprt z ilustracijami, svežimi vsebinami in projekti, je rdeča nit novega spletnega mesta, ki prikaže predanost, razmišljanje in ljubezen do svojega dela vseh vpletenih.

Razvoj novega spletnega mesta Donat

Z novim spletnim mestom nagovarjamo napredne kupce, ki želijo za svoje zdravje izbrati najboljši naravni produkt. Donat tako ni več le izdelek, ki zagotavlja rešitev zdravstvenih tegob, temveč se pomika tudi na področje preventivne skrbi za urejeno prebavo in zdravje celotnega organizma. Z več kot 200 objavljenimi nasveti in optimizacijo za spletne iskalnike nam je uspel poseben preboj, saj smo v letu 2020 dosegli več kot 1 milijon organskih obiskov preko iskalnika Google.

Spletno mesto DOLINŠEK-S

Družinsko podjetje Dolinšek-s d.o.o., že od leta 1993 svojim kupcem pomaga reševati probleme na področju obdelave kovin, kjer se trudi biti drugačno in ustvariti zgodbo. Tudi na spletu je podjetje predstavljeno "drugače", kot večina konkurenčnih ponudnikov in ima svojo zgodbo. Interaktivno in moderno spletno mesto omogoča zanimiv pregled ponudbe s karticami, možnost takojšnjega naročila in različne interaktivne načine komunikacije s podjetjem (on-line pomoč, obisk tehnologa itd.) .

Agencija 101 - lansiranje spletne strani

Agencija 101 je v zadnjih letih hitro rastla, postala agencija polnega servisa, proces transformacije in nova podoba pa sta zahtevala tudi novo, sodobnejšo predstavitev na spletu. “Tisti 1% več” je pozicija Agencije 101, ki jo v novi (po)dobi zaseda na trgu, namen spletne strani pa je skozi najboljše projekte, vrednote in storitve agencije prikazati, kako se tisti 1 % več prepleta skozi vse pore njenega delovanja. Ker se agencije na spletu predstavljamo s podobnimi vsebinami in strukturo smo

Spletna trgovina Metrob

Vse za trato, okrasne rastline, vrt in poljščine! Sodobno prenovljena in uporabniku prijazna spletna trgovina www.metrob.si na enem mestu ponuja izdelke za rast, nego in varstvo rastlin na okolju in uporabniku prijazen način. Strokovnjaki iz podjetja Metrob v pestrem blogu poskrbijo za številne strokovne nasvete in rešitve glede na aktualne tematike iz tega področja. Tako sedaj hobi vrtičkarji kot profesionalni pridelovalci na enem mestu dobijo celovito rešitev.

Spletna trgovina Venera Shop

Venera Shop je sinonim erotične trgovine že od devedesetih. S prenovo spletne strani smo povzdignili dojemanje blagovne znamke na višjo raven. Znamko smo povezali z umetnostjo in mitološkim izvorom rojstva boginje Venere. S premišljeno obliko smo omogočili jasen pregled kategorij in prikaza izdelkov ter enostaven in diskreten nakup v spletni trgovini. Z izvirnimi grafičnim elementi pa smo še dodatno nadgradili uporabniško izkušnjo.

Jezeršek E-Catering

Spletna trgovina Jezeršek e-catering je inovativna kulinarična rešitev, ki posamezniku omogoča vrhunsko, a dostopno pogostitev za izbrane priložnosti. Z delno migracijo catering storitve na splet Jezeršek gostinstvo omogoča enostavno naročilo cateringa, kjer za pripravo in postrežbo ne potrebujemo strežnega osebja. V ponudbi kraljujejo dnevno sveže, sezonske jedi iz lokalnih sestavin, prednost pa prinašajo tudi dostopnejše cene in hitra dostava v lični nepovratni embalaži na izbrano lokacijo.

Spletna trgovina Mass

Spletna trgovina je za podjetje Mass predstavljala končno sklenitev večkanalnega nastopa na trgu. Kupcem vseh starosti je omogočila hiter in enostaven nakup trendovskega asortimana obutve prek spleta, poslovanje podjetja pa povzdignila na sfere digitalnega. Vse to ravno v času, ko je bilo podjetje primorano čez noč zapreti vse svoje trgovine in je bilo zaradi ničnega prihodka ogroženih več kot 200 delovnih mest.

Spletna trgovina Ljubljanskega gradu - Friderik shop

Na Ljubljanskem gradu je nedavno zaživel nov lik - grajska podgana Friderik. Nastal je kot navdih za trgovino s spominki, nato pa zaživel še kot pravljica in lutkovna predstava. Zadnji uspešen projekt nadaljevanja Friderikove zgodbe je spletna trgovina, s katero želimo čim širšemu krogu ljudi omogočiti nakup unikatnih izdelkov. Še posebej kadar do trgovine na gradu nimamo dostopa. Poleg prodajnih ciljev, Friderikovi izdelki pripomorejo tudi pri gradnji prepoznavnosti Ljubljanskega gradu.

Spletna trgovina z dobrotami Prekmurja - Passero

Posestvo Passero v Tešanovcih je privlačna destinacija za odkrivanje prekmurske kulinarike. S srcem in dušo ponujajo kakovostne darove prekmurske zemlje, nadgrajujejo tradicijo s sodobnimi idejami, razvijajo kulinarično ponudbo in doživetja ter promovirajo Prekmurje. Zdaj je zaživela tudi spletna trgovina, s katero se bo glas o prekmurskih dobrotah širil še hitreje, predvsem pa bodo postale dostopne vsem od daleč in blizu.

Spletna trgovina Mali Zakladi

Spletna trgovina malizakladi.si je nastala z željo, da bi nosečnicam in mamam (oziroma družinam z otroki) na enem mestu ponudili vse informacije o otroški opremi, igračah ter dodatkih za mame in otroke. Spletno mesto je moderno in uporabniku prijazno ter poleg podrobnih opisov izdelkov nudi veliko slikovnega materiala. Uporabniško izkušnjo nadgrajujejo številne video vsebine, prisotne tudi na družbenih omrežjih, ki so dobro povezana s spletno trgovino.

E3 Spletna trgovina

E3, glavni dobavitelj električne energije na Primorskem, je celovite prenove svoje spletne predstavitve, želel učinkovito spletno orodje za - informiranje, osveščanje in izobraževanje odjemalcev - prodajo paketov in izdelkov po meri kupcev. Spletna rešitev je prilagojena poslovnemu modelu naročnika, ki zahteva prilagajanje specifičnim potrebam posameznih segmentov kupcev. Tehnološka platforma je temu ustrezno prilagodljiva, skalabilna in odprta za nadaljnji razvoj.

PAUL HARTMANN - Naprej k zdravju

HARTMANN, podjetje z več kot 200-letno tradicijo, je prepoznavno po visoko kakovostnih medicinskih pripomočkih s področja inkontinence, oskrbe ran, zaščite sebe in okolice, razkuževanja ter nadzora temperature in krvnega tlaka. Projekt je zajemal vzpostavitev naprednega digitalnega prodajnega kanala, ki je korak pred konkurenco, krepitev prepoznavnosti blagovne znamke HARTMANN na slovenskem in hrvaškem trgu skozi ozaveščevalne vsebine s področja zdravja.

DropIn spletna trgovina

DropIn je blagovna znamka podjetja Vendor d.o.o., ki je uradni dobavitelj blagovne znamke Under Armour za Slovenijo in Hrvaško. Under Armour se dandanes na trgu uveljavlja kot ena najmočnejših znamk na področju, teka, treninga, košarke, ameriškega nogometa, prodira pa tudi na »lifestyle« trg. Misija DropIn-a je približati izdelke te blagovne znamke vsem športnikom skozi strast in vrhunski dizajn, hkrati pa si prizadevati za vedno nove inovacije na področju tehničnih oblačil in obutve.

Spletno mesto Garden Village Bled

Znamka Garden Village Bled je v lanskem letu zaživela kot del družine blagovnih znamk Family Kelih & Friends pod skupno filozofijo Friends with nature. Zato je bil prvi fokus prenove v spletno mesto prevesti vsebinske in vizualne konstante družinske znamke in hkrati predstaviti vse posebnosti Garden Village. Iskali smo rešitve, ki bodo omogočile bolj učinkovito komuniciranje, ki bo prijazno uporabnikom in bo prispevalo k promociji resorta ter prodaji namestitev in turističnih produktov.

Na ponovna snidenja!

V želji, da v letu 2021 letalska potovanja čim prej ponovno zaživijo, smo pri Fraportu Slovenija konec leta 2020, ki je bilo za letalski promet in družbo izredno turbulentno, zasnovali praznično akcijo »Na ponovna snidenja!«. Z njo smo smo interno in eksterno javnost želeli spomniti na občutke, ki jih prinašajo letalska potovanja. Jim vliti upanja, da se bodo kmalu lahko ponovno podali v svet, polni pričakovanj in se na domače, brniško letališče vrnili polni novih vtisov.

Goolets

Skupina Goolets kot strokovnjak za najem plovil poskrbi za vrhunsko in brezskrbno doživetje na vodi.

Lokalni ponudniki vabijo

Za naročnika - TIC Moravske Toplice smo med junijem in avgustom 2020 izpeljali celovito marketinško kampanjo, ki je zajemala foto in video produkcijo - nastalo je 24 kratkih (minutnih) filmov, promocijo nastalega materiala na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in YouTube) ter medijske zakupe. Cilj kampanje je bil povabiti gledalca v občino M. Toplice, natančneje k lokalnim ponudnikom, ki bogatijo destinacijo in ji dajejo vsebino.

Spletno mesto Alpine Homestead Bled

Znamka je v lanskem letu zaživela v novi podobi (preimenovana Turistična kmetija Ročnjek) kot del družine blagovnih znamk Family Kelih & Friends, pod filozofijo Friends with nature. Prvi fokus prenove je bil v spletno mesto prevesti vsebinske in vizualne konstante družinske znamke in hkrati predstaviti posebnosti domačije Alpine Homestead. Iskali smo rešitve, ki bodo omogočile učinkovito, in prijazno komuniciranje, prispevale k promociji ter prodaji namestitev in turističnih produktov.

Nacionalna gastronomska spletna stran Taste Slovenia

Okusite Slovenijo! Nov nacionalni portal Taste Slovenia obiskovalcem približa slovensko gastronomijo, usmerjeno v trajnostno pridelavo, lokalne znamke, samooskrbo ter preplet bogate tradicije z modernimi in svežimi okusi. Prav posebno mesto na strani imajo vrhunska kulinarika, vino, privlačna vrhunska doživetja in butične zgodbe. Visokokakovostna, inovativna ter avtentična hrana in pijača na enem mestu tako za slovenske kot tuje gastronomske navdušence!

Lipica

Lipica je ena najbolj prepoznavnih turističnih atrakcij v Sloveniji in kot taka si seveda zasluži, da je njena digitalna podoba skladna z dejanskim doživetjem, ki ga gostje izkusijo ob obisku. To je bilo vodilo tudi pri prenovi spletne strani. Sama Lipica je danes v razvojnem ciklu, kjer se gradijo in dodajajo turistični produkti (in objekti - nov hotel), zato je bilo toliko bolj pomembno, da se spletna stran zastavi z razmislekom tudi o prihodnji ponudbi Lipice.

SailCity – jadranje na Hrvaškem

Sailcity je spletni portal, ki združuje ponudbo čarteristov in goste, ki želijo preživeti najlepše počitnice na Jadranskem morju. Poleg uporabnih informacij, predstavitve destinacij in marin, je poglavitnega namena široka ponudba plovil.

Obogatena zgodovina Ruske kapelice

Ruska kapelica je eden od pomembnejših in lepših pričevalcev zgodbe gradnje Vršiške ceste. Tragične zgodbe, ki pa v sebi nosijo pomembno sporočilo. Zgodba ruskih vojnih ujetnikov, ki so v zaledju Soške fronte gradili cesto čez Vršič, se zdi vedno bolj oddaljena. Kar pa ne pomeni, da je prav, da jo pozabimo. Zato smo razvili aplikacijo, s katero obiskovalci v šestih prizorih odpotujejo v preteklost in prvoosebno spoznajo zgodbo Ruske kapelice, v katero lahko z napredno tehnologijo tudi vstopijo.

Prenova mobilne aplikacije DRAJV

V 2020 smo mobilno aplikacijo DRAJV, ki s pomočjo telematike spremlja način vožnje in uporabnike za varno vožnjo nagradi s popustom pri zavarovanju, popolnoma prenovili. Poleg nove grafične podobe ta prinaša vrsto novosti, kot so spremljanje napak pri vožnji, prikaz trenutne hitrosti in prikaz hitrostnih omejitev v realnem času, možnost avtomatičnega snemanja in uporabe avto kamere. DRAJV po novem spremlja tudi uporabo telefona med vožnjo, ki je med najpogostejšimi razlogi za prometne nesreče.

Virtualni asistent (chatbot) Banke Intesa Sanpaolo.

Chatbot ali virtualni asistent je orodje integrirano na naši spletni strani, ki tekstovno komunicira z obiskovalci spletne strani in nam omogoča povečevati zadovoljstvo strank s takojšnjim odgovarjanjem o bančnih produktih in storitvah. Ta rešitev vodi k izboljšanju uporabniške izkušnje pri uporabi klepeta. To je odlična rešitev za komunikacijo z našimi obstoječimi in potencialnimi komitenti, ki potrebujejo pomoč pri navigaciji po spletnih straneh Banke ali če uporabnika konkretno zanima določena storitev ali produkt. Rešitev je odlična tudi za generacije, ki raje uporabljajo Chat za komunikacijo, kot tradicionalna sporočila. Največja prednost pred ostalimi podobnimi orodji je ta, da v primeru, če ne najde primernega odgovora, takoj preusmeri uporabnika v Kontaktni center k operaterju.

Odpri račun digitalno kar s pametnim telefonom

Nova KBM kot prva banka v Sloveniji predstavlja sodobno in inovativno rešitev na pametnih telefonih, namenjeno digitalnemu odpiranju novih bančnih računov brez obiska poslovalnice. Tako uporabnika vzpodbujamo tudi k uporabi mobilne aplikacije in k odprtju računa od kjerkoli, s čimer usmerjamo k pospeševanju prodaje in uporabe digitalnih poti in s tem zasledujemo cilj digitalizacije bančnih storitev. Proces odprtja računa je intuitiven, zaključen v nekaj korakih in največ 10 minutah.

Treniraj kot Tadej Pogačar

Poleti 2020 smo na Siol.net pripravili projekt Treniraj kot Tadej Pogačar. Šlo je za prvo spletno kolesarsko oddajo na Siol.net, ki smo jo dopolnili s številnimi uporabnimi vsebinami za naše bralce. Deset osrednjih oddaj, skozi katere smo bralcem ponudili vpogled v zakulisje priprav kolesarskega asa, smo dopolnili s krajšimi oddajami z nasveti. Podrobno smo predstavili številne kolesarske trase po Sloveniji, od družinskih, gorskih do Tadejevih. Projekt smo zaokrožili z interakcijo z bralci.

Tuš novoletni oglas

V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. Letošnje leto pa je bilo zaradi korone še bolj stresno. Potrošnike smo zato želeli s prisrčnim in čustvenim TV oglasom navdihniti k toplim in lepim praznikom. Kaj pa digital, za katerega TV oglasi niso primerni. Uspešen spletni video mora biti nativen, kratek, hitro pritegniti pozornost, upoštevati, da ga večina gleda brez zvoka in goro drugih pravil.

Sašo Stare, svetovalec za črni petek

Merkur pri komuniciranju ponudbe za črni petek do zdaj ni bil v središču pozornosti kupcev. Zato smo se lani odločili, da se tega pomembnega nakupovalnega dne lotimo s prenovljeno strategijo. V komunikacijski kampanji smo angažirali strokovnjaka za črni petek in v seriji videov kupce nasmejali ter jih oborožili z nasveti za ta pomemben dan v letu. Na različnih platformah smo skupaj zbrali več kot 200.000 ogledov.

Video - Dobrodošli doma, Välkommen hem

Ko vsi mediji aktivno govorijo o prihodu švedskega pohištvenega giganta, Lesnina ne stoji križem rok in objavi serijo videov. Ti vzbudijo pozornost javnosti, da se prične o njih aktivno pogovarjati, kar je še posebej opazno na družbenih omrežjih (FB, IG, Twitter, LinkedIn, ...).

Kuhinja prihodnosti

Kuhinja prihodnosti je prvo slovensko spletno kuharsko tekmovanje, v katerem se je 8 izkušenih kuharskih navdušencev borilo za laskavi naziv Kuhar prihodnosti. Gre za izobraževalno-zabaven in hkrati zeleno obarvan projekt, skozi katerega smo bralcem portala Okusno.je v sodelovanju s Knorrom v kratkih oddajah predstavili pisan izbor zanimivih in okusnih receptov z vključevanjem »živil prihodnosti«.

Lidlova Vitalnica

Komunikacijska platforma Lidlova Vitalnica podpira ponudbo športnih izdelkov in oblačil lastne blagovne znamke Crivit ter prehrambenih izdelkov. Z vsebinskimi sodelovanji nadgrajujemo strategijo promocije aktivnega načina življenja ter udejanjamo krovno zavezo Preprosto več za vas, saj je z ambasadorji Hano, Anžetom in Urško pot do zdravega življenjskega sloga preprostejša. Uporabnikom nudimo tisto, kar v danem trenutku potrebujejo: nasvete za gibanje, vadbene programe in uravnotežene recepte.

Sveži vplivneži

Ajdov kruh med monsterami, jabolko, ki opazuje sončni vzhod v gorah, jajce na mestnih ulicah in mleko, ki je sprejelo plank challenge. Z Lidlovo domačno ponudbo je vse mogoče, tudi to, da se običajni izdelki prelevijo v vplivneže na Instagramu in mlajšim kupcem iz prve roke pokažejo, da svežina in domačnost prežemata Lidlove prodajne police.

POP ART - VINO ZA MLADE

Vino in mladi? Ah, kje. Vino je dolgočasna pijača, pijejo ga starejši, kislo je, pa še vse buteljke so si med seboj podobne. Tovrstno prepričanje smo želeli ovreči, zato smo novi Pop Art buteljki vinarja Jeruzalem Ormož na Instagramu predstavili z izbranimi vplivneži in igro Resnica ali izziv. Skozi Instagram filter in set kart smo nanizali niz hudomušnih izzivov in zabavnih vprašanj ter naše vino približali ciljni skupini. Ta je Pop Art buteljki vzela za svoji!

Vsebinsko središče Donat

Na strateških trgih Donata se dnevno zgodi na tisoče iskalnih poizvedb o tem, kako izboljšati zdravje. Ker Donat ponuja rešitev za mnoge tegobe, smo že zelo zgodaj prepoznali potencial in vrednost kvalitetne vsebine, ustvarjene za uporabnika, da ga vodi, mu pomaga ter odgovori tudi na tudi bolj pereča in intimna vprašanja, povezana z zdravjem. V letu 2020 smo imeli tako kar 1 mio organskih obiskov iz iskalnikov ter kar 132.000 registriranih uporabnikov na naših vodenih programih Detox in Imuno.

Argeta Junior platforma

Uporaba digitalnih naprav lahko škoduje ali koristi. Dejstvo pa je, da se temu tudi pri otrocih danes ne moremo več izogniti. Zato želimo s spletno stranjo Junior dogodivščine izkoristiti pozitivne vidike uporabe sodobnih tehnologij in čas, ki ga otroci preživijo na digitalnih napravah, izkoristiti za spodbujanje razgledanosti, kognitivnega in motoričnega razvoja. Poleg pretirane uporabe spleta in digitalnih naprav je eden največjih problemov pri otroški uporabi spleta poplava neprimernih, praz

Ugani CURAPROX hit

S kampanjo Ugani CURAPROX hit smo poskrbeli za rdečo nit med naročnikovim TV oglasom ter značilnostmi naše platforme - glasbo in moderatorji Hitradia Center. Naše face Ana Praznik, Anabel, Alen Podlesnik, Kori in Eva Boto so na sonično zobno ščetko CURAPROX Hydrosonic PRO »zapeli« oziroma »zavibrirali« vsak svoj CURAPROX HIT. K sodelovanju smo povabili tudi poslušalce in sledilce – prepoznavanje hita jim je lahko prineslo lepo nagrado in tako je bila promocija celostno zaokrožena.

Tedenske e-novice Računalniških novic

Elektronska pošta je kot komunikacijsko orodje lahko zelo učinkovita, če prek nje posredujemo zanimive vsebine. Iz tega smo na Računalniških novicah izhajali pri snovanju tedenskih e-novic. Vsak konec tedna na več kot 100.000 naslovov pošljemo 10 - 12 člankov, za katere menimo, da si zaslužijo posebno pozornost. Na ta način bralcem nudimo zanimive vsebine, ki jih lahko enkrat na teden spremljajo, tudi če spletne strani ne obiskujejo redno. E-novice sledijo oblikovalski ideji same spletne strani.

Vikend trip dirka

Da smo po obdobju karantenskega zatišja spet aktivirali naše fane in jim predstavili osveženo ekipo ter da smo izpostavili agencijo za najem avtomobil SIXT, so se naši moderatorji maja 2020 z najetimi avtomobili odpravili na izlet. 2 ekipi, 1 naloga: v 24 urah obiskati čim več različnih slovenskih občin. Poslušalci in sledilci so lahko napovedali svojo zmagovalno ekipo in sledili pestremu dogajanju med »dirko« preko radijskega etra in družbenih omrežij.

Studio Moderna: Homeology

Homeology je digitalna vsebinska platforma, ki je nastala v času izbruha pandemije. Namenjena je mlajšim, ki jih izrazito prodajno usmerjena komunikacija blagovnih znamk Studia Moderna ni pritegnila. Platforma premošča izzive pozicioniranja blagovnih tako, da mladim izdelke približuje na slikovit, predvsem pa nevsiljiiv način preko podajanja relevantnih ""life-style"" nasvetov, ki so SEO optimizirani. S premišljeno uporabniško izkušnjo ciljno skupino pripelje od vsebin do spletnega nakupa.

M soseska

Kaj lahko bolje definira vsebinski marketing kot vsebinska platforma, ki temelji na video vsebinah? Cross-channel vsebinska video platforma, ki je obenem tudi bazen vsebin za t.i. HUB content – različne vsebine za vse digitalne platforme – od družbenih omrežij, e-mailov, prodajnih vsebin ... Vse to je Mercatorjeva M soseska: vsebinska platforma, ki uporabniku znamko približa z uporabnimi in zabavnimi vsebinami na različnih kanalih in jih na inovativen način poveže v unikaten digitalni ekosistem.