Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Prijavljeni projekti 2020

V letu 2020 tekmuje rekordnih 142 projektov!

 

Za naziv WEBSI Spletnega prvaka 2020 se potegujejo naslednji projekti

Zmagovalci bodo znani 24. septembra na WEBSI dnevu, vabljeni! 

Porsche Group Card

Program ugodnosti Porsche Group Card je namenjen vsem lastnikom vozil znamk Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda in Volkswagen Gospodarska vozila. Z mobilno aplikacijo smo želeli na enem mestu združiti vse pomembne informacije, ki jih uporabniki potrebujejo na poti in jih imajo tako vedno pri roki: digitalna kartica, pomembne informacije in kontaktne številke Asistence Porsche Slovenija ter nabor vseh aktualnih ugodnosti in storitev. Aplikacija je uporabnikom na voljo v mobilnih trgovinah.

Prenova spletne strani Regia.si

Novo spletno mesto Regia.si podpira in sledi konceptu osvežitve blagovne znamke Regia Group. Projekt je bil zasnovan z namenom, da uporabniku na enem mestu omogoči hitrejši in prijaznejši dostop do vseh ključnih informacij o storitvah in produktih blagovne znamke. S premišljeno zasnovo prenovljene uporabniške izkušnje, katera se je opirala tudi na podatke zbrane iz analitike, smo sledil željam in potrebam glavnih person, ki jih (tudi) nagovarja znamka.

S srcem pri teku

Volkswagen je kot glavni sponzor Ljubljanskega maratona razvil tekaško e-stezo, ki energijo teka pretvarja v elektriko. V kampanji s Srcem pri teku so tekači generirali elektriko za 7 defibrilatorjev. Elektrika pri Volkswagnu običajno požene električni motor, tokrat pa je s tekom ustvarjena elektrika šla za defibrilatorje, ki lahko ponovno poženejo motor človeškega telesa in rešujejo življenja.

Peugeot - Tedni izrednih

Digitalna komunikacijska platforma Peugeot Tedni izrednih s pomočjo nabora digitalnih stičnih točk

Stisnjen zemeljski plin (CNG)

Stisnjen zemeljski plin, za katerega uporabljamo kratico CNG (angl. compressed natural gas – CNG), pri nas pa je poznan tudi kot metan, je alternativno pogonsko gorivo. Gre za tehnološko obdelan zemeljski plin, stisnjen na 200 barov. Kot tak zavzame malo prostora, zato je primeren kot pogonsko gorivo za osebna, poslovna in tovorna vozila ter javni potniški promet.

Najdibon.si - Pomagajmo manjšim slovenskim podjetnikom

Najdibon.si je solidarnostni projekt, s katerim sta zakonca Janko in Sara Tomšič za mala podjetja, ki so bili v času ukrepov za zajezitev COVID-19 primorani zapreti svoja vrata, brezplačno odprla nov prodajni kanal. S komunikacijsko kampanjo, ki je sledila objavi spletne strani sta Slovencem predstavila idejo, kako podpreti svojo frizerko, kavarno, kamor zahajajo, fitnes, ki ga obiskujejo - vsak lahko kupi vrednostni bon za storitev oz. izdelke, ki ga porabi, ko bodo vrata spet odprli.

Mobilna igra CoronAR

Da bi v času izolacije in negotovosti ljudje čim lažje preživeli čas med štirimi stenami, nastane CoronAR. Z brezplačno mobilno igro in s pomočjo obogatene resničnosti se lahko vsakdo (oz. vsak lastnik ustreznega Androida) dobesedno prelevi v borca proti napadalnim virusom, ki slednje obmetava in razblinja z nepričakovano dobrino sezone: rolicami WC papirja. Igralec skozi igro spozna prednost ohranjanja distance in pomen ohranjanja pozitivne naravnanosti, obenem pa je tudi fizično aktiven.

Alpaka Covid-19

Namen projekta Alpaka Covid-19 je analiza širjenja koronavirusa (COVID-19) v Sloveniji, v primerjavi z nekaterimi drugimi državami v Evropski Uniji. Opiramo se na zanesljive podatkovne vire, s čimer želimo doseči objektivnost našega poročanja. Eden izmed glavnih ciljev projekta je tudi predikcija širjenja na podlagi razpoložljivih podatkov. Rezultat je spletna aplikacija z različnimi vizualizacijami in blog, katerega so pomagali soustvarjati strokovnjaki iz različnih področij.

Komunikacija na socialnih omrežjih - projekt Alpaka Covid-19

Namen projekta Alpaka Covid-19 je analiza širjenja koronavirusa (COVID-19) v Sloveniji, v primerjavi z nekaterimi drugimi državami v Evropski Uniji. Opiramo se na zanesljive podatkovne vire, s čimer želimo doseči objektivnost našega poročanja. Eden izmed glavnih ciljev projekta je tudi predikcija širjenja na podlagi razpoložljivih podatkov. Socialna omrežja smo poleg klasičnih medijev prepoznali kot ključen dejavnik, ki nam je pomagal širiti glas o naših aktivnostih čim širši množici ljudi.

konferenca inOrbit

Največjo regijsko konferenco digitalnega marketinga inOrbit 2020, ki je bila že v celoti postavljena in bi se morala zgoditi od 18. do 21. marca v Portorožu, smo v manj kot desetih dneh uspešno prestavili na splet. Dvodnevni dogodek z več kot 50 govorci iz 15 različnih lokacij in preko 300 udeležencev je tako vseeno prinesel nove vsebine, trende in znanje slovenski strokovni javnosti. Pri tem smo na Red Orbitu pokazali veliko sposobnost prilagajanja novonastali situaciji in razmeram.

Digitalna solidarnost

Projekt Digitalna solidarnost v času koronavirusa združuje brezplačne ugodnosti podjetij na enem mestu.

Sistem za interno naročanje zdravil

Aplikacija omogoča zdravstvenim delavcem in farmacevtom v zdravstveni ustanovi brezpapirno naročanje, potrjevanje in izdajanje zdravil. Zdravnik lahko za pacienta preko pametnega telefona naroči ustrezna zdravila, naročilo preveri in potrdi infektolog, za potrjeno naročilo pa farmacevt izda ustrezni artikel. Ta proces nadomesti papirno prenašanje sporočil med osebami in oddelki ter tako preprečuje širjenje virusnih in podobnih okužb.

Val 202 proti korona virusu

V kriznem času je Val 202 popolnoma prilagodil svojo programsko shemo, prevetrili ponudbo na različnih kanalih in poglobil vez s poslušalci. Zagotavljali smo ažurne servisne informacije, vzpostavili smo se kot forum zmernosti in verodostojnosti, obenem pa tudi nadomestili del sicer odpadlega druženja v živo. Zaupanja vredni glasovi so poslušalcem sporočali, da v težkih časih niso sami. Po odzivih sodeč nismo bili le dodatno poslušani, temveč tudi slišani.

Ne k(o)ronaj ga

V digitalni agenciji iPROM smo na pandemijo koronavirusa (SARS-CoV-2) odgovorili z brezplačno osveščevalno akcijo Ne k(o)ronaj ga. Ljudi smo v času hitrega širjenja virusa z različnimi kreativami opomnili na nujnost spremljanja ukrepov Nacionalnega inštituta za javno zdravje in poudarili pomen skrbi za lastno zdravje in zdravje soljudi v skupnosti.

VIRTUALNOST JE NOVA REALNOST

Bliskovit odziv na novo realnost, ki je čez noč zahteval skoraj popolno disrupcijo standardnih poslovnih procesov je v Generaliju sprožil več kot 20 projektov, 32 edelavnic z namenom ohraniti visoko motiviranost in pripadnost zaposlenih, na drugi strani pa digitalizirati procese in storitve za stranke, kar je za izredno tradicionalno panogo, skoraj nepredstavljivo. In še več. Razvili smo prilagojene nove produkte, ki v teh izrednih razmerah ščitijo finančno varnost naših zavarovancev.

TRIGLAV SKLADI, IZPOSTAVLJENO

Razmere, ki jih je gospodarstvu prinesel novi coronavirus so tudi v finančnem sektorju povzročile šok. Negativen odziv borznih trgov, ki so zanihali navzdol tudi od 30-40%, je povzročil, da so se vlagatelji spraševali, kaj je najbolje storiti ali izstopiti iz začrtane investicijske poti ali zgolj manjšati vložke, , nekateri pa so v padcih videli pravi čas za vstop na trg. Zato smo kot vodilna družba na področju upravljanja premoženja opravili tudi vodilno vlogo v komunikaciji z vlagatelji.

Nova olika – brez dotika!

Pošta Slovenije ostaja tudi v kriznih časih v službi ljudi. Zagotavljanje nemotenega pretoka blaga je bilo tudi v času epidemije osnovno poslanstvo Pošte. Za zagotavljanje vsakodnevnih potreb ljudi je Pošta sprejela vrsto ukrepov, s katerimi je želela zaposlene in prebivalce zaščititi pred nevarnostjo okužbe ter hkrati zagotoviti dostavo spletnim kupcem. S kampanjo »Nova olika – brez dotika« je dosegla cilj in ukrepe približala javnosti ter ohranila zavidljivo raven kakovosti prenosa pošiljk.

Go digital! Poslovni program in orodja za digitalizacijo poslovanja

Verjamemo v družbeno solidarnost in odgovornost do naših obstoječih uporabnikov programa PANTHEON, kot tudi do vseh podjetij, ki si želijo kar se da optimalno delovati v času krize. Zato smo pripravili nabor ukrepov, ki jim bodo omogočali nemoteno in varno poslovanje. Ponudba vključuje tako brezplačno uporabo poslovnega programa PANTHEON v oblaku, novega spletnega programa PANTHEON, kot tudi orodij in storitev ePoslovanja - eRačuni, eDokumentacija, WorkFlow & I/O, eKnjižbe, eHramba.

Tu smo za vas 24/7

Ustavitev javnega življenja zaradi koronavirusa je mnogim ljudem otežila opravljanje bančnih storitev. Največ težav so imeli predvsem uporabniki, ki so se do takrat zanašali na gotovinsko poslovanje in analogne bančne poti. Zato smo jim s konkretnimi nasveti v oglasih in na lastnih kanalih pomagali, da svoje bančne opravke opravijo nemoteno, predvsem pa varneje – digitalno in brezkontaktno, 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Prvi slovenski marketplace - KupujemDoma.si

KupujemDoma.si (KD) predstavlja prvi slovenski marketplace, katerega vizija je na enem mestu združiti spletne trgovine/ponudnike in kupce ter jim tako omogočiti stična digitalna vrata. KD poleg predstavitve ponudnikov/ponudbe spletnih trgovin, omogoča tudi brezplačno vzpostavitev lastne spletne trgovine znotraj marketplace-a vsem tistim podjetjem, ki lastne spletne trgovine še nimajo (”Shop-in-Shop”). Prodaja se vrši neposredno med ponudnikom in kupcem, na enostaven in uporabniku prijazen način.

ČvekiFON

ČvekiFON je brezplačni klepetalnik za starejše. Gre za edinstveno telefonsko mrežo- klepetalnik, namenjeno starejšim, za povezovanje in spletanje socialnih vezi med njimi. Je povsem enostaven, brezplačen, varen in deluje 7 dni v tednu med 8:00 - 20.00 (tudi ob vikendih, ko večina prostovoljskih linij počiva). Za klepet, za krajšanje časa, za spletanje novih poznanstev in prijateljstev. ČvekiFON združuje in povezuje.

Direct4.me pametni paketnik

Projekt Direct4.me je bil zasnovan po modelu GLOCAL. Začetki in testiranje na domačem trgu, nato pa hitra selitev na večje tuje trge. Predvideni aprilski štart je pospešila razglasitev epidemije koronavirusa, ko je ekipa zavihala rokave in paketnike za uporabo odprla praktično čez noč. Pravila o obnašanju v trgovini, samo-izolacija in strah pred virusom, so sredi marca dodobra ohromili Slovence in z našo rešitvijo smo želili ponuditi možnost za brezkontaktno in brezskrbno dostavo.

Vsebinsko središče v času korona virusa: Ostanite zdravi

Pandemija koronavirusa gotovo vpliva na vse vidike našega življenja. Pomembno je, da poskrbimo za pravilno zaščito organizma in se posvetimo zdravemu načinu življenja, s čimer bomo pripomogli k izboljšanju imunskega sistema. S tem namenom smo pripravili spletno rubruko Ostanite zdravi, ki uporabnikom posreduje koristne informacije s področij nutricionistike, gastroenterologije in družinske medicine, in sicer v formatu intervjujev, jedilnikov, nakupovalnih seznamov in video nasvetov.

ZASOLIRAJMO SKUPAJ

V času koronavirusa smo se znašli v situaciji, ko smo bili ekipa blagovne znamke Sola in akrobatska skupina Dunking Devilsi prepričani, da lahko v takšnem času za ekipo naredimo največ, če vsak zase zasolira doma. In to kakorkoli želi. Pri tem pa seveda ne gre pozabiti, da karantena ne velja za kreativnost, ki je še enkrat več poskrbela, da povezuje tudi na daleč.

Prva sobna košarkarska liga NovaKBM

V času karantene se je igranje košarke ustavilo. Navijači so ostali doma, sponzorji pa so ostali brez izpostavitev. Ker košarke ni bilo mogoče igrati smo izumili nov šport in organizirali prvo slovensko ligo v sobni košarki. Namesto v Stožicah so igralci nastopili kar na domačem parketu, dvoboji so potekali preko Instagram storyev, “final4” pa smo izvedli na Zoomu in ga prenašali v živo. Sodelovalo je več 100 tekmovalcev, zbrali pa smo več kot 140.000 ogledov storyev in video vsebin.

#VadiDoma

Telekom Slovenije je ustvaril celotno platformo #vadidoma v le 14 dneh, v katero povezuje vaditelje fitnesa, funkcionalne vadbe, pilatesa in joge. Vaditelji so pripravili vadbe za vse starostne skupine ter specifične skupine kot so nosečnice. Uporabnikom NEO so vadbe na voljo na televiziji, poiščejo pa jih tako, da enostavno izgovorijo »Vadi doma« ali »Vadba«. Vsem naročnikom so vadbe brezplačno dostopne prek NEO.io. Na NEO.io pa so vadbe z brezplačno registracijo dostopne vsem za 30 dni.

Preprosto doma

Ob razglasitvi epidemije se je javno življenje ustavilo. Obstali smo doma, še zdaleč pa se nismo ustavili, saj so se naše življenjske vloge pomnožile. Postali smo učitelji, kuharji, animatorji otrok, trenerji ter ambasadorji družinskega reda in miru. Vendar pa naših kupcev v Lidlu Slovenija v teh novih vlogah nismo pustili samih. Tudi v spremenjenih razmerah smo jim stali ob strani in jim s preprostimi rešitvami za vsakodnevno življenje na vseh ravneh lajšali in bogatili to negotovo obdobje.

#IZZIVAMOIZZIVE: PRVA VIRTUALNA PRODAJNA KONFERENCA

»Čez noč« smo bili primorani spremeniti koncept prodajne konference, ki ni le »copy-paste« na spletno okolje. Izziv je bil pridobiti udeležence, jih zadržati čas trajanja dogodka, z dinamičnim programom in brez moderatorjev ustvarjati dvosmerno komunikacijo in interaktivnost z uporabo digitalnih orodij med samo konferenco. Slednje je kompenziralo odsotnost fizičnega stika kot so ga bili vajeni na klasičnih konferencah. Rezultat ni bil le virtualna konferenca ampak smo ustvarili predstavo.

Skupaj ProtiKoroni.si

V prvih dnevih korona krize je bilo komuniciranje vlade in ostalih, za to pristojnih služb, dokaj neorganizirano in hektično. Uradne informacije so deževale iz različnih virov, spletna predstavitev le teh, pa je bila slaba in uporabniku neprijazna. Zato smo se odločili, da zelo hitro (objava strani je bila: 11.3.2020) postavimo spletno stran, ki bo na uporabniku prijazen način, predstavila nujno potrebne informacije o borbi z COVID-19 iz uradnih virov.

M SOSESKA

M Soseska je virtualna soseska, ki združuje ljudi, tudi ko niso skupaj. V času epidemije COVID-19 je M Soseska zaživela kot virtualna platforma, ki povezuje kulturne, športne in zabavne vsebine. Le-te so urejene v spletnih ulicah, ki v obliki tekstovnih, grafičnih in video vsebin sledilcem ponujajo vse od receptov za kuharske mojstrovine do gledaliških predstav in športnih vadb. Pozabili pa nismo niti na najmlajše, ki imajo v M Soseski na voljo ustvarjalnico idej za igre ter vadbe.

#POVEZANI

V času epidemije, ko je se je izkazalo, da je pomen dobrega omrežja ter digitalnih storitev, ki jih uporabljamo, zelo velik, je bilo ključno, da se Telekom Slovenije ohrani pozicijo najmočnejšega in celostnega ponudnika. Storitve in produkti, ki jih ponuja, so nam v tem času namreč omogočale, da ostanemo povezani in s tem pomagale pri ohranjanju občutka normale, ki nam je bila skorajda v trenutku odvzeta. S komunikacijo smo dosegli 50% večjo vpletenost uporabnikov na www.telekom.si.

Plakatna akcija koronavirus / Plaktivat

TAM-TAM Inštitut je v okviru projekta Plaktivat nagovoril slovensko oglaševalsko stroko, naj skozi plakat v času epidemije, opozori na resnost problematike, ki nas je nenadoma doletela. Nato pa je odprl tudi javni poziv za oblikovanje mestnega plakata z enakim kreativnim izzivom. Nastalo je 245 različnih plakatnih sporočil na temo koronavirusa, ki so v času epidemije krožili po spletu in dodatno informirali splošno javnost.

MLADINA

Mladina oblikuje mnenje najzahtevnejše javnosti. Po skoraj osemdesetih letih še vedno informira, interpretira, analizira, razkriva ozadja dogodkov ter nenazadnje z domiselnimi potezami vrhunskih slovenskih ustvarjalcev tudi kritično in brez zadržkov zabava. V času epidemije koronavirusa je s prilagojenimi digitalnimi kanali in nagovori ter kvalitetno vsebino ponovno utrdila ter v očeh bralcev nadgradila splošno zaupanje in uveljavljene vrednote, ki jih pooseblja in zagovarja.

Go2farms.si

Spletno mesto povezuje pridelovalce slovenske hrane in pijače s končnimi kupci, v prihodnosti pa želimo omogočati vso logistiko med pridelovalci in končnimi kupci in s tem podpirati slovensko. Vpis ponudnika je brezplačen, ponudnik lahko sam ureja svojo ponudbo in jo sproti prilagaja glede na letni čas. Projekt je bil financiran s strani podjetja Dominatus d.o.o., nekaj podjetij je nekaj denarja tudi doniralo, imamo pa tudi pet aktivnih prostovoljcev.

Intranet Fraport Slovenija

Že vzpostavljen intranet Fraporta Slovenija zaposlenim ni omogočal vključevanja. Kako doseči, da bo osrednje komunikacijsko orodje družbe res gonilo pretoka informacij, ali drugače povedano, kakšen intranet si zaposleni želijo? Očitno takšnega, ki posnema načine komunikacije, ki so jih že navajeni z družabnih omrežij. Družbeni Intranet je zato "the name of the game".

Kalkulator za dodatek k pokojnini | NLB Vita

Creatim in NLB Vita sta v sklopu spletnega portala zavarovalnice vzpostavila samostojno animirano aplikacijo Kalkulator za izračun pokojnine, namenjeno uporabnikom, ki bi si želeli izračunati informativno višino pokojnine po trenutno veljavni zakonodaji. Osnovna izhodišča za izračun so pripravili v NLB Viti, celovita ideja pa je bila razvita skupaj na osnovi predpostavke stroke, da oseba po upokojitvi lahko shaja z dohodkom, ki dosega vsaj 80 % dohodkov iz njegovega delovno aktivnega obdobja.

Spletna poslovalnica i.triglav

Digitalna poslovalnica i.triglav v sodobni prenovljeni grafični podobi omogoča zavarovancem celovit pregled in upravljanje svojih zavarovanj, kakor tudi sklepanje novih. Predstavlja najsodobnejšo združitev kompleksnih tehnologij, ki na enem mestu ponuja široko ponudbo produktov vseh družb Skupine Triglav ter pregledno upravljanje zavarovalniških poslov s tehnološko poenostavitvijo procesov in krajšanjem uporabniške poti do sklenitve zavarovanj.

SAMSUNG GALAXY S10 FOTOGRAFIJA

v sodelovanju s Hitradiem Center smo za naročnika SAMSUNG Slovenija izvedli digitalno kampanjo na 24 LCD prikazovalnikih na Slovenski cesti v Ljubljani. V realnem času smo s pomočjo tehnologije HTML5 objavljali fotografije, ki so jih mimoidoči v različnih slovenskih krajih posneli z novim pametnim telefonom SAMSUNG GALAXY S10.

Spletna stran 33. grafičnega bienala Ljubljana

Spletna stran odmevnega mednarodnega dogodka. 33. grafični bienale v organizaciji MGLC z naslovom VICE V LISICE kot vodilno temo izpostavlja umetnost, ki temelji na ironičnih ali satiričnih elementih. Vodilo zasnove spletne strani je temeljilo na optimizaciji tržne učinkovitostii in prilagoditvi konceptu dogodka - vgraditi ironijo in satiro. Umetniški direktor Nejc Prah je predlagal integracijo "napak in motilcev pozornosti." Razvijanje »hroščev« je ekipi pri delu predstavljalo nemalo zabave.

Naj planinska koča 2019

Na Siol.net smo v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije v letu 2019 izvedli že 5. izbor za Naj planinsko kočo. Projekt, ki sestoji iz uredniških vsebin in glasovanja, je postal prepoznaven v širšem slovenskem okolju. Poleg dolgoletnih planincev je postal priljubljen tudi med rekreativnimi planinci. S projektom želimo ravnati družbeno odgovorno, zato spodbujamo aktivno preživljanje prostega časa v naravi. Posebno pozornost posvečamo tudi družinam in z njimi družini prijaznim planinskim kočam.

Piknik vseh piknikov

Sezona piknikov je obdobje, ko si ponudniki mesnih izdelkov vsako leto manejo roke. A letošnja pomlad v karanteni in prepoved socialnih stikov nista ponujala veliko razlogov za veselje. Kako lahko Ave Grill razveseli druženja željne Slovence in hkrati reši piknik sezono? Z virtualnim Piknikom vseh piknikov, ki se ga 1. maja vsi udeležimo od doma. Digitalna kampanja je požela izjemen uspeh, saj je v času karantene na virtualni piknik privabila kar 448.000 unikatnih obiskovalcev.

SkirA1ka: e-skiro meet

SkirA1ka je projekt izobraževanja in osveščanja uporabnikov e-skirojev in drugih udeležencev v prometu o varni uporabi le-teh. Je odgovor na rast priljubljenosti e-skirojev v Sloveniji, ki odpira vprašanje varnosti in zakonske ureditve tega področja, ki je država še ni sprejela. Hkrati je bil projekt priložnost, da v javnosti krepimo percepcijo A1 Slovenija kot družbeno odgovornega podjetja in skladno s strateškim premikom razširimo naracijsko polje izven osnovne telco dejavnosti.

Spletna oddaja Šport med štirimi stenami

Spletna oddaja Šport med štirimi stenami je nastala kot domiselna platforma za aktivacijo sponzorstev Zavarovalnice Generali v času epidemije virusa Covid-19. Štiri zaporedne nedelje je projekt na uradnih Facebook profilih prek gostov v eno povezal Generali in šest njegovih sponzorirancev – Olimpijski komite Slovenije, Košarkarsko zvezo Slovenije, Smučarsko zvezo Slovenije, Rokometno zvezo Slovenije, Jadralno zvezo Slovenije in Kolesarsko zvezo Slovenije. Oddaja je bila na "sporedu" v prime time

Volkswagen Ljubljanski maraton

Največja tekaška prireditev v Sloveniji, ki združuje športne navdušence že od leta 1996. Spletno mesto vw-ljubljanskimaraton.si obiskovalcu pregledno in jasno prikaže relevantne informacije in uporabnika z jasno komunikacoijo vodi do želenega sklopa, kot so: prijave, pregled prijav in ureditev le-te, rezultati prejšnjih let, odštevalnik, fotoutrinki prejšnjih let, pregled kategorij oz. tekov, info za tekače (prevzem štartnih številk, program, dodatne prijave, prireditveni prostor, štartne cone, garderobe, …), aktualne novice, … V spletni trgovini so na voljo promo tekaški artikli, v sklopu Sejem Tečem, ki je del spremljevalnega programa, najdete poleg informacij za obiskovalce še informacije namenjene razstavljalcem. Novinarji pa informacije dobijo v sklopu Medijsko središče, Sponzorji pa v sklopu Sponzorstvo.

Življenje je potica

Kljub globalni priljubljenosti in skokovitemu porastu rabe gif stickerjev na družbenih omrežjih smo opazili, da jih v slovenskem jeziku skorajda ni bilo na voljo. Zato smo za vse slovenske uporabnike ustvarili prvo obsežno knjižnico z več kot 200-imi slovenskimi gif stickerji in jim omogočili, da se na Instagramu in Facebooku povsem nativno izražajo tudi v materinščini. Uspelo nam je učinkovito izkoristiti novo navado uporabnikov in jo uporabiti kot nov način povezovanja z njimi.

Fer s Tinom Vodopivcem

Kaj nastane, ko se povežejo stand-up komik, slovenski vplivneži in HOFER trgovina? Mini komična serija Fer s Tinom Vodopivcem, ki učinkovito povezuje vsakodnevne življenjske situacije s filozofijo, poslovnim modelom in konkurenčnimi prednostmi trgovca. Z integrirano komunikacijo na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in YouTubu je HOFER pri uporabnikih sprožili empatijo do blagovne znamke in dosegel 878.562 ogledov serije.

Bagel s Petrola

Petrol po mesecu dni kampanje za nov izdelek bagel na prodajnih mestih ni bil zadovoljen s prodajnimi rezultati. Poleg tega več kot 75 % potrošnikov bagla ni poznalo, zato smo ustvarili FB akcijo za dvig zavedanja in prodaje. Ker je bagel v tujini zvezda, smo ga tudi pri nas lansirali kot veliko zvezdo. Ustvarili smo mu lasten FB profil in mu vdihnili samozavestno osebnost: uporabnike FB smo obdarili z zabavnimi »darili« ter se s komentarji in dialogi pojavljali pri najbolj popularnih novicah.

Instagram profil @cosmopolitansi

Cosmopolitan je revija za inteligentna, zabavna in neustrašna dekleta, ki od življenja pričakujejo veliko. Želijo biti urejena, slediti zadnjim modnim in lepotnim smernicam, imeti dobro kariero, družino, Cosmo pa jim kot najboljša prijateljica tudi na Instagramu pokaže, da imajo v življenju lahko čisto vse, česar si zaželijo. Tu ažurno objavljamo vsebine, ki morajo cosmopolitanko nujno doseči, še preden izide nova številka revije.

TikTok @nikskrlec

TikTok je neverjetno hitro rastoče družbeno omrežje, popularno predvsem pri mlajših. Kot predstavnik že skoraj prestare populacije, sem se odločil, da se pobližje spoznam s platformo in poskušam ugotoviti, kako deluje in kje se razlikuje od prej vzpostavljenih omrežij. V resnici sem se odločil, da želim en zares viralen post in po 80 tiktokih mi je to uspelo.

Plakatna akcija koronavirus / Plaktivat

TAM-TAM Inštitut je v okviru projekta Plaktivat nagovoril slovensko oglaševalsko stroko, naj skozi plakat v času epidemije, opozori na resnost problematike, ki nas je nenadoma doletela. Nato pa je odprl tudi javni poziv za oblikovanje mestnega plakata z enakim kreativnim izzivom. Nastalo je 245 različnih plakatnih sporočil na temo koronavirusa, ki so v času epidemije krožili po družbenih omrežjih, se povezavali preko ključnika #ostanidoma in dodatno informirali splošno javnost.

D. glass

Vsi oboževalci serije Game of Thrones še kako dobro poznajo zmaje in orožje za boj proti nesmrtnemu sovražniku, ki nosi njihovo ime. Unionov zmaj je temo, ki je bila v času zadnje sezone v središču pozornosti, podžgal s svojim unikatnim prispekom. Z unikatnim kozarcem, ki je postal predmet poželenja zbirateljev unikatnih pivovarskih gadgetov, smo z samo dvema objavama na Facebooku organsko dosegli kar 35 % vseh slovenskih uporabnikov družbenih omrežij.

Prenova spletne strani Društva SOS

Prenovljena spletna stran DRUŠTVA SOS, katerega poslanstvo je boj proti nasilju nad ženskami. Gre za izjemno odmevno in družbeno vitalno žensko tematiko, projekt pa je poleg nove zasnove spleta obsegal tudi strateški premik v vseh komunikacijah Društva, ki ga je bilo treba načrtovati celovito in poglobljeno. Novo komunikacijsko pozicioniranje Društva je: »nacionalni akter proti nasilju nad ženskami«, ki je realnejša in širša pozicija od dosedanje »ponudnik telefonskega svetovanja za žrtve«.

Najboljši za volanom

AMZS četrto leto zapored organizira izbor najboljšega mladega voznika in voznice Slovenije – Najboljši za volanom. V prvem delu tekmovanja, reševanju spletnega testa, prek katerega se najboljših 50 deklet in 50 fantov uvrsti v praktični del tekmovanja, ki poteka v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem, je letos sodelovalo več kot 4500 mladih. AMZS je najboljšega mladega voznika oziroma voznico Slovenije prvič izbiral leta 1993, tekmovanje pa z namenom izboljšanja prometne varnosti obudil 2017.

Spletna stran evropskega meseca kibervarnosti 2019

SI-CERT s programom ozaveščanja VARNI NA INTERNETU vsak oktober izvaja mesec kibernetske varnosti. Leta 2019 smo spletne uporabnike opozarjali na osnovne varnostne ukrepe z video kampanjo na družbenih omrežjih, televizijskim oglasom ter namensko spletno stranjo, ki je v ospredje postavila številke – dejanska finančna oškodovanja, posledice okužb in spletnih prevar. Cilj spletne strani je bil kolikor mogoče neposredno, a tehtno pozvati uporabnike spleta k higienskim ukrepom spletne varnosti.

Prenova spletnega mesta Lahkonočnice

Lahkonočnice so pravljice v priročni sodobni obliki. Priznani slovenski pravljičarji zanje pišejo avtorske otroške zgodbe, mladi ilustratorji pa jim priskrbijo pravljično podobo. S prenovo spletnega mesta Lahkonočnic smo za izboljšanje uporabniške izkušnje poslušanja in prebiranja pravljic poskrbeli z oblikovanjem in razvojem lastnega medijskega predvajalnika, izdelavo progressive web aplikacije, ter razvojem funkcije “Moja zbirka”, ki omogoča shranjevanje in deljenje najljubših pravljic.

Mladina proglas

Proglas je družbeno angažiran oglas na prvi notranji strani tednika Mladina vse od leta 1997. Prestižni prostor v reviji je namenjen razmisleku o aktualnih problemih sodobne družbe, človeka in okolja. Po več kot 20 letih ostaja zvest zastavljeni viziji, tj. da ozavešča o problemih sedanjosti in prihodnosti, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni. Vizualne rešitve pretapljajo vrhunsko kreativno delo na stotine sodelavcev domačih oglaševalskih agencij ter mladih avtorjev.

Razlagalni video Vizija NIČ

Zavod Varna pot, za katerega smo ustvarili animirani razlagalni video, je razvilo novo certifikacijsko shemo. Vizija NIČ poziva posameznike, podjetja, lokalne skupnosti, izobraževalne institucije, nevladne organizacije ter državne institucije in organe k aktivnemu prispevku za zagotovitev varne mobilnosti. Z razlagalnim videom smo želeli razložiti Vizijo NIČ in jo približati čim širši publiki.

Varno. Hitro. Preprosto.

Nekster je investicijska platforma, ki združuje najboljše iz bančnega sveta in zasebnega posojilnega okolja. Donose, ki so v primerjavi z depoziti precej višji, odlikuje varnostni sistem, primerljiv s tistimi, ki jih uporabljajo banke za preprečevanje nastanka slabih posojil. V ta namen je oblikovana varnostna shema, ki združuje kreditno zavarovanje in rezervni sklad. Z združevanjem najboljšega iz obeh svetov nam je uspelo ustvariti platformo, ki skrbi za stabilne donose in varno investiranje.

NLB Klikin

Strankam NLB smo omogočili pridobitev Hitrega kredita brez obiska poslovalnice, kar prek mobilnih bank Klikin in Klikpro. Kot prvi in edini v slovenskem prostoru smo omogočili hiter, uporabnikom prijazen in v celoti digitaliziran proces sklepanja kreditov. V preteklem letu smo storitev Hitrega kredita večkrat nadgradili, poskrbeli za skladnost z zakonom in še izboljšali uporabniško izkušnjo. O izjemnem zadovoljstvu uporabnikov pričajo tudi rezultati, ki iz meseca v mesec bolj navdušujejo.

NLB skladi - spletna predstavitev

Creatim je z Arheo in NLB Skladi pripravil in izvedel celovito prenovo spletnega portala nlbskladi.si. Načrtovana je bila analitično, opravljena je bila predhodna raziskava za identificiranje glavnih skupin uporabnikov in njihovih specifičnih potreb. Vsebine portala se poleg analiznega dela osredotočajo na izkazane interese ugotovljenih 6 segmentov uporabnikov in njihove varčevalne cilje, v pomoč pri odločanju in načrtovanju investicij pa je bilo vzpostavljenih kar nekaj orodij za kalkulacije.

mBank@Net

Aplikacija mBank@net omogoča komitentom Nove KBM varno, enostavno in hitro opravljanje bančnih storitev na mobilnih napravah.

Migimigi, Zdrav izziv življenju

Vodilo skupnosti Migimigi, ki diha skozi omnichannel komunikacijo na družbenih medijih, spletnem mestu www.migimigi.si, ambasadorje in influencerje ter številne dogodke, je »Jej, spi, ljubi …migi!«. Migimigi že tretje leto zapored prek različnih izzivov navdihuje Slovence, da »se zmigajo« s kavča in si zagotovijo boljšo kakovost življenja.

Triglav.si

Spletno mesto triglav.si predstavlja najsodobnejšo združitev tržne komunikacije, celovitega informiranja o produktih, pospeševanja prodaje in spletnega sklepanja zavarovanj ter prijave škode. Uporabnika spodbuja k uporabi mobilnih aplikacij ter prijavi v uporabniški račun i.triglav, s čimer se usmerja k večji digitalizaciji zavarovalniških storitev. Opira se tudi na dvosmerno komunikacijo (spletni klepet, chatbot, video klepet) ter tako zagotavlja takojšen odziv in najboljši UX v panogi.

SKB banka - Z vami v vsakem trenutku

SKB banka je v času epidemije COVID-19 komunicirala z javnostjo s celostno komunikacijsko akcijo, pri kateri je bil poudarek tudi na digitalnih komunikacijah. Poleg oglaševanja na televiziji in digitalnih medijih, je vsebine objavljala na spletnih straneh in v družbenih medijih. Komunikacija je bila splet informativnih vsebin, koristnih nasvetov in podpore strankam z lahkotenjšimi vsebinami, povezanimi s projekti družbene odgovornosti, kot so skrb za zdravje in spodbujanje telesne aktivnosti.

Hooray Studios (korporativno spletno mesto)

Za eno izmed najuspešnejših in najhitreje rastočih podjetij v Sloveniji, Hooray Studios, smo oblikovali in razvili novo korporativno spletno stran. Z interaktivnimi detajli in dodelano uporabniško izkušnjo spletne uporabnike vabi v čarobni svet personaliziranih knjig Mali junaki.

Digitalni sistem Donat Mg

Da bi različne ciljne skupine ozavestili o pozitivnih učinkih naravne mineralne vode Donat Mg smo razvili digitalni sistem Donat Mg, sestavljen iz štirih delov: Spletno mesto Donat Mg združuje ključne informacije o uživanju mineralne vode Donat Mg, njeni edinstveni sestavi ter njeni bogati tradiciji. Obenem vključuje tudi zbirko prispevkov z nasveti za izboljšanje prebave in zdrav življenjski slog.

Identifikacija prodajnih priložnosti

Podjetje Celtra razvija digitalno platofrmo za optimizacijo kreativnega procesa pri oglaševalcih in v agencijah. Med Celtrinimi naročniki so ugledna imena iz oglaševalskega in medijskega sveta, kot so CNN, Coca-Cola in Unilever. Kjub temu so pri Celtri zaznali manjko v stopnji zavedanja med ciljnimi kupci. Zato so se odločili za vzpostavitev aktivnosti, ki naj bi dvignile zavedanje in pritegnile zainteresirane naročnike. Prva aktivnost v tej smeri je bila akcija “Forrester”.

Projekt Compile

Projekt COMPILE je projekt financiran s strani EU v okviru programa Obzorje 2020, v katerem sodeluje 13 mednarodnih partnerjev iz 7 evropskih držav ter dva partnerja iz Indije in Kitajske. Prikazuje možnosti vzpostavitve energetskih skupnosti, s katerimi podpiramo zeleno energetsko transformacijo in s pomočjo digitalnih in ostalih medijev osveščamo strokovno in širšo splošno javnost.

Live shop

A1 Live Shop je prvo prodajno mesto v Sloveniji, ki ga lahko obiščete kar prek spleta. Na spletni strani A1.si lahko obiskovalci spletne strani vzpostavijo stik s spletno poslovalnico A1 Live Shop in si prek pogovora z A1 svetovalcem in video prenosa pogledajo napravo, ki jih zanima, pridobijo odgovore na dodatna vprašanja in opravijo spletni nakup. Delovanje in uporabniško izkušnjo smo predstavili tudi v pojasnjevalnem videu: https://youtu.be/WuDu87vsjfs

Direct4.me pametni paketnik

Direct4.me je nastal kot odgovor na vse večjo razširjenost spletnega nakupovanja in pomanjkanje infrastrukture za brezksrbno prejemanje vse večjega številka paketov. Prvi model paketnika je bil zasnovan s ciljem, da sprejme več kot 70% spletnih naročil in s tem olajša izzive kupcev in dostavljavcev. Z Direct4.me paketnikom so listki o neuspešni dostavi, pregovarjanje z dostavljalci, čakanje doma zaradi pošiljk in prevzemanje na pošti, bencinskih servisih in drugih mestih stvar preteklosti.

TRIPPSTORY VELENJE: LOV NA SVETILKO SKRIVNOSTI

TrippStory Velenje je inovativna mobilna aplikacija, ki z izvirnim zgodbarjenjem, GEO-lokacijskim igralnim scenarijem in multimedijsko zgodbo omogoča, da turisti postanejo prvo-osebni igralci pustolovščine v resničnem okolju. Aplikacija je njihovo interaktivno digitalno orodje za samostojno raziskovanje skrivnih lokacij, artefaktov in zgodb mesta, s katero v »Lovu na velenjsko svetilko skrivnosti« edinstvene posebnosti mesta Velenje spoznajo na bolj vznemirljiv, igriv in interaktiven način.

Spletno mesto državne uprave Republike Slovenije

Osrednji spletni portal državne uprave GOV.SI združuje predstavitve ministrstev, vladnih služb, organov v sestavi in upravnih enot. Poleg tega uporabniku na enem mestu zagotavlja vse ključne informacije o delovanju in projektih organov državne uprave. Za celovit pregled nad različnimi vsebinskimi področji skrbi preko 500 urednikov. .

Spletno mesto kandidature Mestne občine Ljubljane za naziv Evropska prestolnica kulture 2025

Spletno mesto je postavljeno kot kanal komunikacije v podporo kandidaturi Ljubljane za evropsko prestolnico leta 2025. V tej fazi gre za predstavitev programa strateških razvojnih ciljev mesta in regije ter predstavitev ekipe, ki skrbi za projekt. V kolikor bo Ljubljana res izbrana, bo spletno mesto razširjeno z veliko več vsebine. Ker spletno mesto v tej fazi ne potrebuje zahtevnejših funkcionalnosti, smo se predvsem osredotočili na vsebinsko in kreativno podobo predstavitve kandidature.

Spletna stran Mestne občine Kranj

Za Mestno občino Kranj smo izvedli celostno prenovo njihovega spletnega mesta. Obstoječe spletno mesto je bilo oblikovno in tehnično zastarelo, prav tako ni bilo pripravljeno v responsive obliki. Na podlagi podatkov o obisku in aktivnosti obiskovalcev je bil pripravljena nova arhitektura, nov design in predlog optimizacije uporabniške izkušnje. Izdelana spletna stran uporabnikom omogoča hiter dostop do informacij, ki so pregledno izpostavljene in preprosto dostopne.

CANKARJEV DOM

Cankarjev dom je edina slovenska kulturna in kongresna ustanova, ki v svojem programu združuje različne zvrsti klasičnih in sodobnih umetnosti, kar omogoča, da obiskovalca nagovarja kompleksno, raznovrstno in poglobljeno. Sočasno se odvija 6 različnih kulturno-umetniških programov in organizacija strokovnih in družabnih dogodkov. Kompleksna zgodba, ki kar kliče k urejeni in (raznoliki) ciljni skupini prilagojeni platformi, ki v času racionalnega pregledovanja ustvarja tudi čustveno komponento.

Klinika Golnik

Univerzitetna klinika za pljučne bolezni in alergijo Golnik je v 2019 vsebinsko, oblikovno in tehnološko posodobila spletno stran, v podporo uporabnikom njenih storitev in njenemu poslanstvu, ki ga strnjeno izraža novi slogan: »Pomembni ste vi. Znanje. Zdravje. Raziskave.«

Veterinarska zbornica Slovenije

Veterinarska zbornica Slovenije je samostojna in neodvisna poklicna organizacija doktorjev veterinarske medicine na območju Republike Slovenije, ki zastopa in uveljavlja poklicne, ekonomske in socialne interese svojih članov.

Podkasti Radia Slovenija

Radio Slovenija že vrsto let ponuja podkaste, a ti še nikoli niso bili tako priljubljeni in tako enostavni za naročanje. S prenovo ponudbe smo poudarili prav raznolikost vsebin in enostavnost naročanja. Oddaje radia poiščite v svoji aplikaciji za podkaste. Preprosto!

Spletni znanstveni časopis Alternator

Ob vse bolj pogosti komercializaciji znanosti in obilici psevdoznanstvenih prispevkov predstavlja spletni časopis Alternator novost in unikum v našem prostoru – bralcu podaja neodvisne in strokovne vsebine v pregledni in lahko prebavljivi obliki, s katerimi lahko sledi diskurzu na znanstveni ravni. Poleg izredno kakovostnih člankov, katerih avtorji so raziskovalci, Alternator odlikuje izstopajoča vizualna podoba s prečiščenim oblikovanjem in skrbno izbranimi avtorskimi fotografijami.

Spletno mesto Metropolitan

Metropolitan.si je novo informativno-mnenjsko spletno mesto za bralce, ki jih zanima aktualno družbeno dogajanje in ki stremijo k prebiranju dobrih zgodb, poglobljenih člankov, zanimivih intervjujev ter preverjenih vsebin s področja življenjskega sloga. Vsebinska zasnova temelji na spremljanju in upoštevanju statistik ter analizi najpogosteje iskanih vsebin.

Pobuda medijev v Sloveniji

Koronavirus je letos ustavil marsikatero gospodarsko panogo in kot je znano, se v kriznih časih med prvimi ustavi tudi oglaševanje. Da bi zaščitil tisoče služb, ki so odvisne od oglaševanja, je Marketing Magazin sprožil medijsko pobudo oglaševalcem, naj še naprej podpirajo nemoteno delo medijev

Mobilna aplikacija Donat Mg Moments

Donat Mg je poznan po svojem blagodejnem učinku na prebavo, ki je tudi klinično dokazan. A da bi kar najbolj pripomogel k boljšemu počutju, ga je treba pravilno uživati. Količina, frekvenca pitja ter temperatura so namreč odvisne od naših težav. Da bi kupcem pomagali izkoristiti poln potencial zdravilnih mineralov, smo razvili mobilno aplikacijo Donat Mg Moments. Z njo vstopamo v dnevne rituale svojih strank in jim pomagamo, da so z vsako zaužito kapljico bolj zdravi in se bolje počutijo.

ALPSKA SUPER JUNAKA ILKA IN ŽAN

Blagovna znamka Alpsko je želela nadgraditi povezavo z izjemno športnico in ambasadorko Ilko Štuhec ter pri tem uporabiti svež pristop. Ilko so v podobi animirane super junakinje »prenesli« v vzporedni (digitalni) domišljijski svet Alpskega mleka in tako odprli novo polje komunikacije. Letos se je Ilki pridružil Alpski super junak Žan, virtualni dvojnik našega najuspešnejšega deskarja Žana Koširja. Nastale so digitalne dogodivščine, ki vključujejo in navdušujejo uporabnike na družbenih omrežjih.

Vse se začne z dobrim servisom

Uporabniška izkušnja je v središču Petrolove strategije, zato je bila tudi rdeča nit aktivacije vloge glavnega nacionalnega sponzorja EuroVolleya 2019. Navijače smo želeli navdušiti s “Petrol izkušnjo” doživetja športnega dogodka, zato smo nastopili tudi v vlogi uradnega prodajalca vstopnic ter ponudnika hrane in navijačem ponudili zmagovalni servis. Izkušnjo prvenstva, ki ga je spremljalo več kot 85 % vseh Slovencev, smo povezali s Petrolom in za kar 103 % povečali naklonjenost znamki.

ENA MANJ ZA ZDRAVJE.

Dodatna zavarovanja pogosto dojemamo kot luksuz. Zato smo posameznike v sklopu kampanje “Ena manj za zdravje” izzvali, naj preko posebnega spletnega kalukatorja preverijo, da ta mit ne drži. Kalkulator je s pomočjo nekaterih pogostih navad (kava, pica, pivo, cigareti ipd.), za katere se običajno odločimo rutinsko in mimogrede, preračunal, da so posamezna dodatna zavarovanja precej bolj dostopna, kot si predstavljamo – dovolj je že, da se nekajkrat na mesec odpovemo zdravju manj prijazni rutini.

Življenje je potica

Izkoristili smo skokovito rast priljubljenosti gif stickerjev in jih uporabili kot novo obliko povezovanja z uporabniki družbenih omrežij. Zanje smo ustvarili prvo večjo knjižnico slovenskih gif stickerjev in jim omogočili, da se na Instagramu in Facebooku nativno izražajo v materinščini. Gif stickerje smo oznamčili s prepoznavo Lidlovo podobo in njihovo namembnost nadgradili v oglasno sporočilo. Knjižnico vseskozi dopolnjujemo in tako sproti odgovarjamo na potrebe naših kupcev. 

Naj vam bo toplo!

V jesenski kampanji je znamka Tom Tailor s pomočjo vpletanja uporabnikov povečala bazo za kar nekaj kakovostnih kontaktov, hkrati pa gradila na zavedanju o ponudbi in blagovni znamki. Pripravili smo spletno platformo z interaktivnim animiranim kvizom, kjer je uporabnik lahko po izpolnjenem kvizu sodeloval v nagradnem žrebu, platformo pa podprli interesnim ciljanjem na perfromance kanalih kot sta Google in Facebook.

Zavedna. Zadovoljna.

Preko ambasadork, ki živijo zavedno in so vplivneži v svoji generaciji, smo predstavili novo H&M Conscious kolekcijo. Kanale družbenih omrežij ambasadork smo povezali z največjim ženskim lifestyle portalom Zadovoljna.si, s čimer smo povečali kredibilnost in razširili njihov doseg. Ustvarili smo vsebinski hub Zavedna. Zadovoljna. V 360° kampanji smo prek ambasadork in Zadovoljne.si ciljno skupino pripeljali v trgovine, predstavili kolekcijo in vse vrnili nazaj na medijske in družbene kanale.

S Sixtom se počutite kot doma

iPROM je v sodelovanju s Fraportom Slovenija z oglaševalsko platformo za centralizirano upravljanje oglasov na podlagi podatkov za Sixt najem vozil izvedel inovativno oglaševalsko akcijo, s katero je potnike nagovoril ob pravem času na pravem mestu in v pravem jeziku. Prek digitalnih zaslonov, ki sledijo potniku na njegovi poti po letališču, je na podlagi podatkov o potnikih, letih in letalskih družbah prilagajal vsebino oglasnih vsebin različnim skupinam dnevnih potnikov v realnem času.

Personalizirana video kampanja

V okviru uvajanja marketinške avtomatizacije v podjetju smo pripravili ponudbo za uporabnike mobilnih storitev, kjer smo izbrane uporabnike obvestili o posebni ponudbi s personaliziranim videom preko emaila in sms-ov. Najprej smo pilotno testirali video formate na 1500 uporabnikih, ob tem smo optimizirali CTR in RR ter izvedli A/B/C teste. Kar smo se naučili s pošiljanjem na testno bazo, smo nato optimizirali še s pošiljanjem na večjo bazo. Rezultati kampanje so bili izredni, preverite!

Razvoj vsebine in organskih pozicij novega spletnega mesta Donat Mg na osnovi raziskav in podatkov

Moderen način življenja viša pogostost prebavnih tegob, ljudje pa se po pomoč v boju z njimi vse pogosteje zatekajo na splet, saj želijo hitro dostopati do zanesljivih informacij in učinkovitih rešitev. Da bi odgovorili na to potrebo trga, smo se odločili s pomočjo vsebinske optimizacije okrepiti svojo spletno prezenco na področju zdravstvenih nasvetov. V ta namen smo pričeli s pripravo optimiziranih blog vsebin, ki bi iskalce nagovarjale s prvih mest med Googlovimi iskalnimi rezultati.

Vozim se – Z znanjem za večjo varnost v prometu

Kar dva od treh slovenskih voznic in voznikov danes ne bi uspešno opravila izpitne vožnje. To je samo eden izmed presenetljivih podatkov, ki jih je pokazala Turneja mobilnosti l. 2019, kjer je ZT na simulatorju vožnje preverjala znanje voznikov. Z akcijo Ponovno na izpitno vožnjo smo zato želeli voznikom omogočiti, da popravijo vozniške napake, ki so se nabrale skozi leta, in prispevajo k večji varnosti na naših cestah.

Spletna poslovalnica i.triglav

Digitalna poslovalnica i.triglav v sodobni prenovljeni grafični podobi omogoča zavarovancem celovit pregled in upravljanje svojih zavarovanj, kakor tudi sklepanje novih. Predstavlja najsodobnejšo združitev kompleksnih tehnologij, ki na enem mestu ponuja široko ponudbo produktov vseh družb Skupine Triglav ter pregledno upravljanje zavarovalniških poslov s tehnološko poenostavitvijo procesov in krajšanjem uporabniške poti do sklenitve zavarovanj.

Adverta katalog

Adverta katalog daje do 3x večjo prodajo izdelkov iz katalogov. Izkorišča namreč moč klasičnih medijev, natančnega targetiranja ter sistem remarketinga s funkcijami aktivnega marketinga. Gre za zaporedje poznanih tehnologij v funkciji povečanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Adverta katalog nadgrajuje prednosti kataloške prodaje s funkcionalnostmi digitalnega marketinga.

Kulinarična doživetja

Spletno mesto kulinaricna-dozivetja.eu je nastalo v okviru EU projekta Uživam tradicijo. Nastal je z namenom, da uporabniku približamo kulinarično dediščino Slovenije in jim prikažemo tradicionalne slovenke recepte, ki jih lahko pripravijo na dva načina - tradicionalni način ali moderni način priprave. Spletno mesto je prikaz, kako dediščino ohranjati in jo prilagajati današnjemu času.

Prva slovenska gif0.0teka

⅔ milenijcev v digitalni komunikaciji svoje emocije najlažje izraža s pomočjo gifov, pri čemer se zaradi gifov celo počutijo bolj povezane med seboj. Na spletu v trenutku lansiranja kampanje slovenskih gifov praktično ni bilo, in tako je bila ideja o dvigu zavedanja o novih brezalkoholnih radlerjev blagovne znamke Union jasna. S simpatičnimi karakterji iz TV oglasov smo ustvarili prvo slovensko gifoteko, ki je slovenskim milenijcem pomagala pri izkazovanju medsebojnih čustev in poglabljanju vezi

PAZI, BUŠKA! Ko ti medved in mačka predstavita dodatna zavarovanja

Nove stranke WIZ svojo nakupno izkušnjo ocenjujejo s povprečno oceno 4,7/5 (n=3.500; www.wiz.si). Premalo pozornosti pa smo namenili obstoječim strankam. S posebnim digitalnim projektom »Pazi, buška!« smo želeli dodatno izboljšati uporabniško izkušnjo pri online obnovi zavarovanj in se strankam še bolj približati. S personaliziranimi videi skušamo pritegniti in navdušiti naše zavarovance pri obnovi avto police ter jim nevsiljivo predstaviti kritja, ki jih do sedaj niso imeli na svoji polici.

ObdarovA1nica

Uporabnikom A1 smo želeli ponuditi edinstveno izkušnjo ob lansiranju nove božične ponudbe in jih postaviti v situacijo, kjer preko stika z blagovno znamko bolje spoznajo tudi sebe. Izkušnja je bila zasnovana z namenom, da uporabnika postavi v situacijo, v kateri evaluira svoje dosežke v preteklem letu in nagradi samega sebe, ali pa z darilom razveseli nekoga, ki ga sploh ne pozna; sekundarno pa z namenom predstavitve božične ponudbe naprav, ki so na voljo pri A1.

Triglav - Skleni online!

Triglav »Skleni online« je najnaprednejša slovenska spletna sklepalna aplikacija, ki vodi uporabnike skozi predstavitev vseh možnosti zavarovanja do enostavne neposredne sklenitve preko spleta. Vgrajen dostop do različnih baz podatkov omogoča hitro preverjanje resničnosti podatkov, hkrati pa uporabnikom olajša izpolnjevanje obrazca. Praktičen primer je sklenitev avtomobilskega zavarovanja z vnosom registrske številke avtomobila.

Sprosti se in Smile

Smile se je po 10 letih vrnil v prenovljeni podobi in na družabnih omrežjih uprizoril odmeven ponoven prihod za starejše, ki ga že poznajo, in mlajše, ki ga še niso. Smile ima v identiteti prinašanje nasmeha, sprostitve, odmika od skrbi. In prav tako vzdušje je prinesel ciljnim skupinam, skrit v unikatne domnevne knjige za samopomoč in dostavljen najbolj vidnim vplivnežem.

This is better

Nosilci oglaševalskih kampanj se morajo velikokrat odločiti med različnimi možnimi kreativami. Testiranje je mnogokrat omejeno na majhno ekipo znotraj agencije in naročnika. Z orodjem This is better pa pridobi marketing tudi pomemben odziv do dejanskih uporabnikov že pred začetkom kampanje in se lahko tako bolj optimalno odloči za eno izmed kreativ.

Tanja Skaza | Pot k sebi je pot do uspeha

Za dobitnico zlate gazele 2014, naj Evropske managerke 2017 in še bi lahko naštevali, smo prenovili in marketinško izboljšali spletno stran katera izraža njeno osebnost in sposobnost na vseh področjih. Spletna stran vsebuje tudi trgovino za nakup izvrstne knjige Spremembe vredna in prijavo na fizične in e-delavnice. Z veseljem smo Tanji svetovali tudi kako izboljšati podobo na spletu in s tem postavili njen "spletni" osebni brand na višji nivo.

Spletno mesto Donat Mg

Vsi si želimo hiter in enostaven dostop do relevantnih informacij o zdravju in dobrem počutju, ko to najbolj potrebujemo. S tem ciljem smo razvili spletno mesto Donat Mg, ki temelji na 400-letni tradiciji pitja te mineralne vode v zdravstvene namene, klinični študiji in znanstvenem ozadju. Ključne informacije o učinkih, sestavi in tradiciji Donata Mg smo združili na enem mestu, ki smo mu dodali tudi vsebinsko središče z zdravstvenimi nasveti, imenovano po svojem osrednjem namenu: Zdravje.

Spletna stran Novak-M

Inovativnost, dovršen dizajn in najvišjo kakovost, ki zaznamujejo medicinske ter masažne mize podjetja Novak M, smo s temeljito prenovo spletnega mesta predstavili tudi v digitalni obliki. Pri tem smo uporabniško izkušnjo oplemenitili z naprednim konfiguratorjem miz, ki omogoča popolnoma intuitivno personalizacijo izdelkov ter hitro oddajo povpraševanja. Tako smo del prodajnih aktivnosti prenesli na splet, kjer smo z jasno in privlačno izpostavitvijo ponudbe obrnili nov list v zgodovini znamke.

Preizkusi Braun IPL na svoji koži

Enkratni obisk vodi uporabnika skozi navdušujočo in skrbno zasnovano predstavitev najnovejše Braun IPL naprave na trgu. Ob sproščenem poteku strani se uporabnik pobližje spozna z napravo in odkrije prednosti IPL tehnologije. Ker gre za relativno novo tehnologijo, ki je povezana s številnimi dvomi uporabnikov, je spletna stran zasnovana tako, da odgovori na vsa vprašanja in razjasni tako prednosti, kot uporabo, varnost in druge pomisleke.

Fridika - 100% naravna in ročno narejena čokoladica

Spletna stran na inovativen, moderen ter ciljnim skupinam prilagojen način, učinkovito in vabljivo predstavi enega izmed paradnih konj čokoladnice Teta Frida. Gre za nove gourmet čokoladice – Fridike, narejene iz 100% naravnih sestavin.

Madwise

Prenovljena spletna stran z novim dizajnom in na novo zasnovano uporabniško izkušnjo v celoti podpira našo predanost spletni odličnosti na vsakem koraku. Pri prenovi smo upoštevali izsledke temeljitih raziskav najsodobnejših trendov v dizajnu in uporabniški izkušnji kot tudi dolgoletne izkušnje z najnaprednejšo marketinško tehnologijo. Tako smo novo spletno stran ne samo odeli v novo preobleko, temveč z njo ustvarili nepremagljivo orodje za generiranje novih poslovnih kontaktov.

#ZmajevoSrce

Košarka se vrača v Ljubljano v velikem slogu! KK Cedevita Olimpija želi prebuditi košarkarsko ljubezen, zgraditi klub izven igrišča in tekmo spremeniti v vrhunski dogodek za različne javnosti, ki lahko realizirajo svoje športne, družabne in poslovne želje. Del zgodbe, ki bo združeni klub in novo blagovno znamko CEDEVITA OLIMPIJA postavila med najboljše klube v evropskem košarkarskem prostoru, je Agencija GIG, ki soustvarja digital, web in VIP hospitality področja ter aktivna sponzorstva.

Spletno mesto blagovne znamke Mercator

Novo spletno mesto mercator.si na vseh ravneh s svojo vsebino, ponudbo, akcijami in tehničnimi rešitvami kupcem odgovarja na različne interese in potrebe svojih kupcev. Osnovna ideja zasnove strani je klasično strukturo nadgraditi z logiko neskončnega streama vsebin, kjer je nova aktualna vsebina vedno na vrhu. Tako ima kupec razlog, da se vedno znova vrača po zanj relevantno vsebino, Mercator pa platformo, ki omogoča pregledno podajanje velikega obseg vsebin za različne ciljne skupine.

Vila Madeleine - spletna stran

Spletna stran predstavlja stavbo Vila Madeleine, ki izvira v začetku dvajsetega stoletja, ko so Ljubljani zavladale secesijske prvine, prebivalstvo, prevzeto nad gospodarskim, znanstvenim in kulturnim razcvetom, pa je prežela lahkotnost. Namesto klasične predstavitve nepremičninskega projekta, smo si zamislili zgodbo, ki obiskovalca spletne strani popelje v čas secesijske Ljubljane in mu posreduje zgoraj našteta občutja.

Spletišče amzs.si

Spletišče AMZS vključuje šest portalov: amzs.si, Motorevija, Avto-moto šport, Center varne vožnje, Šola vožnje in Center športa. Vseskozi beleži rast števila uporabnikov in ogledov strani ter se uvršča med najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji. Več kot 85 odstotkov obiska je organskega. Iz tega lahko sklepamo, da je AMZS v zavesti ljudi zasidran kot tisti, pri katerem poiščejo kredibilne in verodostojne informacije, ki jih v zvezi z mobilnostjo in drugimi vsebinami potrebujejo.

Konfigurator izdelkov Novak-M

Družinskemu podjetju Novak-M, ki se ukvarja z izdelavo izjemno kakovostnih medicinskih in masažnih miz ter ostalih pripomočkov, smo s temeljito estetsko in vsebinsko prenovo spletišča v skladu z najnovejšimi smernicami na trgu ustvarili spletno podobo, ki jasneje odraža identiteto in inovativnost znamke ter njen sloves lažje širi na nova tržišča. Da bi uporabniška izkušnja odražala kakovost in dovršenost asortimana, smo jo nadgradili še s preprostim in intuitivnim konfiguratorjem izdelkov.

Ideaz spletna stran

Digitalna agencija Ideaz se predstavlja z novo spletno stranjo. Ker zaposlene, poleg strasti do digitala, povezuje tudi ljubezen do živali in ker verjamemo, da se z odnosom do živali meri naša človečnost, imajo slednje osrednjo vlogo pri razčlembi spletne strani. 5 gozdnih živali, vsaka s svojim znanjem, gradijo živalsko-kibernetsko kraljestvo in naročnikom omogočajo realizacijo zamišljenih projektov.

Prenova korporativnega spletnega mesta družbe Impol d.o.o.

Vrednote, zapisane v DNK podjetja, se morajo odražati tudi v spletni podobi. Za podjetje Impol smo ključne vrednote vpletli v celosten koncept prenove spletnega mesta. Z dinamičnim oblikovanjem, pristno vizualno podobo ter jasno in enostavno navigacijo smo v sodobnem digitalnem poslovnem okolju postavili obraz proizvajalca najvišje kakovosti. Elegantni 3D izrisi in vrhunska 3D vstopna animacija predstavitvi dodajo dinamično piko na i.

INVIDA - produkcijski studio

»Zgodba je na prvem mestu«, je slogan, ki odlično opiše produkcijski studio Invida. Z izdelavo nove spletne strani smo poskrbeli, da se na vsakem koraku izpostavi in jasno prikaže zakaj gre za enega vodilnih in največjih produkcijskih studiov v Sloveniji. Elementi video produkcije, animacije in avtorskih filmov in risank predstavljajo rdečo nit, ki celoten projekt lepo povezuje in uporabniku spletne strani omogoči jasen prikaz vseh kvalitet in referenc podjetja.

Triglav.si

Spletno mesto triglav.si predstavlja najsodobnejšo združitev tržne komunikacije, celovitega informiranja o produktih, pospeševanja prodaje in spletnega sklepanja zavarovanj ter prijave škode. Uporabnika spodbuja k uporabi mobilnih aplikacij ter prijavi v uporabniški račun i.triglav, s čimer se usmerja k večji digitalizaciji zavarovalniških storitev. Opira se tudi na dvosmerno komunikacijo (spletni klepet, chatbot, video klepet) ter tako zagotavlja takojšen odziv in najboljši UX v panogi.

3D ART

3D Art je podjetje, ki se je v zadnjih letih skozi sejemske in promocijske POS- projekte izurilo v pripovedovanju marketinških zgodb. Dobra pripoved je strateško orodje, na trgu zmaguje tisti, ki spreminja nakupne navade. Kupci intuitivno vselej odreagirajo na marketing, ki se jih dotakne, kar želijo sporočiti tudi z novo spletno stranjo. Velik poudarek dajejo ekipi, ki zgodbe ustvarja, saj so mnenja, da obiskovalci spletišča po večini raje sodelujejo s podjetjem, ki razmišlja podobno kot oni.

UF PRO - taktična oprema za profesionalce

UF PRO je blagovna znamka podjetja UNI&FORMA d.o.o., ki predstavlja visoko kvalitetna oblačila, narejena za taktične operativce. Izjemno hitra rast prodaje je podprta s tehnološko razvito spletno trgovino ufpro.com, ki omogoča učinkovito mednarodno prodajo.

SOPEK.SI - Kupi mi rože

Podjetje SOPEK.SI je razvilo spletno platformo, ki omogoča enostavno in pregledno naročanje svežega cvetja ter šopkov in pošiljanje le teh po celotni Sloveniji. Omogočili smo možnost dodajanja posvetila, vaze in izbor različne velikosti šopkov. Nudimo pošiljanje šopkov na daljvo na izbran datum in naslov, kar pripomore k izkazovanju pozornosti tistih, ki zaradi razdalje tega ne morejo storiti sami. Zaradi inovativnega koncpeta smo omogočili nizke stroške obratovanja.

Triglav - Skleni online!

Triglav »Skleni online« je najnaprednejša slovenska spletna sklepalna aplikacija, ki vodi uporabnike skozi predstavitev vseh možnosti zavarovanja do enostavne neposredne sklenitve preko spleta. Vgrajen dostop do različnih baz podatkov omogoča hitro preverjanje resničnosti podatkov, hkrati pa uporabnikom olajša izpolnjevanje obrazca. Praktičen primer je sklenitev avtomobilskega zavarovanja z vnosom registrske številke avtomobila.

gamat.si

Spletna trgovina gamat.si je naša sprememba spletnega nastopa, saj smo imeli v preteklosti predstavitveno spletno stran s katalogom izdelkov, potem smo se pa odločili, da poskušamo vse skupaj nekoliko razširiti in osvežiti. Vloženega je bilo ogromno fanatičnih ur dela, da je trgovina zaživela v taki obliki kot je sedaj, ob tem pa nikoli ne zmanjka idej, kako bi se dalo vrsto stvari še dodati, da bi bila uporabniška izkušnja še boljša.

Spletno mesto PTUJ.info

S prenovo spletne strani www.visitptuj.eu smo, skupaj z naročnikom – Zavodom za turizem Ptuj, želeli pokazati čare tega starega mesta in s prenovljeno vizualno podobo, nadgradnjo vsebin in funkcionalnosti ter z odlično uporabniško izkušnjo, javnosti predstavili utrip Ptuja že preko računalnika ali telefona. Ker se zavedamo, da se večina turistov odloči za obisk turistične destinacije s pomočjo brskanja po spletu, smo ponosni, da smo imeli priložnost Ptuju dati dobro popotnico za uresničevanje njegove vizije – postati mednarodno prepoznana in privlačna turistična točka.

Spletno mesto Turizma Ljubljana

V lanskem letu je imelo spletno mesto Visit Ljubljana 1,3 milijona obiskovalcev. Je uradno spletno mesto Turizma Ljubljana in je središče vseh informacij o znamenitostih, prireditvah, rezervacijah hotelov, ogledih, izletih ter vseh ostalih možnih doživetjih v mestu Ljubljana in v regiji Osrednja Slovenija. Stran podaja informacije in odgovore različnim tipom obiskovalcev, spodbuja nakupne odločitve ter inspirira za obisk.

Spletno mesto Terme Krka

Spletno mesto Terme Krka z novo svežo podobo, vsebinskim središčem in pregledno ponudbo pripoveduje zgodbo znamke, ki ponuja štiri atraktivne destinacije. Do ponudbe vodijo trije različni scenariji iskanja, ki so prilagojeni za tiste, ki vedo kaj iščejo (interes), tiste, ki vedo kam želijo (destinacijo) in tiste, ki vedo že vse, in želijo samo izvesti rezervacijo. Poleg prodajne naravnanosti pa spletno mesto z vsebinskim središčem bogati komunikacijo in ustvarja prostor za pripovedovanje zgodb.

Destinacijski portal Visit Maribor

27. 9. 2019 je bil svetovni dan turizma. In dan, ko je luč sveta ugledala prenovljena spletna stran ene od vodilnih slovenskih destinacij, Maribor - Pohorje. Na prvi pogled je točno taka, kot je štajerska prestolnica v živo – živahna. Ta značilni živahni utrip, ki navdušuje obiskovalce Maribora v offline realnosti, je sedaj na voljo tudi njegovim online obiskovalcem. Glavni prednosti strani sta personaliziran prikaz vsebin, prilagojen posameznemu uporabniku, in direktna rezervacija doživetij.

Destinacijska spletna stran Šaleške doline

Dinamično oblikovanje in enostavna navigacija ustvarja platformo s prijazno uporabniško izkušnjo za raziskovanje Šaleške doline. Vizualna podoba, obogatena z video posnetki in 360-stopinjskim fotografijami šaleških turističnih biserov, sledi digitalnim trendom, z grafičnimi poudarki in smiselno spletno arhitekturo mesto ponuja hiter dostop do vseh turističnih informacij in možnost rezervacije preko naprednega on-line rezervacijskega sistema. Za hitrejšo komunikacijo je implementiran chatbot.

Čokoladna vas - najslajši luksuzni glamping na svetu

Čokoladna vas Tete Fride, poznana tudi kot Chocolate village by the river, predstavlja luksuzni glamping, namenjen hedonistom in čokoholikom. Vasica se nahaja v Krajinskem parku Mariborsko jezero in ima 13 hišk treh različni tipov, poimenovanih po treh vrstah kakava. Hišice so na moderen način predstavljene na spletni strani chocolatevillage.eu.

Nacionalna kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija

STO je v maju lansirala kampanjo za slovenski trg - ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Namen je spodbuditi Slovence in jih povabiti k preživljanju letošnjega dopusta doma, v Sloveniji, k odkrivanju novih kotičkov in deljenju utrinkov na družbenih omrežjih s ključnikom #mojaslovenija. Kampanja se izvaja v sodelovanju z vsemi predstavniki turističnega gospodarstva, ki svoja sporočila komunicirajo preko enotne kreativne zasnove - nagovora Zdaj je čas in unikatnega podpisa Moja Slovenija, ter mediji.

Pomelaj

Znanje od včeraj. Izdelki za danes. Narava za zmeraj. Zadruga za razvoj podeželja (ZRP) Pomelaj odkriva in razvija potenciale ljudi ter soustvarja prostor in priložnosti za razvoj podjetništva, turizma in ohranjanje naravne ter kulturne dediščine. Pomelajevo zgodbo, t.j. proizvodnjo izdelkov iz ličja in šibe, kulinarične izdelke, učne delavnice ter programe za ranljive skupine ter samo domačijo smo želeli ustrezno predstaviti našim ciljnim skupinam.

Miren Kras

Turizem Miren-Kostanjevica izvaja odlične storitve upravljanja in trženja Pomnika miru na Cerju ter razvoja in promocije trajnostne turistične destinacije Miren Kras, leta 2025 globalno prepoznavne po ponudbi inovativnih pet-zvezdičnih doživetij v mirni, neokrnjeni naravi, ki pomembno nadgrajujejo ponudbo Vipavske doline in Matičnega Krasa ter zgodbo zelene, aktivne in zdrave Slovenije.

AdCan.si

Zamislite si trgovino, kjer trgovske police samodejno prepoznajo vaše namere, vas usmerjajo, pomagajo pri nakupovanju, vas opozarjajo na prodajne akcije in vam pomagajo, da prihranite več. Rezultat takšnega nakupovanja so zadovoljen trgovec, zadovoljen kupec in zadovoljen proizvajalec, podatki pridobljeni med takšnim nakupom, pa so neprecenljivo izhodišče za načrtovanje novih prodajnih akcij. Sistem že testiramo v ribiški trgovini Trofeja v Mariboru.

8DATA

8DATA je spletna aplikacija, ki omogoča izvajanje data-driven pristopa v različnih podjetjih. Iz različnih virov združi podatke na enem mestu, nato pa s pomočjo strojnega učenja izračuna enostaven indeks uspešnosti marketinga in doda priporočila za izboljšanje. Orodje združi marketinško znanje z najnovejšimi prijemi umetne inteligence in avtomatizacije.

COCKTA, ŽIVI ZA SVOJO STVAR

V 2020 Cockta stopa še korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne in uporniške regionalne pijače. TV oglas »Tvoja« namesto igralcev predstavlja avtentične glasbenike, plesalce, DJ-je in umetnike iz celotne regije, ki izzivajo družbene konvencije in poosebljajo zgodbo Cockte. Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme.

Video personalizacija

V okviru uvajanja marketinške avtomatizacije v podjetju smo pripravili ponudbo za uporabnike mobilnih storitev, kjer smo izbrane uporabnike obvestili o posebni ponudbi s personaliziranim videom preko emaila in sms-ov. Najprej smo pilotno testirali video formate na 1500 uporabnikih, ob tem smo optimizirali CTR in RR ter izvedli A/B/C teste. Kar smo se naučili s pošiljanjem na testno bazo, smo nato optimizirali še s pošiljanjem na večjo bazo. Rezultati kampanje so bili izredni, preverite!

Fer s Tinom Vodopivcem

Kaj nastane, ko se povežejo stand-up komik, slovenski vplivneži in HOFER trgovina? Mini komična serija Fer s Tinom Vodopivcem, ki učinkovito povezuje vsakodnevne življenjske situacije s filozofijo, poslovnim modelom in konkurenčnimi prednostmi trgovca. Z integrirano komunikacijo na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in YouTubu je HOFER pri uporabnikih sprožili empatijo do blagovne znamke in dosegel 878.562 ogledov serije.

Zavedna. Zadovoljna.

Preko ambasadork, ki živijo zavedno in so vplivneži v svoji generaciji, smo predstavili novo H&M Conscious kolekcijo. Kanale družbenih omrežij ambasadork smo povezali z največjim ženskim lifestyle portalom Zadovoljna.si, s čimer smo povečali kredibilnost in razširili njihov doseg. Ustvarili smo vsebinski hub Zavedna. Zadovoljna. V 360° kampanji smo prek ambasadork in Zadovoljne.si ciljno skupino pripeljali v trgovine, predstavili kolekcijo in vse vrnili nazaj na medijske in družbene kanale.

E 3 — #brezelektrike

V sklopu tretje sezone projekta #brezelektrike, ki je potekal od sredine marca do konca novembra 2019, smo želeli električni energiji dvigniti vrednost in doseči, da bi jo porabniki prenehali jemati kot samoumevno. Kampanja je potekala v treh valovih, vsak izmed njih je vključeval 3 videe in 8 člankov, ki so se tematsko povezovali s posameznimi videi. Ves čas je potekalo glasovanje, prvi val kampanje je vključeval še nagradno igro za 1 leto brezplačne elektrike.

Zavedna. Zadovoljna.

Preko ambasadork, ki živijo zavedno in so vplivneži v svoji generaciji, smo predstavili novo H&M Conscious kolekcijo. Kanale družbenih omrežij ambasadork smo povezali z največjim ženskim lifestyle portalom Zadovoljna.si, s čimer smo povečali kredibilnost in razširili njihov doseg. Ustvarili smo vsebinski hub Zavedna. Zadovoljna. V 360° kampanji smo prek ambasadork in Zadovoljne.si ciljno skupino pripeljali v trgovine, predstavili kolekcijo in vse vrnili nazaj na medijske in družbene kanale.

Corny družinske dogodivščine

Energetske tablice Corny smo organsko povezali z aktivnim preživljanjem prostega časa in preko zabavnih družinskih doživetij izbranih vlogerskih družin vzpodbudili interakcijo med ciljnimi skupinami in blagovno znamko.

Vsebinsko središče Donat Mg Detox

Današnji vsakdan je poln stresa in navad, ki negativno vplivajo na naše zdravje. V sodelovanju z zdravniškim osebjem Medical centra Rogaška smo zato razvili program razstrupljanja, ki znanstveno dokazano deluje. Program Donat Mg Detox uporabnike usmerja na poti celovitega razstrupljanja, jim pomaga pri sestavi zdravega jedilnika in jih spodbuja k razvijanju koristnih rutin, spremembi prehranjevalnih navad, izbiri primerne telesne vadbe ter napredku na miselni ravni.

Vozim se – Ponovite izpitno vožnjo

V akciji Ponovno na izpitno vožnjo smo s pomočjo Atmosfercev, ki so jih ljudje vajeni kot mojstre vožnje dokazovali nujnost osvežitve znanja cestnoprometnih predpisov. Voznikom smo omogočili, da pod budnim očesom učitelja vožnje popravijo vozniške napake, ki so se nabrale skozi leta. Osrednjo točko projekta predstavlja portal Vozim se, kjer lahko različni segmenti voznikov s pomočjo testov in drugih vsebin redno osvežujejo svoje znanje in tako prispevajo k večji varnosti na naših cestah.

Adverta True Native

Nativni oglasi so vezani na članek, največkrat samo na izgled in pozicijo članka, True Native oglasi pa so vezani na vsebino članka, v slovenskem jeziku! To pomeni, da so upoštevani vsi skloni, osebni zaimki, čas, izvršna oblika in seveda tudi sopomenke. To pa še ni vse! Sistem Adverta prepoznava pozitivne in negativne besedne zveze s poudarkom na slovenščini – 100% varnost za blagovno znamko.