Argetin izziv: Mladi digitalci 2025
Izziv Mladi digitalci, v sklopu katerega boste lahko vsi mladi do 27. leta razvijali svojo idejo, napenjali svoje možgančke in se potegovali za lepe nagrade.
Sodelovanje morate potrditi najkasneje do 6. junija!
Letošnji izziv Mladi digitalci smo pripravili skupaj z Argeto, ki je za vas pripravila nadvse zanimiv izziv. Več informacij v spodnjem briefu.
Mamljive in bogate ideje za digitalno komunikacijo
Pri Argeti, številki 1 med mesnimi in ribjimi paštetami v Evropi, radi preizkušamo nove formate, okuse in trende. Leto 2024 je bilo še posebej prelomno – vstopili smo v novo kategorijo in lansirali nekaj povsem svežega: Argeta solate (https://www.argeta.com/salad). Gre za hitro, okusno in praktično rešitev za vsak dan. A ne kar katerihkoli, naše solate so drugačne od ostale ponudbe, na osnovi mesa in zelenjave ter se ponašajo z bogatim okusom.
Trenutno so na voljo v treh različicah:
🥗 Chicken & Pasta
🌶️ Chicken Pikant
🥕 Veggie Harmony
Po uspešnem lansiranju (oktober 2024) in “reminderju” (marec 2025) je zdaj ključno: vzpostaviti dolgoročno prisotnost in ohranjati relevantnost skozi vse leto.
IZZIV: Celoletna digitalna strategija za Argeta solate
Vaša naloga je zasnovati celoletno digitalno komunikacijsko strategijo (kombinacija kanalov), katere cilj je, da Argeta solate ostanejo TOP OF MIND izbira v kategoriji konzerviranih solat, z jasnim fokusom na digitalni prisotnosti in aktivaciji uporabnikov.
Cilj je povečati zavedanje, preizkušanje in redno uporabo izdelka, s pomočjo kreativnih digitalnih aktivnosti, ki izpostavijo solate kot:
- okusno rešitev za malico, kosilo ali večerjo,
- priročen obrok doma ali na poti,
- novo izkušnjo z znanim podpisom Argete.
Osnovna komunikacijska izhodišča
Slogan: Argeta solate – mamljive in bogate.
Ključni atributi izdelka:
- Mamljive in bogate solate.
- Formula brez – Brez konzervansov, umetnih ojačevalcev arome in umetnih barvil.
- Hiter in priročen obrok za vsak trenutek dneva
- Temeljijo na mesu in zelenjavi, ne na ribah.
Ciljne skupine:
- Aktivni mladi odrasli (20–40 let), ki iščejo hiter, a kakovosten obrok.
- Ljubitelji praktične hrane z izrazitim okusom.
- Mame in očetje z dinamičnim vsakdanom.
- “Snackerji”, ki obožujejo testenine, solate, pite – in iščejo nekaj novega.
Katere trge naj upošteva strategija?
Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina
Kaj vse mora zajemati končni izdelek?
- Strategijo: kako ohraniti in poglobiti prisotnost blagovne znamke skozi celo leto.
- Kanale in taktike: izberite en kanal ali kombinacijo kanalov (družbena omrežja, YouTube, iskalno oglaševanje, portali, display itd.), izbiro utemeljite ter predlagajte proračun za medijski zakup (da se izognemo razpršitvi na vse kanale, saj imamo omejen proračun).
- Časovni načrt aktivacij (po mesecih/sezonah).
- Merjenje uspešnosti (KPI-ji): doseg, vključenost, preizkušanje, sentiment …
- Primeri kreativnih rešitev: mockupi, ideje za objave, storyje, izzive. Vključite prilagoditve za platforme, kot so Instagram, TikTok, YouTube Shorts itd.
- Lokalizacija po trgih: predlogi, kako vključiti posebnosti in navade posameznih trgov.
Kako bomo naloge ocenili?
- Inovativnost in kreativnost ideje.
- Potencialna učinkovitost strategije pri spodbujanju ozaveščenosti, vpletenosti in preizkušanju izdelka.
- Jasnost načrta merjenja in vrednotenja za sledenje uspehu (npr. vpletenost uporabnikov, doseg).
Posebnosti in omejitve:
- Strategija temelji izključno na digitalnih kanalih, ni podpore in oglaševanja na TV ali OOH, samo BTL (instore – POS materiali in degustacije, dogodki).
- Ni možnosti uporabe popustnih kod ali promocij na embalaži.
Tehnične zahteve
- Predstavitev naj bo pripravljena v PDF ali PPT obliki.
- Naj bo jasna, strukturirana in vizualno privlačna.
ČASOVNICA
- Oddaja idej: 20. 6. 2025
- Izbor zmagovalcev: 4. 9. 2025
- Predstavitev zmagovalne ideje: 11. 9. 2024 na Websi dnevu
Pogoji sodelovanja
V tekmovanju lahko sodelujejo vsi, ki se pravočasno prijavijo preko e-pošte na klavdija.rupar@websi.si. Prijave so mogoče do petka, 6. junija 2025 do 23:59:59. Prijava mora vsebovati:
- a) ime ekipe ali posameznega prijavitelja,
- b) ime in priimek članov ekipe
- c) e-mail kontaktne osebe,
- d) GSM kontaktne osebe,
- e) rešitev v obliki word, pdf, ppt … dokumenta.
S tem tekmujoči formalno pristopijo k reševanju izziva.
Sodelujejo lahko tako fizične kot pravne osebe, društva ali skupina fizičnih ali pravnih oseb.
Za sodelovanje v tekmovanju je starostna omejitev najmanj 18 let in največ 27 let. V tekmovanju lahko sodelujejo osebe s stalnim ali začasnim bivališčem, oziroma v primeru pravnih oseb s sedežem v Republiki Sloveniji.
V tekmovanju ni dovoljeno sodelovati zaposlenim v podjetjih WEBSI, Atlantic Droga kolinska d.o.o., ter njihovim ožjim družinskim članom in drugim osebam, ki so vključene v organizacijo tekmovanja.
Strokovna komisija in nagrada
Za izvedbo tekmovanja in nadzor nad njenim potekom ter izborom nagrajencev skrbi strokovna komisija v sestavi treh članov.
Komisijo sestavljajo:
- predstavniki Argete (do 3)
- predstavnik WEBSI Digitalni presežki Slovenije,
- predstavniki uradne žirije WEBSI 2025 (do 3)
V tekmovanju sodelujejo vse veljavno oddane rešitve izziva.
Zmagovalec tekmovanja in sodelujoči v tekmovanju se s prijavo na tekmovanje in z oddajo materialov strinjajo, da bodo le-te ekskluzivno objavljene le na željo organizatorjev tekmovanja.
Kriteriji ocenjevanja
Strokovna žirija bo pri izboru upoštevala več kriterijev:
- Kreativnost
- Učinkovita uporaba sodobnih tehnologij za dosego cilja
- Upoštevanje značilnosti ciljnih publik
- Izvedljivost rešitve
- Morebiten predstavljen doseg in učinki ter cilji rešitve
Najboljše tri zmagovalne rešitve po presoji strokovne komisije se bodo javno predstavile na dogodku WEBSI dan, festival slovenskega digitalnega komuniciranja, ki bo se bo odvijal v četrtek, 11. septembra 2025 v Ljubljani. Po javni predstavitvi bo komisija ponovno zasedala in izbrala zmagovalca. Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa bo znana na podelitvi nagrad ob 20.00 na isti lokaciji.
Nagradni sklad
Zmagovalec tekmovanja oz. zmagovalna ekipa prejme:
Organizator zmagovalcu zagotovi udeležbo na Weekend media festivalu v Rovinju, partner projekta pa zmagovalcu podari ogled Argeta proizvodnje v Izoli in kulinarično doživetje – večerjo v Ošteriji Debeluh, s katero je Argeta razvila okus Argeta Exclusive 2024. V primeru, da ekipo zmagovalcev sestavlja zgolj ena oseba, le ta za nagrado pridobi večerjo v dvoje, v kolikor pa ekipo sestavlja več članov, pa so z večerjo nagrajeni vsi člani zmagovalne ekipe.
Nagrade ni mogoče zamenjati za denar, za druge nagrade ali storitve niti je ni mogoče prenesti na drugo fizično ali pravno osebo.
Finalisti tekmovanja »Mladi digitalec 2025« imajo brezplačen vstop na WEBSI dan 2025.
Več o splošnih pravilih in pogojih si lahko preberete tukaj: Pogoji pravila sodelovanja mladi digitalec.
Do 6. 6. prosim sporočite, če boste prijavili svojo rešitev, oddate pa jo seveda lahko do 20. 6. 2025.
Oddaja idej: 20. 6. 2025
Izbor zmagovalcev: 4. 9. 2025
Predstavitev zmagovalne ideje: 11. 9. 2024 na WEBSI dnevu
Na natečaj se lahko prijavite individualno ali kot del skupine.
Predstavitve pošljete do 20. junija na naslov klavdija.rupar@websi.si s pripisom Natečaj Mladi digitalci. Način in obliko prepuščamo vam, saj želimo, da pokažete svojo kreativnost.