Špela Kregar je marketinška strokovnjakinja, ki ima za sabo več kot 18 let izkušenj na področju digitalnega marketinga in oglaševanja. Svojo poslovno pot je začela v digitalni agenciji Red Orbit, nato pa se je pridružila spletnemu velikanu Googlu, kjer je kot koordinatorka programa Google Partners skrbela za razvoj in izobraževanje agencij na področju oglaševanja AdWords v Sloveniji in Srbiji.
Kariero je nato nadaljevala v D’Agency, hčerinskem podjetju agencije Pristop, kjer je kot vodja ključnih naročnikov sodelovala s podjetji, kot so Mercator, Petrol in NLB Vita. Leta 2019 se je pridružila Lidlu Slovenija, kjer je sprva vodila digitalni marketing, nato pa je v letu 2021 prevzela vodenje oddelka oglaševanja.
Od januarja 2023 je zaposlena v Zavarovalnici Sava kot direktorica Službe za marketing in odnose z javnostmi, kjer skrbi za razvoj in izvajanje marketinških strategij ter celostno podobo blagovne znamke.
“Počaščena sem, da bom lahko v letošnjem letu z ekipo izjemnih strokovnjakov ocenjevala najboljše digitalne projekte, ki premikajo meje inovativnosti, uporabniške izkušnje in tehnološke dovršenosti. V žiriji se veselimo vseh prijavljenih del in priložnosti, da prepoznamo ter nagradimo izjemne dosežke v digitalnem svetu.”