Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Prijavljeni projekti

V letu 2019 tekmuje 124 projektov!

 

Za naziv WEBSI Spletnega prvaka 2019 se potegujejo naslednji projekti

Zmagovalci bodo znani 13. septembra na WEBSI dnevu, vabljeni!

Koliko elektrike je v tebi?

Volkswagen kot glavni sponzor Ljubljanskega maratona tek poveže s tematiko energije. Porabnike energije transformira v vir energije preko predelave tekaške steze v e-stezo. Sproščeno tekaško energijo v teoriji z e-kalkulatorjem pretvarja v elektriko, v praksi pa elektriko generira s pomočjo tekačev na e-stezah. Zbrana elektrika na pripravah se uporabi za snemanje prvega TV oglasa brez ogljičnega odtisa. Zbrana elektrika na maratonu pa poganja e-Golfa v dobrodelne namene kar 43.159 kilometrov.

ZOE stresmeter

ZOE ni le električen avto brez emisij, temveč tudi prostor brez hrupa in stresa. Da bi ciljni skupini pokazali, da jim lahko ZOE pomaga pri lažjem obvladovanju stresa, smo ustvarili malo drugačno orodje za spopadanje z le-tem. #ZEn orodje ZOE stresmeter s chatbot kvizom v FB messengerju najprej izmeri tvojo raven stresa, z nasveti, ki jih prejemaš vsak petek, pa poskrbi, da se ga čim lažje tudi otreseš. Bot spodbuja, da poiščeš svoj ZEn tudi na testni vožnji z ZOE-jem.

Marketinško prodajna platforma znamke ŠKODA

Osnovna ideja je (bila) preprosta: na spletu aktivno poiskati tiste stranke, za katere vemo, da so v procesu nakupa avtomobila, in jih posredovati trgovski mreži ŠKODA. Platforma obsega skupek različnih storitev za potencialne kupce novih vozil, ki stranke po uporabi določene storitve ali orodja preusmerja na enotno online prodajno aplikacijo ŠKODA Drive, ki jo za upravljanje s testnimi vozili in potencialnimi strankami uporabljajo prodajni svetovalci pri vseh 18 trgovcih z vozili ŠKODA.

Razvoj novega uporabniškega vmesnika Intrix CRM

Intrix je program oz. spletna aplikacija za CRM in projektno vodenje. Omogoča jasen pregled na strankami in vsemi prodajnimi aktivnostmi kot tudi natančen pregled na projekti, njihovimi nalogami, mejniki ipd. Vse omenjeno je možno uporabljati tudi na pametnih napravah (mobilna aplikacija). Zadnje leto in pol smo se poglobljeno ukvarjali z razvojem novega uporabniškega vmesnika. Pri razvoju smo uporabili najnovejše tehnologije na trgu in veliko pozornosti namenili uporabniški izkušnji.

Intra Constructor

Intra Constructor je orodje za hitro, preprosto in natančno izbiro svetlobnih modulov, ki jih je mogoče personalizirati tako, da ustrezajo namenu. Dodatno jih je možno uskladiti tudi z načrtom prostora, ki je naložen v program.S tem postane vsak sistem unikaten, zaradi povezave z internim ERP sistemom pa se ob naročilu takega sistema ustvari vsa potrebna tehnična in uporabniška dokumentacija, vključno z navodili za proizvodnjo ter pakirnico. Konstruiranje svetil ni bilo še nikoli lažje.

GLS Pošlji paket

GLS s specializirano spletno platformo posljipaket.si omogoča pošiljanje paketov različnih vrst preko spletnega vmesnika, ki omogoča naročanje storitev pošiljanja paketov v 3 enostavnih korakih, preko katerekoli naprave. S pokrivanjem širšega evropskega prostora, GLS nudi različnim ciljnim skupinam hitrejše in enostavnejše naročilo storitev prevoznih storitev.

Uporabniški portal Moj Petrol

Portal Moj Petrol je namenjen fizičnim osebam in omogoča celovit vpogled v poslovanje s Petrolom. Člani Petrol kluba lahko na portalu Moj Petrol kadarkoli pregledajo svoje finančno poslovanje in ugodnosti na svoji Petrol klub kartici, odjemalci energentov pa preverijo porabo in oddajo stanje števca. Uporabniki imajo tudi poenostavljeno brezpapirno poslovanje, možnost vklopa SEPA bremenitev ter eRačunov, posodobitev osebnih podatkov ter pregled nad naročili ali v eShopu ali posameznih energentov.

Digitalno dirkaško doživetje [reys]

Za ljubitelje motošporta in gaminga smo priredili prvo vseslovensko digitalno dirkaško prvenstvo. Javnosti smo predstavili najsodobnejši dirkaški simulator, ki digitalno igro nadgrajuje s fizično komponento dirkanja. V 3 mesecih smo izvedli 11 dogodkov znotraj trgovskih centrov, kjer smo prisotni s prodajnimi mesti A1. Obiskovalci so se v virtualni dirki potegovali za najhitrejši čas in bogate nagrade. Prvenstvo je bilo odlično sprejeto, dirkači pa nad "digitalno" dirkaško izkušnjo navdušeni.

Lidlovih 300.000

Ob prelomnici doseženih 300.000 uporabnikov na FB strani smo za naše sledilce priredili veliko digitalno praznovanje pod krovnim imenom Lidlovih 300.000. V ospredje smo postavili priljubljeno prostočasno aktivnost - nakupovanje - in ob tem posebej poudarjali odlično nakupovalno izkušnjo v Lidlovih trgovinah. Praznovanje smo okronal z Veliko dirko z nakupovalnimi vozički v živo. Zanimanje za praznovanje je bilo izjemno, sledilci so bili navdušeni, objava dirke je prejela preko 10.000 komentarjev.

Volkswagen Špila. Po domače mal' drugače.

Volkswagen Špila je druga izvedba glasbenega formata, ki ga je Volkswagen predstavil s projektom Volkswagen Rocks. Špila je znamčen entertainment projekt, namenjen širši javnosti, ki spremlja domačo glasbo. S sloganom ”po domače mal’ drugače” smo v obliki natečaja za ansamble, s serijo dogodkov in vsebin povezali inovativnost znamke z modernimi trendi v domači glasbi. Posebnost projekta je tudi v tem, da so kljub televizičnim vsebinam jedro komuniciranja predstavljali digitalni kanali.

Continental predstavlja: Komotar Minuta Driving Experience

Continental je v sodelovanju z najbolj prepoznavnim avto-moto vplivnežem, Cirilom Komotarjem,utrdil blagovno znamko in jo še dodatno povezal z vrhunskimi cestnimi izkušnjami, ki jih omogočajo pnevmatike Continental.Oboževalce Komotar Minute smo iz zgolj vloge opazovalcev spremenil v aktivne voznike super športnih avtomobilov in jim za 2 dneva omogočili pristen stik s svetom Cirila Komotarja.AMZS in spremljevalna voznika pa so s svojim znanjem in izkušnjami projektu vdahnil dodatno zaupanje.

Expano

Expano. Regijski promocijski center, ki se ponosno dviga nad gladino Soboškega jezera. 2015 je na svetovni razstavi v Milanu predstavljal uspešno zgodbo Slovenije, sedaj je v njem zbrano in izbrano najboljše iz Pomurja. Tukaj obiskovalcem odpiramo vrata v regijo, saj želimo navdušiti z našimi tradicijami, dediščino, naravnimi bogastvi, lepoto krajine, mirom in aktivnostmi v deželi ob Muri. Vse to z namenom, da spodbudimo nadaljnje raziskovanje in odkrivanje naših lepot in dobrot.

Lidlovih 300.000

Ob doseženem mejniku 300.000 članov Lidlove Facebook družine smo v skladu z našo obljubo "Preprosto več za vas" za naše sledilce priredili digitalno praznovanje v velikem slogu. Za zvesto spremljanje smo se jim zahvalili s številnimi aktivnostmi in k praznovanju povabili prav vse. V ospredje smo postavili odlično nakupovalno izkušnjo pri nas in praznovanje okronali z Veliko dirko z nakupovalnimi vozički v živo na FB. Praznovanje je navdušilo naše sledilce in med njimi poželo izjemno zanimanje.

Instagram profil @hoferslo

HOFER je na Instagramu želel izstopiti iz množice in v sodelovanju z vplivneži svojo pojavnost dvigniti na nivo, kjer bi z estetsko dovršenimi foto materiali zadovoljil kritično oko, ter posledično brbončice najzahtevnejših foodijev. Osredotočili smo se na spodbujanje zdravega življenjskega sloga, obenem pa smo želeli zajeti vzhajajoč trend veganskega/vegetarijanskega segmenta. Z relevantnimi vsebinami smo zagotovili večjo rast sledilcev in se na Instagramu med trgovci pozicionirali na 1. mesto.

DRUŽBENA OMREŽJA SPAR SLOVENIJA

Spar Slovenija d.o.o. je prisoten na več družbenih omrežjih, večinski del komunikacije pa poteka na Facebook profilu Spar Slovenija in Instagram profilu @spar.si, kjer smo zgradili skupnost aktivnih sledilcev. Pri generiranju vsebin težimo k rednim objavam unikatnih, zanimivih in izvirnih vsebin, ki so hkrati tudi tesno povezane s krovnim komuniciranjem ter celoletno strategijo projektov in so predvsem relevantne za naše sledilce.

MCDonald's družbena omrežja

McDonald's Slovenija je na FB prisoten od leta 2010, na IG pa od decembra 2018. Na obeh kanalih se povezuje s ciljno skupino, z njo utrjuje odnos in ponudbo jedi predstavlja na humoren ter igriv način – kakršen je sam značaj znamke. Oba profila sta sproščen prostor zabavnih, šaljivih objav. Utrjujeta, kako mladi dojemajo McDonald's – kot mesto druženja in veselih trenutkov ob dobri hrani. FB je bolj zanimivo »ugankarski« (uporabnike angažira), IG pa neverjetno Insta – estetski in privlačen.

Cityparkova Instagram giveaway kampanja

Trgovske partnerje, ki imajo svoje trgovine v Cityparku, smo povabili k sodelovanju v nagradni igri na družbenih omrežjih, s fokusom na Instagramu in s ciljem povečati število sledilcev. Pridružilo se nam je več kot 40% partnerjev, ki so v naslednjih mesecih prispevali darila. Kako je igra potekala? Vsak teden smo objavili nagradno vprašanje, v kateri trgovini prodajajo izdelek, ki je prikazan v Instagram objavi, in razglasili nagrajenca preteklega tedna, ki je nagrado prevzel v izbrani trgovini

INSTAGRAM profil @feelslovenia

Instagram je družbeno omrežje, ki uporabnikom omogoča deljenje lastnih doživetij preko fotografij in videoposnetkov iz svojega življenja. Motivi posneti z mobilno napravo, v nekem resničnem trenutku in na resnični lokaciji delujejo kot verodostojna, avtentična sporočila. Slovenska turistična organizacija želi preko Instagram profila okrepiti zavedanje o Sloveniji kot turistični destinaciji, na način da postavlja v ospredje izjemne naravne lepote.

XMAS adventni koledar

V prazničnem času upamo, da nam bo bradati Dobri mož prinesel najboljše darilo – ne le to, kar si želimo, ampak tudi to, kar potrebujemo. Mladi še najbolj. Posebej njih smo nagovorili preko Instagrama in jim prišepnili, kaj naj pišejo Dobremu možu, in jim hkrati podelili nekaj res odštekanih daril.

Insta literarne zgodbe Med vrsticami

Raziskave kažejo, da 40 % Slovencev v enem letu ne prebere niti ene knjige. Veliko raje prebirajo kratke digitalne vsebine, kot so objave na družbenih omrežjih. Zato je na slovenski praznik kulture A1 Slovenija literaturo prenesel na kanale Instagram vplivnežev, katerih zgodbe uporabniki vneto spremljajo. Zgodbe so tako za en teden v objave 11-ih Instagram vplivnežev vnesle kakovostno literaturo.

Varni ali prevarani - interaktivni video kviz z Jonasom

V okviru kampanje ob evropskem mescu kibervarnosti, ki jo organizira program ozaveščanja Varni na internetu, smo izdelali edinstven interaktivni video kviz, kjer so se uporabniki lahko preizkusili 1-na-1 z mojstrom miselnih iger Jonasom Žnidaršičem. Ob tem so se seveda izobrazili o najpogostejših nevarnostih, ki na njih prežijo na spletu in se naučili nekaj novega.

Lisca: Proud to be me

Kampanja za promocijo poletne kolekcije kopalk Lisca 2018 z družbeno komponento. Izvedba smartmob dogodka v središču Ljubljane, kjer se dekleta različnih postav, ponosno sprehodijo in plesno sprostijo v kopalkah. Vsaka od deklet ima svojo zgodbo, ki jo je tako ali drugače zaznamovala in zaradi katere se sprva v svojem telesu ni počutila najbolje. Spremni video: https://www.youtube.com/watch?v=IlNSQVHSvx4&feature=youtu.be Zakulisje: https://www.youtube.com/watch?v=bTIfcGPo5n0&feature=youtu.be

MLADINA PROGLAS

Proglas je družbeno angažiran oglas na prvi notranji strani tednika Mladina vse od leta 1997. Prostor je namenjen razmisleku o aktualnih problemih sodobne družbe, človeka in okolja, do katerih ne moremo ostati ravnodušni. Po več kot 20 letih ostaja zvest zastavljeni viziji. Vizualne rešitve pretapljajo vrhunsko kreativno delo na stotine sodelavcev domačih oglaševalskih agencij ter mladih avtorjev, med katerimi so se mnogi v sam vrh oblikovanja prebili šele kasneje ali ravno zaradi Proglasa.

The cleanest font in the world (najčistejša pisava na svetu)

Na sklepnem dogodku akcije Očistimo Slovenijo smo skupaj s prostovoljci ustvarili nekaj, kar je in bo pisalo zgodovino. Najčistejša pisava na svetu je posebna tipografija, ki je sestavljena iz pobranih odpadkov. Tako so embalaža, pnevmatike in ostali odpadki postali del digitalizirane tipografije, ki je obšla svet in prenesla sporočilo, da smeti ne mečemo v naravi, ampak jih raje ponovno uporabimo.

DEJSTVA

Dejstva so spletna platforma za preverjanje dejstev in preiskovanje zamolčanih, nepojasnjenih zgodb. Razgaljajo predvolilne nesmisle in populistično poceni nabiranje političnih točk na podlagi napačnih in izmišljenih podatkov. Dejstva, ki jih analizira posebna ekipa preiskovalnih novinarjev v sodelovanju s strokovnjaki iz fakultet in civilne družbe, deluje na spletu, nato pa prodorne zgodbe predstavijo še v osrednji oddaji 24 ur na Pop tv in v Svetu na Kanalu A.

Lahko noč, nestrpnost!

A1 Slovenija je v sodelovanju s Prvim programom Radia Slovenija ustvaril “Lahko noč, nestrpnost”, posebno izdajo pravljic, ki otroke učijo strpnosti in sprejemanja drugačnosti. Priznani slovenski avtorji so za to priložnost napisali 5 pravljic, ki so jih v živo iz radijskega studia prek Facebook live prenosa na A1 Facebook strani interpretirali priznani gledališki igralci starejše generacije.

SKB spletna predstavitev

Spletna stran je osrednja točka marketinških aktivnosti SKB Banke. Zato so v SKB želeli odzivno rešitev, ki bi omogočala hitro implementacijo novih pobud. Nova stran zagotavlja 1. personalizirano uporabniško izkušnjo 2. tristopenjsko uredništvo v skladu s procesi banke 3. varnost in skladnost z zakonodajo na področju varovanja podatkov.

LON - Lansiranje Družinskega paketa na socialnih medijih

Za LON smo izvedli digitalno oglaševanje ob lansiranju novega družinskega bančnega paketa na trg bančnih storitev. V LONu so pripravili vsebino in kreativo, prilagojeno buyer personam, ki se je razlikovala glede na različne začrtane faze projekta: faza napovedi paketa, faza predstavitve in faza nagovarjanja k sklenitvi paketa. Do pristajalne spletne strani smo potencialne stranke pripeljali z izpostavljanjem njihovih težav ob upravljanju družinskih financ in s ponujenimi prednostmi paketa.

Chefov vajenec

Ob uvedbi komunikacijske platforme Začnite nekaj neprecenljivega je Mastercard želel spodbuditi ljudi k dejanjem, zato smo izbrali univerzalno človeško strast – hrano, in izzvali vlogerja Jana Macarola, da postane vajenec chefa Uroša Štefelina. Z iznajdljivostjo in nevsakdanjimi izzivi se je večmesečna kampanja razlikovala od že obstoječih kulinaričnih formatov, vajencu pa omogočila, da je v chefovi kuhinji skuhal večerjo za nagrajence ter delil svoj največji kulinarični preizkus s sledilci.

Dobrodošli v odraslost

Dobrodošli v odraslost je interaktivna kampanja podznamke »Ni statusa, ni panike«, ki mladim poskuša približati svet prve zaposlitve. Pri tem se poslužuje aktualnih vplivnežev, nagovora in kanalov, ki so relevantni tej ciljni skupini. Obenem pa ostaja v humorno sproščenem tipu nagovora, ki je značilen za to podznamko.

S Triglav Skladi si zaslužite več

Nova komunikacijska platforma Zaslužite si več skozi različne digitalne (spletno mesto, digitalno oglaševanje, družbena omrežja) in tudi offline (televizijsko in radijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, interni kanali in prodajna mesta) kanale s prilagojenimi tipi vsebin blagovno znamko in produkt približuje sodobnemu uporabniku, ustvarja dialog, vzpostavlja finančno opismenjevanje in navdušuje mlade za tematiko vlaganja.

Boba - Globalna kampanja za mamice

Projekt Boba je zgleden primer globalnega projekta, ki upošteva način komunikacije, model nakupnega lijaka in se tako natančno prilagaja potrošniku glede na njegove potrebe v posamezni nakupni fazi. Oglaševalska kampanja, ki smo jo ustvarili, je zajemala družabno omrežje Instagram in v Združenih državah Amerike in Kanadi dosegla izjemne rezultate, ki se kažejo v povečani prodaji, močni skupnosti kupcev in vključenosti le-teh v skupine na družabnih omrežjih.

Spletno mesto Postojnska jama

Spletno mesto Parka Postojnska jama ni katalog, temveč premišljena izložba doživetij. Okoli njih plete ostalo ponudbo, uporabniku pa omogoča intuitivno gibanje med stranmi. Vsebinska zasnova temelji na analizi najpogosteje iskanih vsebin, pripravljene vsebine pa sledijo načelom uporabno, jasno in čisto. Na voljo so v kar 17 različnih jezikih. Fokus se v celoti prenaša na uporabnika in temu tudi pripisujemo odlične rezultate – skoraj milijon zadovoljnih uporabnikov in presežene prodajne cilje.

SPLETNO MESTO INTRA LIGHTING

Branža arhitekturnih svetlobnih rešitev šele začenja z digitalizacijo. Produktni portfelj proizvajalcev je postal tako širok in kompleksen, da je poenostavitev razumevanja, iskanja in izbire pravega produkta nujna nadgradnja. Ne gre za izbiro ene luči, temveč za konfiguriranje svetlobnih sistemov za velike projekte, poleg tega pa v procesu od prvega klika do naročila in kasneje montaže sodelujejo različne ciljne skupine. Ključni cilj je torej usmeritev od produkta k uporabniku ter inovacija cel

Flaška. Vaš osebni izvir vode.

Izdelava globalne spletne strani in spletne trgovine, ki bi čim bolje uskladila funkcijo prodajne in branding strani. Stekleni izdelki Flaška so programirani s pomočjo posebnega postopka TPS, zato se struktura vode v njih spremeni in približa strukturi izvirske vode. Tako Flaška ni zgolj steklenica, temveč izdelek za boljšo kakovost življenja. Flaška je uspešna globalna zgodba (več kot 85% izvoza), ki je s svojimi izdelki prisotna v več kot 20-ih državah po celem svetu. Posebnost projekta je, da je v celoti narejen na slovenski spletni platformi (Shopamine) in da je dizajn spletne strani zasnovan po pravilih zlatega reza (razmerje krogov ki se pojavljajo na spletni strani in njihovo subtilno gibanje). To je prvi takšen primer zaznan na našem trgu (Zlati rez na spletu)!

COCKTA LEGENDE

S ciljem ustvariti empatijo do prenovljene Cockte in njenih vrednot pri mladih, smo na mladim najbolj priljubljenih omrežjih zasnovali drzno in avtentično komunikacijo. S 25 epizodami Youtube dokumentarne serije Cocktinih Legend, ki z vzpodbujanjem ustvarjalnosti mladih, postaja njihov ambasador.

Village Access

Greenwich Village ali preprosto “The Village” je živahna soseska v zahodnem delu Manhattna. Tu živi nekaj čez 20 tisoč ljudi in še enkrat toliko turistov. Zveza The Village kot podporno okolje spodbuja podjetništvo v lokalni skupnosti. V sklopu svojega delovanja ponujajo program zvestobe, število članov programa pa želijo povečati tudi na način, da jim ponudijo mobilno aplikacijo.

Spletna stran Gorenje Slovenija

Prenovljena spletna stran Gorenje Slovenija je implementirana na novi SAP-Hybris platformi in je del digitalnega sistema za podporo vsekanalski uporabniški izkušnji, ki zajema interakcije z uporabniki preko spletnih strani in družbenih omrežij, mobilnih aplikacij, pametnih zvočnikov in pametnih aparatov. Trenutno sistem zajema 115 spletnih strani za 7 blagovnih znamk skupine Gorenje na več kot 90 trgih.

Koliko elektrike je v tebi?

Volkswagen kot glavni sponzor Ljubljanskega maratona tek poveže s tematiko energije. Porabnike energije transformira v vir energije preko predelave tekaške steze v e-stezo. Sproščeno tekaško energijo v teoriji z e-kalkulatorjem pretvarja v elektriko, v praksi pa elektriko generira s pomočjo tekačev na e-stezah. Zbrana elektrika na pripravah se uporabi za snemanje prvega TV oglasa brez ogljičnega odtisa. Zbrana elektrika na maratonu pa poganja e-Golfa v dobrodelne namene kar 43.159 kilometrov.

Spletna stran Gledališča Ana Monro

Spletna stran Gledališča Ana Monro (GAM) ponuja igrivo interaktivno doživetje, kakršna društvo že desetletja ustvarja na ulicah. Atraktivni vizualni elementi in animirane ilustracije, ki se spogledujejo z oblikovalsko estetiko iz prejšnjega stoletja, nagovarjajo najbolj raznolike obiskovalce ter jih spodbujajo k raziskovanju vsebin.

Razvojni center Murska Sobota

Razvojni center Murska Sobota je regijska ustanova, katere namen je spodbujati skladen gospodarski, družbeni in kulturni razvoj v pomurski regiji ter njenem upravnem središču, Mestni občini Murska Sobota. S svojim strokovnim delom ter znanjem in izkušnjami z mnogih področij se trudimo kar najbolj prispevati k spodbujanju in izvajanju razvojnih projektov v regiji. Spletno mesto pregledno predstavi RCMS in področja na katerih deluje, obenem pa je skupek kakovostnih vsebin za vse ciljne javnosti.

Veterinarska fakulteta

Spletna platforma Veterinarske fakultete sodobno predstavitvijo, katere navdih je bogat svet narave, nagovarja zelo različne ciljne skupine na dokaj netipični način tovrstnih inštitucij, s tem pa vzbuja zanimanje do nivoja, ko se uporabnik prepusti intuitivnemu raziskovanju. Predstavlja zelo raznolike dejavnosti pod okriljem inštitucije in preko Hub-a širi bogato znanje in izkušnje ter sočasno gradi dolgoročni odnos z obiskovalci.

Spletno mesto Center Noordung

Na prenovljenem spletnem mestu smo s pomočjo unikatnega spletnega dizajna in foto animacij, paralax scroll-a ter slikovnega filtra zaobjeli občutek lahkotnosti in lebdenja v vesolju. Spletno mesto na intuitiven način s pomočjo mikroanimacij in 360-stopinjskega videa ter rezervacijskega sistema za vodene oglede uporabnikom približa izjemno arhitekturo kot tudi razstavne ter multimedijske vsebine centra, ki so posebej prilagojene domačim in tujim ciljnim uporabnikom za prikaz na vseh napravah.

www.sploh.si

Prenova spletnega mesta Zavoda SPLOH je bil izziv, saj smo morali ohraniti pridih neodvisne umetnosti, a po drugi strani zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo, kjer bo uporabnik enostavno našel informacije, ki jih išče ali ga zanimajo. Delovanje Zavoda SPLOH zajema zelo široko področje delovanja zato je bilo načrtovanje ključnega pomena. Osredotočili smo se na sistematizirano podajanje vsebin, potem pa vtis sistematizacije razbremenili z obliko, ki si privošči več svobode.

Življenje na mesec (Life Per Month)

Življenje na mesec je portal, ki z jasnimi primeri predstavlja naročniško ekonomijo, gospodarsko panogo v vzponu, ki temelji na posameznikovi potrebi po avtomatizaciji dolgočasnih, napornih in potratnih vsakodnevnih opravil ter naši želji po razburljivejši in prav nam prilagojeni potrošniški izkušnji. Ozaveščamo sodobne potrošnike, kako lahko v vse bolj kaotičnem, neobvladljivih priložnosti polnem svetu prihranijo čas in denar, ki ga lahko posvetijo stvarem, ki so jim resnično pomembne.

Prva liga Telekom Slovenije na Siol.net

Digitalizirali smo Prvo ligo Telekom Slovenije (v nadaljevanju PLTS) in jo s televizije prenesli še na splet in družbena omrežja. Standardni televizijski pristop (neposredni prenosi, oddaja Goool!) in VoD smo povezali z online vsebinami (samostojni zavihek PLTS na Sportalu, umeščen v meni Siol.net). Poleg online in TV-vsebin smo vzpostavili tudi skupnost na družbenih omrežjih, prek katerih smo širili vsebine in vzpostavljali interakcijo z uporabniki ter jih spodbujali k soustvarjanju vsebin.

NOVI VOYO

NOVI VOYO - nova platforma, nove aplikacije, nova podoba. VOYO se je z novimi aplikacijami iOS, Android, Android TV in prenovljeno spletno stranjo 7. maja 2019 predstavil v novi podobi. V osmih letih se je storitev uveljavila kot vodilni naročniški TV na zahtevo (S-VoD) v Sloveniji s 40.000 zvestimi naročniki, ki bodo odslej najboljše TV-vsebine spremljali v novi, sodobnejši in bolj dovršeni platformi.

Frekvenca, 10 let multimedijske rad(i)ovednosti

Ustvarjalci Frekvence X so poslušalcem v desetih letih predstavili več kot 400 izvirnih oddaj in gostili več kot tisoč uglednih domačih in tujih znanstvenikov. Deseto obletnico so pospremili s posebnim radijskim programom in inovativnimi multimedijskimi vsebinami. Ustvarjanje vsebin je preplet sodobnih novinarskih prijemov in najnovejših tehnoloških orodij (video, inovativna prisotnost na družabnih omrežjih, posebni članki za MMC RTV SLO, inovativne spletne akcije in akcije na omrežjih ...).

Interaktivne pravljice za spodbujanje razvoja otrok

Splet in pametni telefoni so danes neizogibno eden najpogostejših virov zabave za otroke. Zato smo staršem in otrokom ponudili nekaj koristnega. Interaktivne pravljice o račku Juniorju, ki spodbujajo razvoj kognitivnih sposobnosti. Raček Junior oživi s pomočjo 57 kognitivnih nalog in iger, ki smo jih razvili z razvojnimi psihologi in so organsko integrirane v ilustracije in povezane z zgodbami. Spletna stran na mobilnih napravah deluje kot aplikacija in je dostopna tudi brez povezave s spletom.

Loterija Slovenije

V letu 2018 je Loterija Slovenije nadgradila mobilno aplikacijo, ki omogoča sedaj tudi hitro in enostavno pripravo ter shranjevanje listkov in možnost vplačila prek spleta za registrirane igralce e-loterije oz. možnost vplačila na prodajnem mestu s pomočjo črtne kode. Z nadgradnjo je Loterija Slovenije ob pridobitvi vseh potrebnih soglasij kot prva v Sloveniji svojim igralcem ponudila to možnost v dejavnosti iger na srečo.

Lidlovih 300.000

Mejnik 300.000 uporabnikov na FB strani smo obeležili z velikim digitalnim praznovanjem. Spremljale so ga številne aktivnosti, pri katerih smo v ospredje postavili naše bistvo – odlično nakupovalno izkušnjo. Okronali smo ga z Veliko dirko z nakupovalnimi vozički v živo, ki je med sledilci požela izjemno zanimanje in navdušenje, organsko je prejela preko 10.000 komentarjev. S praznovanjem smo na simpatičen in nativen način prikazali nabor naše ponudbe in izjemno učinkovito vpeli ciljno skupino.

Kampanja Življenjska zavarovanja

Krovna komunikacijska platforma kampanje sloni na vprašanju, ki bi si ga moral zastaviti vsak: Kaj bi bilo z našimi najdražjimi, če bi se nam zgodilo najhujše? Posebnost kampanje je, da vključuje resnične ljudi. Kampanja presega targetiranje v klasičnih množičnih medijih, saj gre za celovito dolgoročno integracijo številnih medijev in kanalov, kjer prav digitalni predstavljajo velik delež. Skupaj je bilo v različnih medijih ustvarjenih že več kot 100 kosov vsebin.

Migimigi - zdrav izziv življenju

Migimigi je skupnost, ki združuje vse, ki se zavedajo pomena zdravega življenja, obožujejo izzive in si ne zatiskajo oči pred tveganji vsakdana. Namenjen je vsem, ki so pripravljeni narediti nekaj pomembnih sprememb v svojem življenju, vstati s kavča in obrniti življenje na bolje. Komunikacija v skupnosti je večplastna in poteka prek "online" in "offline" stičnih točk: spletne skupnosti www.migimigi.si, ki združuje različne izzive, Facebook in Instagram skupnosti, influencerjev ter dogodkov.

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Slovenska turistična organizacija z nacionalno promocijsko kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, spodbuja tako prebivalce kot obiskovalce Slovenije k razkrivanju manj znanih kotičkov naše dežele in njihovih posebnih doživetij. Uporabnike družbenih omrežij vabi, da svoje fotografije in video vsebine objavijo na družbenih omrežjih in ob tem uporabijo ključno besedo #ifeelsLOVEnia.

Chupa Chups in Woop!

Kampanja za promocijo izdelkov Chupa Chups. Izvirali smo iz globalnega slogana "Jumping on bed" za namene katerega smo ustvarili spletno igrico v kateri uporabniki skačejo po virtualnih posteljah in sodelujejo v nagradni igri. Vzporedno smo vzpostavili partnerstvo z WOOP! Trampolin Park, s katerim smo organizirali nagradni natečaj Chupa Chups Sleepover. Uporabniki so se prijavili na izziv z video posnetkom, ter tako sodelovali na dogodku kjer smo Woop trampoline spremenili v postelje.

Reci da sebi

Oblačila so mnogokrat tista, ki človeku izboljšajo počutje in dajo samozavest. Preko njih in modnih kombinacij izražamo sebe. Da se lahko izražamo, pa se moramo najprej naučiti sprejemati sebe. Tom Tailor je s krovnim sloganom letošnje kolekcije in kampanje "Reci da sebi" želel poudariti pomembnost sprejemanja sebe v današnjem času in s to aktivacijo sporočiti uporabnikom, da lahko sebe in svoj pogum izrazijo tudi skozi oblačila spomladansko-poletne kolekcije Tom Tailor.

TRAVEL BUDDY: Celostna oglaševalska kampanja ob zamenjavi znamke STA potovanja z znamko Nomago Travel

Menjavo znamke STA potovanja z znamko Nomago Travel ter prenos spletne strani stapotovanja.com na nomago.si je spremljala oglaševalska kampanja, ki je sporočala, da se bodo produkti agencije STA potovanja po novem tržili pod znamko Nomago Travel. Kampanja je trajala 3 mesece in obsegala tri faze: – prvo s sporočilom »DRUGO IME, ISTA DOŽIVETJA«; – drugo s sporočilom »SPAKIRAJ IN GREVA« ter spletno aplikacijo »TRAVEL BUDDY« – ter tretjo s sporočilom »Nomago Travel, TVOJ NAJBOLJŠI SOPOTNIK«.

TVOJA COCKTA, TVOJA STVAR

Z novo preobleko in komunikacijsko platformo "Tvoja Cockta, tvoja stvar." se legendarna pijača poklanja vsem, ki upanjo svetu pogumno pokazati svoj pravi jaz. Ne le pijača, Cockta je z drznim repozicioniranjem in komunikacijsko strategijo postala stanje duha, sinonim za avtentičnost in priljubljeni ambasador mladih generacij, ki živijo za svojo stvar.

Poišči svoj #ZEn - ZOE stresmeter

ZOE ni le električen avto brez emisij, temveč tudi prostor brez hrupa in stresa. Da bi ciljni skupini pokazali, da jim lahko ZOE pomaga pri lažjem obvladovanju stresa, smo ustvarili malo drugačno orodje za spopadanje z le-tem. #ZEn orodje ZOE stresmeter s chatbot kvizom v FB messengerju najprej izmeri tvojo raven stresa, z nasveti, ki jih prejemaš vsak petek, pa poskrbi, da se ga čim lažje tudi otreseš. Bot spodbuja, da poiščeš svoj ZEn tudi na testni vožnji z ZOE-jem.

Dan, ko smo spremenili pravila

A1 je predstavil ponudbo paketov A1 GO! pod sloganom "Spreminjamo pravila". Ponudba je bila tarča številnih očitkov o kršenju internetne nevtralnosti. Mi smo v odgovor nanje za en dan spremenili pravila še na naših družbenih omrežjih in njihovo upravljanje prepustili komiku Luki Korenčiču. Dovoljeno mu je bilo vse, tudi na najbolj provokativna vprašanja je odgovarjal na svojstven način. Z njegovo pomočjo nam je uspelo doseči izrazito pozitiven sentiment komentarjev in izboljšati vtis o ponudbi.

Lahko noč, nestrpnost!

A1 Slovenija je v sodelovanju s Prvim programom Radia Slovenija ustvaril “Lahko noč, nestrpnost”, posebno izdajo pravljic, ki otroke učijo strpnosti in sprejemanja drugačnosti. Priznani slovenski avtorji so za to priložnost napisali 5 pravljic, ki so jih v živo iz radijskega studia prek Facebook live prenosa na A1 Facebook strani interpretirali priznani gledališki igralci starejše generacije.

Carglass prenova spletne strani in Google Search kampanj

S strateško prenovo spletne strani in optimizacijo digitalnega oglaševanja do več kot 100 % povečanja konverzije Slabo načrtovana spletna stran je voda na mlin konkurence, saj uporabniki vedno iščejo najenostavnejšo pot do storitve, ki jo potrebujejo. Carglass je želel s prenovo spletne strani povečati % konverzij preko spletne strani (število klicev in spletnih rezervacij) za popravilo avto stekel in posledično povečati število svojih strank.

Pomladna kampanja turistične destinacije Portorož za italijanski trg

V pomladni kampanji se nadaljuje zgodba doživetij iz prejšnjega leta, ki je bila tokrat primarno usmerjena na italijansko tržišče. Za predstavitev (novih) petzvezdičnih doživetij smo uporabili italijanske vplivneže, ki so doživetja izkusili vsak na svoj način in jih kot taka tudi predstavili sledilcem na svojih kanalih družbenih omrežij. Kampanja je bila razdeljena na tri faze (obisk influencerjev, promocijo in boost), ključni povezovalni element vseh pa je bila pristajalna spletna stran.

Argeta – zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje

Atlantic Grupa je za Argeto z oglaševalsko kampanjo »Odkrij, kako jih imaš ti najraje«, ki jo je zasnovala Luna/TBWA, želela predstaviti novo linijo zelenjavnih namazov. V sklopu kampanje smo pripravili strategijo oglaševanja v digitalnih medijih. Interaktivno smo obogatili kreativne rešitve, za učinkovitejše ciljanje uporabili napovedno oglaševanje, ki temelji na napovedni analizi, kjer se z uporabo podatkov, strojnega učenja in statističnih algoritmov identificira obnašanje potrošnikov.

Dan, ko smo spremenili pravila

A1 je predstavil ponudbo paketov A1 GO! pod sloganom "Spreminjamo pravila". Ponudba je je bila tarča številnih očitkov o kršenju internetne nevtralnosti. Mi smo za en dan spremenili pravila še na naših družbenih omrežjih in njihovo upravljanje prepustili komiku Luki Korenčiču. Z njegovo pomočjo nam je uspelo med uporabniki izboljšati vtis o ponudbi.

Interaktivne pravljice za spodbujanje razvoja otrok

Splet in pametni telefoni so danes neizogibno eden najpogostejših virov zabave za otroke. Zato smo staršem in otrokom ponudili nekaj koristnega. Interaktivne pravljice o račku Juniorju, ki spodbujajo razvoj kognitivnih sposobnosti. Raček Junior oživi s pomočjo 57 kognitivnih nalog in iger, ki smo jih razvili z razvojnimi psihologi in so organsko integrirane v ilustracije in povezane z zgodbami. Spletna stran na mobilnih napravah deluje kot aplikacija in je dostopna tudi brez povezave s spletom.

Adverta, inovativni oglasni formati

Adverta, celostna digitalna rešitev z inovativnimi oglasnimi formati in poslovnim modelom, ki vrača denar nazaj medijem. Nudimo inovativne oglasne formate z visokim CTR-jem, nizko ceno na klik, oglaševanje po meri in možnost “out of the box” kreativnih rešitev oglasnih kampanj. Strankam ponujamo targetiranje ciljne skupine glede na ključne besede, interese in demografijo. Oglaševalcem in medijem pa zagotavljamo transparentnost in kontrolo nad lastnimi aktivnimi kampanjami.

Varni ali prevarani - interaktivni video kviz z Jonasom

V okviru kampanje ob evropskem mescu kibervarnosti, ki jo organizira program ozaveščanja Varni na internetu, smo izdelali edinstven interaktivni video kviz, kjer so se uporabniki lahko preizkusili 1-na-1 z mojstrom miselnih iger Jonasom Žnidaršičem. Ob tem so se seveda izobrazili o najpogostejših nevarnostih, ki na njih prežijo na spletu in se naučili nekaj novega.

Migracija STApotovanja.com na nomago.si

Selitev je pomenila velik izziv na področju preoblikovanja vsebin spletnih strani, reorganizacije vsebine spletnega mesta, ki mora obiskovalcem ponuditi razumljiv in predvidljiv nabor storitev, produktov in informacij, poleg tega pa uspešno preusmeritev vsake od več kot 1000 spletnih strani na ustrezno vsebino na novem spletnem mestu. Projekt je trajal 7 mesecev - 2 meseca načrtovanja in priprav, 2 meseca izvedbe in 3 mesece upravljanja s spremembami rezultatov v spletnih iskalnikih po objavi.

#simplymoments by Gorenje

Gorenje je drugo sezono svojega sponzorstva EHF Lige prvakov začelo z odprtjem novega INSTAGRAM profila @gorenjesimplyfans, ki smo ga podprli z vseevropsko nagradno igro #simplymoments. Glavna kreativa nagradne igre, retro hladilnik #simplyfans, ki smo ga personaliziranega na koncu tudi podarili zmagovalcu. Slednji je nato podaril hladilnik otroški bolnišnici na Poljskem in tako je nastal končen produkt projekta, ki pooseblja bistvo #simplyfans gibanja in vrednote združevanja.

Insta literarne zgodbe Med vrsticami

Raziskave kažejo, da 40 % Slovencev v enem letu ne prebere niti ene knjige. Veliko raje prebirajo kratke digitalne vsebine, kot so objave na družbenih omrežjih. Zato je na slovenski praznik kulture A1 Slovenija literaturo prenesel na kanale Instagram vplivnežev, katerih zgodbe uporabniki vneto spremljajo. Zgodbe so tako za en teden v objave 11-ih Instagram vplivnežev vnesle kakovostno literaturo.

Dentalia Implantati

Vzpostavitev vsebinsko-produktne spletne strani. Dentalia je zastopnik za 2 vodilna implantološka branda: Straumann in Neodent. Primarno spletna stran odgovarja na vprašanja in probleme glede implantatov, sekundarno ponuja tudi konkretne rešitve, v kontektu Straumann in Neodent. Dodatni feature je segment Poišči zobozdravnika, kjer uporabnik na enem mestu lahko najde ustreznega zobozdravnika, glede na njegove potrebe.

Spletno mesto Setcce.com

Z internacionalizacijo poslovanja podjetja SETCCE se je pojavila zahteva po pričetku implementacije strategije digitalnega marketinga. V podjetju smo investirali v celovito prenovo spletnega mesta, izgradnji partnerskega portala ter spletne trgovine. Posebno pozornost smo namenili zasnovi nove spletne strani, z željo močnejše digitalne prisotnosti nagovarjanja ciljne skupine na tujih trgih. Spletno mesto poudarja razumevanja potreb strank ter reševanje poslovnih izzivov z ustrezno tehnologijo.

Spletna stran Futura

Spletna stran www.futura.si podpira pozicijo podjetja kot vodilne popolnoma integrirane marketinške agencije v Sloveniji in je bila zasnovana kot agregator vseh naših aktivnosti. Nastala je v sklopu prenove celostne grafične podobe podjetja. Namenjena je poslovnemu razvoju in ustvarjanju novih priložnosti.

Monolit - poslovna spletna stran

Podjetje Monolit je vodilni igralec na področju nudenja storitev in razvoja produktov, povezanih s prostorskimi podatki in podatkovnimi servisi. Z novo spletno stranjo je podjetje prenovilo svojo spletno pojavnost v smeri moderne uporabniške izkušnje, ki bo ustrezno predstavila bogate izkušnje s projekti in produkti na področju kartografskih podatkov, izpostavilo razlikovalne posebnosti podjetja in hkrati motiviralo partnerje k navezovanju stika preko povpraševanj.

RADENSKA Adriatic

Pri nas, pri Radenski, gre vedno za srce. Za več kot 200 src, ki utripajo v istem ritmu – z in za podjetje, ki ga gradimo in upravljamo srčno ter predano vse od davnega leta 1869, ko je vizionarski doktor Karl Henn zajel vodo, iz katere je nastala prva ustekleničena mineralna voda pri nas. Danes pa kupcem ponujamo široko družino proizvodov raznovrstnih blagovnih znamk. Vse to smo želeli približati našim uporabnikom in jih popeljati skozi zgodbo Radenske.

Spletno mesto Hidria

S prenovljenim spletnim mestom je zaživel nov duh blagovne znamke Hidria. Znamka se zasluženo postavlja kot eden vodilnih svetovnih ponudnikov, v ospredje postavlja ljudi in nosi svežo in močno podobo. Odločni pozicijski stavki krepijo blagovno znamko, izrazito tehničen jezik pa se uporablja samo tam, kjer je potrebno. Posebna skrb je vložena v zasnovo navigacije, ki se prilagaja za posamezen sklop – tako uporabniku izpostavimo pomembna sporočila in hkrati zagotavimo preprosto navigiranje.

Prenova spletne strani dominatus.si

Po treh poskusih prenove spletnega mesta so objavili novo spletno stran Dominatus.si. Zasnovali so spletno mesto, ki sloni na mobile first tehnologiji in je v koraku s svetovnimi trendi, z namenom pridobivanja kredibilnosti podjetja. Na spletnem mestu so predstavili razloge za složnost ekipe z veliko motivacije ter predanosti za delo in učenje. Največ poudarka so namenili informiranju uporabnika in hitrosti spletne strani tako na »navadni« kot na AMP spletni strani.

Prenova spletne strani www.luznar.com

Prenova korporativne spletne stran za eno izmed najbolj naprednih slovenskih podjetij na področju izdelave tiskanih vezij.

Prenova spletnega mesta Skupine HSE

Poudarek pri prenovi spletnega mesta je bil na hitrem, preprostem dostopu do informacij ter sodobnem prikazovanju vsebin z uporabo animacij, grafik in video vsebin. Spletno mesto je pripravljeno v dveh jezikih, s prenovljenimi vsebinami in fotografijami pa predstavlja največjo slovensko elektroenergetsko skupino ter največjega proizvajalca in trgovca z električno energijo v Sloveniji, ki kot zaupanja vreden partner stremi k ustvarjanju trajnih in trdnih poslovnih odnosov.

Prenova spletnega mesta www.zelenedoline.si, www.mlecnacesta.si in www.zelenepoti.si

Glavni razlog za prenovo spletnega mesta sta bili razdrobljenost spletne pojavnosti na treh ločenih spletnih mestih in neprilagojenost spletnih mest za prikaz na različnih napravah (responsive). V skladu s spletnimi trendi smo zasnovali enovito spletno mesto s pristno vizualno in verbalno komunikacijo ter enostavno navigacijo. Za lažje spoznavanje izdelkov smo zasnovali napreden iskalnik, ki omogoča iskanje izdelkov po blagovnih znamkah in po vrstah izdelkov z modulom za sorodne izdelke.

Emonec. Skrivnost priprave popolne kave in kraljeve pijače.

Izdelava profesionalne spletne strani in spletne trgovine za podjetje Emonec, ki ima tradicijo že od leta 1967. Emonec je slovenski ponos odlične doma pražene kave, narejene z ljubeznijo in posebnimi skrivnimi atributi, ki pričarajo nepozaben okus in vonj po pravi kavi. Nova generacija se je odločila, da svojo edinstveno zgodbo in atribute prikaže tudi na sodobni spletni strani.

Prenova spletnega mesta Turističnega združenja Portorož

Odkrij, doživi in načrtuj obisk slovenske Istre. Za drugo najbolj priljubljeno destinacijo v Sloveniji smo prenovili spletno stran in redefinirali uporabniško izkušnjo. Projekt je obsegal raziskavo svetovnih trendov ter vedenja in pričakovanj uporabnikov, določi-tev ključnih indikatorjev uspešnosti, oblikovanje uporabniških person in mapiranje njihovih poti, redefinicijo in reorganizacijo vsebinske arhitekture, načrtovanje ter oblikovanje v skladu z željeno izkušnjo in percepcijo destinacije.

Spletna stran nove agencije April 8

April 8 ni datum. Ne, April 8 ni datum. April 8 ni datum! Kako pojasniti, kdo in kaj in pri tem izstopati v morju »agencijskih« spletnih strani? • Visual hammer z animacijo na vstopni strani • Enostavna kompozicija za odlično UX • Kontrast črno belih fotografij in barvnih detajlov • Inovativne možnosti navigiranja preko interaktivnega drsnika na dnu strani • Žive barve in gradient • A hamburger meni z videom • Pik(č)ast kurzor • Zabavni video klipi Izziv opravljen.

Prenova spletne strani www.cvs-mobile.com

Prenova korporativne spletne stran za uspešno in tehnološko napredno podjetje CVS MOBILE.

TILIA ESTATE

Predstavitvena in hkrati prodajna spletna stran vinske blagovne znamke TILIA ESTATE iz Vipavske doline, za katero stoji karizmatični lastnik in enolog Matjaž Lemut. V kreativnem smislu si stran želi biti dvojna: predstavitev identitete in vrednot vinogradnika in povsem ločeno od tega učinkovita in nazorna prodajna stran izdelkov posestva.

Argeta je svet zase

Širok nabor izdelkov in bogato vsebino spletne strani smo združili v svetu Argete, ki ga sestavljajo - svet okusov, iskrenosti in kakovosti. Vsaka podznamka ima svoje oblikovanje, saj ima vsaka svojo ciljno skupino. Kakovost izdelkov in transparentnostjo znamke smo predstavili s 360° videom sprehoda skozi proizvodnjo. Z modularnostjo spletne strani smo omogočili enostavno prilagajanje za številne trge, ki imajo različne ponudbe izdelkov, percepcijo kategorije in način uporabe.

SPLETNA STRAN COCKTA.EU

Na strani cockta.eu je legendarna pijača v novi podobi mladim omogočila, da se predstavijo svetu. Spletno mesto je postalo priljubljeno vsebinsko središče, ki združuje strasti, miselnost in zgodbe ustvarjalcev iz 6. držav. Cockta je z nativnim pristopom, razvila uspešno zgodbo pozicioniranja.

Flaška. Vaš osebni izvir vode.

Izdelava globalne spletne strani in spletne trgovine za predstavitev in prodajo ozke skupine produktov (Flaška z nekaj sorodnih izdelkov). Stekleni izdelki Flaška so programirani s pomočjo posebnega postopka TPS, zato se struktura vode v njih spremeni in približa strukturi izvirske vode. Tako Flaška ni zgolj steklenica, temveč izdelek za boljšo kakovost življenja. Flaška je uspešna globalna zgodba (več kot 85% izvoza), ki je s svojimi izdelki prisotna v več kot 20-ih državah po celem svetu. Posebnost projekta je. da je v celoti narejen na slovenski spletni platformi (Shopamine) in da je dizajn spletne strani zasnovan po pravilih zlatega reza (razmerje krogov ki se pojavljajo na spletni strani in njihovo subtilno gibanje). To je prvi takšen primer zaznan na našem trgu (Zlati rez na spletu)!

Emonec. Skrivnost priprave popolne kave in kraljeve pijače.

Izdelava produktno pristajalne spletne strani in spletne trgovine za podjetje Emonec, ki ima tradicijo že od leta 1967. Emonec je slovenski ponos odlične doma pražene kave, narejene z ljubeznijo in posebnimi skrivnimi atributi, ki pričarajo nepozaben okus in vonj po pravi kavi. Nova generacija se je odločila, da svojo edinstveno zgodbo in atribute prikaže tudi na sodobni spletni strani.

Della Spina

Della Spina je optika, ki spreminja način nakupa dioptrijskih očal. Uporabnikom omogoča, da troje očal z že vgrajenimi dioptrijskimi lečami pred nakupom brezplačno preizkusijo. Kljub brezplačnemu preizkusu so cene očal približno 50% nižje od običajnih optik. To je možno z vertikalno integrirano dobavno verigo, lastno proizvodnjo in lastnim oblikovanjem.

narociribe.si

Spletna trgovina. Nov brand (narociribe.si), nov produkt/service (sveža riba iz vode do vrat v 24 urah).

Pergerjev spletni raj

Pergerjev medeni raj smo skozi prenovo spletnega mesta širši publiki predstavili z dovršeno uporabniško izkušnjo, ki smo jo razvili skupaj z uporabniki. Vsebino smo prilagodili izbranim skupinam ciljnih uporabnikov in poskrbeli, da so skozi njo potovali, kar se da preprosto in intuitivno. Prav tako smo obiskovalcem spletne strani omogočili enostavno iskanje skozi širok nabor izdelkov z namensko razvitimi kategorijami le-teh, vsaka izmed njih pa je usmerjena v posamezno ciljno persono.

Status - spletna trgovina

Pri prenovi spletne trgovine www.status.si smo v središče pozornosti postavili bogato marketinško gradivo in prijazno uporabniško izkušnjo, s katerima smo želeli dvigniti prepoznavnost blagovne znamke Status skozi izobraževalne vsebine, nasvete in interaktivne vodnike, preko tega pa dvigniti zaupanje kupcev, izboljšati nakupne izkušnje in povečati konverzije. Spletna trgovina povezuje bogat izobraževalni del in pregledno navigacijo po katalogu izdelkov v atraktivno nakupno izkušnjo.

Lekarna Ljubljana

Primarna funkcija platforme je spletna trgovina z nakupnim procesom, ki jo dopolnjujejo strokovni prispevki farmacevtov in korpo vsebine, sekundarna pa Lifestyle portal poljudnejših vsebin, ki daje odgovore na mnoga iskanja zunaj platforme Lekarna Ljubljana. Celotna uporabnikova pot se, ob upoštevanju vseh zakonskih omejitev na področju lekarništva, prepleta s svetovalnimi, izobraževalnimi in prodajnimi vsebinami ter tako uporabnika, ne glede na fazo nakupa, ves čas neguje.

Spletno mesto Postojnska jama

Spletno mesto Parka Postojnska jama ni katalog, temveč premišljena izložba doživetij. Okoli njih plete ostalo ponudbo, uporabniku pa omogoča intuitivno gibanje med stranmi, ne glede na to, kje vstopi. Vsebinska zasnova temelji na analizi najpogosteje iskanih vsebin obiskovalcev, pripravljene vsebine pa sledijo načelom uporabno, jasno in čisto. Tako popolnoma prenašamo fokus na uporabnika in temu pripisujemo odlične rezultate – skoraj milijon zadovoljnih uporabnikov in presežene prodajne cilje.

Expano

Expano. Regijski promocijski center, ki se ponosno dviga nad gladino Soboškega jezera. 2015 je na svetovni razstavi v Milanu predstavljal uspešno zgodbo Slovenije, sedaj je v njem zbrano in izbrano najboljše iz Pomurja. Tukaj obiskovalcem odpiramo vrata v regijo, saj želimo navdušiti z našimi tradicijami, dediščino, naravnimi bogastvi, lepoto krajine, mirom in aktivnostmi v deželi ob Muri. Vse to z namenom, da spodbudimo nadaljnje raziskovanje in odkrivanje naših lepot in dobrot.

VisitKras

Spletno mesto je portal destinacije Kras in Brkini, ki želi obiskovalcem ponuditi vse ključne informacije za obisk. Predstavitev sloni na viziji destinacije, ki želi Kras in Brkine predstaviti kot zeleno butično destinacijo. Gosta nagovori na čustvenem nivoju, saj destinacijo predstavi skozi zgodbe, hkrati mu na enostaven in intuitiven predstavi razsežnosti ponudbe ter ponudi, da si sam sestavi svoj oddih.

Spletna stran nomago.si

Projekt spletne strani nomago.si se je začel kot odgovor na združitev več podjetij v letu 2018 in željo, da blagovna znamka Nomago v očeh uporabnikov postane ponudnik celovitih mobilnostnih storitev in ne več le avtobusno ali turistično podjetje. Postati želimo vodilni v povezovanju ljudi in njihovih ciljev in vedno zagotavljati najbolj ugodno, zanesljivo in udobno potovanje, ne glede na destinacijo. Vse to pa mora komunicirati poenotena spletna stran in poleg tega nuditi še odličen UX.

Turistično združenje Portorož in Piran

Odkrij, doživi in načrtuj obisk slovenske Istre. Za drugo najbolj priljubljeno destinacijo v Sloveniji smo prenovili spletno stran in redefinirali uporabniško izkušnjo. Projekt je obsegal raziskavo svetovnih trendov ter vedenja in pričakovanj uporabnikov, določi-tev ključnih indikatorjev uspešnosti, oblikovanje uporabniških person in mapiranje njihovih poti, redefinicijo in reorganizacijo vsebinske arhitekture, načrtovanje ter oblikovanje v skladu z željeno izkušnjo in percepcijo destinacije.

Prenovljena spletna stran LifeClass Hotels & Spa Portorož

Spletna stran LifeClass Hotels & Spa Portorož je postavila nove smernice v slovenskem hotelirskem prostoru. Ključna vrednota strani je podajanje občutkov in vživljanje uporabnika. Vizualna in tekstovna komunikacija uporabnika popeljeta v nek drug svet, v Svet zdravih užitkov, ter mu skozi sprehod po strani in toku občutij, ki ga pri tem vodijo, omogočita vpogled v pestro ponudbo hotelov. Največja posebnost strani je prepletenost pripovedovanja zgodbe s prodajno noto.

Prenovljena spletna stran Atlantida Boutique Hotel

Prenovljena spletna stran butičnega hotela Atlantida je skladna z njegovim renoméjem edinega luksuznega hotela te vrste v Rogaški Slatini. Že sama vizualna podoba, nabor barv in tipografije nakazujejo na prestiž hotela in njegovih storitev. Za potrebe prenove je bilo izvedeno tudi fotografiranje, nov foto material pa je že del spletne strani. Poseben detajl spletne strani so legende, ki se postopoma izpisujejo na bannerjih podstrani in dodajajo pridih mističnosti.

Mobilna turistična aplikacija mesta Maribor

V sklopu investicijskih aktivnosti smo na Zavodu za turizem Maribor - Pohorje v sodelovanju s startup podjetjem Foreach Solutions izdelali prvo interaktivno turistično aplikacijo za obveščanje o mestnih znamenitostih, ki so v neposredni bližini lokacije, na kateri se uporabnik nahaja. Na Zavodu za turizem Maribor - Pohorje smo bili zadolženi za zbiranje vsebin, v podjetju Foreach Solutions pa so razvili celotno mobilno aplikacijo, ki temelji na tehnologiji bluetooth 4.0.

DRAJV simulator varne vožnje

Na cestah se srečujemo s situacijami, v katerih ne znamo vedno pravilno odreagirati. V skrbi za preventivo v prometu Zavarovalnica Triglav z DRAJV simulatorjem voznikom omogoča, da z vožnjo v virtualnem svetu nevarne situacije doživijo, ne da bi poškodovali sebe ali druge udeležence v prometu. Hkrati na tehnološko napreden način ponudi voznikom nov in nepristranski pogled na odzivanje telesa v različnih vozniških situacijah. Brezplačna vožnja je na voljo v digitalnem centru Triglav Lab.

NEO – platforma za pametno življenje

NEO v domove uporabnikov prinaša popolnoma novo izkušnjo pametnega življenja, saj na enem mestu povezuje najboljše rešitve za dom in zabavo (upravljanje vsebin in pametnega doma). NEO je rezultat razvoja strokovnjakov Telekoma Slovenije in je popolnoma prilagojen potrebam slovenskih uporabnikov. Združuje znanje, izkušnje in zanesljivost najnaprednejšega slovenskega operaterja na eni ter tehnologijo prihodnosti na drugi strani. Že v svoji razvojni fazi je prejel ugledne mednarodne nagrade za inovativnost.

Knauf Insulation Virtual Walk

Podjetju Knauf Insulation Slovenija smo omogočili, da svoje potencialne stranke sprehodijo po virtualni hiši in industrijskem objektu preko VR tehnologije. Projekt je vseboval izdelavo VR HTC 3D aplikacije kot tudi VR mobilne aplikacije. Projekt Knauf Insulation Virtual Walk je namenjen približevanju izolacijskih rešitev podjetja Knauf Insulation različnim ciljnim skupinam na bolj atraktiven, inovativen in zapomnljiv način.

Okusno.je Spletni kuharski pomočnik

V današnjem hitrem tempu življenja marsikomu pogosto primanjkuje časa, ne le za kuhanje, temveč tudi za samo iskanje novih, drugačnih idej ter receptov, ki so prilagojeni vašim kuharskim potrebam. Da bi vam čimbolj olajšali izbiro jedi in kuhanje ter s tem tudi privarčevali dragoceni čas, smo v svoj nabor medijskih kanalov dodali še enega, personaliziranega Okusno.je Spletnega kuharskega pomočnika, ki živi znotraj Facebookovega poštnega predala (Messenger) in je na voljo vse dni in ure v tednu.

Chatbot ZOE stresmeter

ZOE ni le električen avto brez emisij, temveč tudi prostor brez hrupa in stresa. Da bi ciljni skupini pokazali, da jim lahko ZOE pomaga pri lažjem obvladovanju stresa, smo ustvarili malo drugačno orodje za spopadanje z le-tem. #ZEn orodje ZOE stresmeter s chatbot kvizom v FB messengerju najprej izmeri tvojo raven stresa, z nasveti, ki jih prejemaš vsak petek, pa poskrbi, da se ga čim lažje tudi otreseš. Bot prestavlja platforrmo za dolgoročno komunikacijo z uporabniki.

Ana, virtualna asistentka 2.0

Nova verzija virtualne asistentke ima izboljšano uporabniško izkušnjo za pomoč pri raziskovanju in nakupovanju izdelkov na spletu. S funkcijo »prostega iskanja« lahko uporabniki vnesejo poljubne besedne zveze, bot pa prepozna namen in poišče ustrezno vsebino. To je tudi prva tovrstna implementacija za slovenski jezik.

mBills - Brezplačno na Škisovo tržnico

S pomočjo naprednih tehnologij izdelati digitalni kiosk ter programsko opremo zanj, s katero smo naredili hudomušen kviz, ob katerem spoznaš delovanje mBills storitve ter ob zaključku kviza prejmeš denar za vstopnico na Škisovo tržnico in obenem pridobiti čimveč novih mBills uporabnikov. Digitalni kiosk je bil poleg custom izdelanega hardwarea ter zabavnega kviza tudi sistem za transakcijo, lead generation agregator. Programsko opremo pa smo "reusali" in z njo vzpostavili tudi spletno kampanijo.

Triglav Zdravje - Streljaj na gol

Digitalna kiosk z zaslonom občutljivim na dotik, kamero in doppler radarjem, ki v fan coni pred nogometnimi tekmami spodbuja mimoidoče, da sodelujejo v izzivu "Strel na gol". Sodelujejo lahko kot posameznili ali celo družine, in s strelom na gol tekmujejo proti rezultatom reprezentančnih nogometašov. Kiosk najprej pobere podatke leada, potem pa strelca posname in izmeri hitrost strela. S tem ga umesti na lestvico najboljših strelcev ter mu na email pošlje posnetek strela, ki ga lahko deli na FB.

Telekom Slovenije - Neo

Ob predstavitvi Telekom Neo produkta smo z uporabo naprednih tehnologij izdelali digitalni kiosk, ki zna prepoznati govor mimoidočih. Zaslon prikazuje zatemnjen CTA, ki poziva k pritisku na gumb in izgovoru "Neo prižgi luč". Po pritisku gumba kiosk posluša in zazna govor, ter ga prevede v tekstualno obliko, katera potem gre skozi algoritem zaznave ukazov in prižge luč, da se prikaže zabavna Telekom Neo animacija.

Velika dirka z vozički

Ob doseženem mejniku 300.000 uporabnikov smo na Lidlovem Facebooku najavili Veliko dirko z nakupovalnimi vozički in nanjo povabili sledilce. Izbrane tri finalistke so dirkale po naši trgovini, ostali pa so lahko hitrostno vijuganje med nakupovalnimi policami spremljali v živo na našem Facebooku. Prenos v živo je navdušil gledalce in med njimi požel izjemen odziv, objava dirke je organsko prejela več kot 10.000 komentarjev in s tem postala najbolj komentirana objava vseh časov na naši strani.

Jezeršek 360°

Družina Jezeršek od nekdaj ustvarja kulinarične zgodbe, ki jih navdihujejo pristnost, tradicija in odličnost. Z zgodbo Jezeršek 360° smo te vrednote povezali v krog zaupanja, ki predstavlja podjetje kot odgovorno, inovativno in trajnostno naravnano. Z videom kot osrednjim elementom kampanje ob lansiranju znamke nas Luka popelje skozi serijo emocionalnih posnetkov družine, bistva blagovne znamke.

Neki Neki

Kako mladim povedati, da jih podpiramo, če naših kanalov sploh ne opazijo? Postanemo del kanala, ki ga dnevno obiskujejo in sledijo njegovim vsebinam – ustvarimo lasten YouTube kanal in ga podpremo z IG kanalom! Na njem predstavniki ciljne skupine ustvarjajo vsebine, ki mlade zanimajo. NekiNeki z ekipo mladih entuziastov tako hitro prodre v slovensko spletno sceno ter navdušuje vedno več gledalcev s temami zabave, tehnologije, potovanj, ... vsega, pri čemer mlade podpira Telekom Slovenije.

Renault x Elan: #PremagajSebe

V sodelovanju z Elanom smo zasnovali posebno edicijo smuči, da v skladu z EASY LIFE filozofijo naše blagovne znamke omogočimo ljudem, da živijo svojo strast. Skozi video zgodbo Bineta Žaloharja, freestyle smučarja, ki vedno znova izbere drugačno, težjo pot, smo strast do smučanja in življenja prebudili tudi v naši skupnosti na družbenih omrežjih. Video je posnet z mislijo na objavo v vertikalnem formatu za nativno konzumacijo na mobilnih telefonih na FB in IG (stories, feed, IGTV).

Praktični in zabavni jezikovni nasveti

S praktičnimi, zabavnimi in enostavno razloženimi jezikovnimi pravili želimo bralcem naših člankov pokazati, da slovnica res ni nekaj, kar bi nas moralo pognati na drevo. Pravila za vsakodnevno pravilno rabo tako v službi kot med prijatelji ponazarjamo s članki s pravo mero teorije in veliko aktualnimi primeri, ki dokazujejo, da so pravila resnično veliko enostavnejša, kot mislimo, da so, in da s svojim izražanjem pri sogovorcu naredimo veliko večji vtis, kot morda mislimo ali si upamo priznati.

Ambasador nezdravega življenja

Donat Mg vsako leto izvaja 21-dnevni program razstrupljanja Detox Mg. Da bi spodbudili prijavo pri mladih, ki se požvižgajo na fit vplivneže in izkrivljeno realnost v oglasih, smo uporabili RESNICO: Serija vlogov AMBASADOR NEZDRAVEGA ŽIVLJENJA z Gašperjem Bergantom, ki poleg vsega, kar lahko gre prav, pokaže vse, kar gre lahko narobe. Nikomur ne gre vse po planu, to je ultimativna motivacija.

Continental predstavlja: Komotar Minuta Driving Experience

Continental je v sodelovanju z najbolj prepoznavnim avto-moto vplivnežem, Cirilom Komotarjem, utrdil blagovno znamko in jo še dodatno povezal z vrhunskimi cestnimi izkušnjami, ki jih omogočajo pnevmatike Continental. Oboževalce Komotar Minute smo iz zgolj vloge opazovalcev spremenil v aktivne voznike super športnih avtomobilov in jim za 2 dneva omogočili pristen stik s svetom Cirila Komotarja. AMZS in spremljevalna izkušena voznika pa so s svojim znanjem in projektu vdahnil dodatno zaupanje.

Chefov vajenec

Ob uvedbi komunikacijske platforme Začnite nekaj neprecenljivega je Mastercard želel spodbuditi ljudi k dejanjem, zato smo izbrali univerzalno človeško strast – hrano, in izzvali vlogerja Jana Macarola, da postane vajenec chefa Uroša Štefelina. Z iznajdljivostjo in nevsakdanjimi izzivi se je večmesečna kampanja razlikovala od že obstoječih kulinaričnih formatov, vajencu pa omogočila, da je v chefovi kuhinji skuhal večerjo za nagrajence ter delil svoj največji kulinarični preizkus s sledilci.

Neki Neki

Kako mladim povedati, da jih podpiramo, če naših kanalov sploh ne opazijo? Postanemo del kanala, ki ga dnevno obiskujejo in sledijo njegovim vsebinam – ustvarimo lasten YouTube kanal in ga podpremo z IG kanalom! Na njem predstavniki ciljne skupine ustvarjajo vsebine, ki mlade zanimajo. NekiNeki z ekipo mladih entuziastov tako hitro prodre v slovensko spletno sceno ter navdušuje vedno več gledalcev s temami zabave, tehnologije, potovanj, ... vsega, pri čemer mlade podpira Telekom Slovenije.

COCKTA LEGENDE

S ciljem ustvariti empatijo do prenovljene Cockte in njenih vrednot pri mladih, smo na mladim najbolj priljubljenih omrežjih zasnovali drzno in avtentično komunikacijo. S 25 epizodami Youtube dokumentarne serije Cocktinih Legend, ki z vzpodbujanjem ustvarjalnosti mladih, postaja njihov ambasador.

Newsletter ob promociji 08DIGGIT-a

Newsletter je del komunikacijskih aktivnosti 08DIGGIT-a. Osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah v organizaciji revije Marketing magazin zaznamujejo tri zapovedi: »Več vsebin, manj smeti« (dolgoročna vizija je postati dogodek z ničelno stopnjo odpadkov, »zero waste«), »Ženske imajo vedno prav« (radi bi pritegnili več žensk v starostni skupini od 25 do 35 let, saj so prav one največje nosilke sprememb) in »Recikliraj« (vedno in povsod!).

Mozaik

Pred dvema letoma, ko so pri A1 izvedli eno najzahtevnejših menjav blagovne znamke in produktnega portfelja, so se trgu prvič predstavili kot celovit ponudnik telekomunikacijskih rešitev. Eden večjih izzivov je bilo vzpostavljanje zavedanja in percepcije konvergenčnih storitev, še posebej fiksnih storitev. Vzporedno so segmentacijske študije ciljnih skupin pokazale, da je eden glavnih elementov razlikovanja tudi vsebina oz. vsebinski marketing. Nastal je Mozaik.