Tudi letos se na WEBSI vrača izziv za mlade Mladi digitalci, v sklopu katerega boste lahko vsi mladi do 27. leta razvijali svojo idejo, napenjali svoje možgančke in se potegovali za lepe nagrade.
Sodelovanje morate potrditi najkasneje do 21. junija!
Letošnji izziv Mladi digitalci smo pripravili skupaj z Argeto, ki je za vas pripravila nadvse zanimiv izziv. Več informacij v spodnjem briefu.
Brezmesni, a ne brezvezni izziv za mlade digitalce!
Pri Argeti, mesni in ribji pašteti št. 1 v Evropi, verjamemo v inovativnost in ustvarjalnost. Zato smo pred kratkim lansirali novo linijo, ki predstavlja pravo revolucijo v segmentu slanih namazov. Argeta Meatless je narejena za vse dolgoletne ljubitelje Argete, ki si želijo poskusiti nekaj novega in vse ostale kulinarične avanturiste, ki so v nenehnem iskanju alternativ mesnim dobrotam. Z novo linijo dokazujemo, da smo pravi mojstri okusov, saj nam je s prvima izdelkoma Kot kokošja in Kot kokošja pikant uspelo ustvariti najbolj brezmesni okus mesa, za katerega še največji oboževalci paštet ne morejo verjeti, da je narejen povsem na rastlinski osnovi.
Izziv: Snovanje digitalne kampanje Argeta Meatless
Nova linija je že zasijala na policah trgovin in požela velik uspeh, sedaj pa želimo revolucijo namazov popeljati še na splet. Pri snovanju digitalne kampanje zato potrebujemo prav vas – vašo neustrašnost in ustvarjalnost, s katerima boste dvignili prepoznavnost Argete Meatless kot inovativne vodje znotraj segmenta slanih namazov. Digitalna kampanja naj nagovarja vse tiste, ki so nenehno na lovu za novimi doživetji. Upornike in raziskovalce, ki si drznejo stopiti iz cone udobja. Vse, ki življenje živijo s polno žlico in si na debelo namažejo vsak kos kruha. Predstavite jim prednosti izbire brezmesnih alternativ in jih spodbudite, da poskusijo nove brezmesne namaze ter se na lastne brbončice prepričajo, da so vse prej kot brezvezni. Z zanimivimi digitalnimi aktivnostmi ustvarite trenutke, ki jih bo vsak želel deliti s svojimi prijatelji in sledilci ter predstavite Argeto kot napredno blagovno znamko, ki sledi prehranskim trendom in skrbi za želje potrošnikov.
Oddaja idej: 28. 6. 2024
Izbor zmagovalcev: 6. 9. 2024
Predstavitev zmagovalne ideje: 12. 9. 2024 na Websi dnevu
Kaj vse moram vedeti:
Kakšna naj bodo osnovna sporočila kampanje?
Glavno sporočilo: določite tekmovalci sami.
Podporna sporočila: poudarite uporabo sestavin visoke kakovosti in recepturo Brez, kar pomeni, da so Argeta Meatless izdelki narejeni brez umetnih dodatkov. Argeto kot blagovno znamko umestite v ospredje kulinaričnih inovacij, saj ponuja okusne brezmesne alternative mesnim izdelkom, ki ustrezajo sodobnim prehranskim trendom.
Kako naj bo kampanja postavljena?
Vpletanje uporabnikov z izobraževalnimi vsebinami: opredelite tekmovalci sami.
Promocija preizkušanje izdelka: oblikujte digitalne aktivacije, ki uporabnike spodbujajo, da poskusijo Argeta Meatless izdelke. Ob tem upoštevajte, da ne moremo ustvarjati kod za popuste, tiskati na dozice ali ustvarjati dodatnih popustov.
Spodbujanje ‘word-of-mouth’: ustvarite vsebino, ki poudarja inovativne lastnosti brezmesne linije Argeta Meatless in spodbuja potrošnike, da svoje izkušnje z izdelkom delijo na družbenih omrežjih.
Meritve vpliva kampanje: opišite ključne kazalnike uspešnosti (KPI), kot so stopnje vpletenosti uporabnikov in analiza razpoloženja, da ocenite uspeh kampanje. Ključne kazalnike uspešnosti določite sami.
Katere trge naj upošteva kampanja?
Slovenija, Hrvaška, Srbija, Avstrija.
Kaj vse mora zajemati končni izdelek?
- Načrt kampanje, vključno s strategijo, kreativnimi koncepti, izbranimi digitalnimi platformami in časovnico izvedbe.
- Primere kreativnih vsebin, prilagojenih izbranim digitalnim platformam.
- Načrt za merjenje učinkovitosti kampanje, vključno s predlaganimi ključnimi kazalniki uspešnosti in analitičnimi orodji.
Kako bomo naloge ocenili?
- Inovativnost in kreativnost pri doseganju ciljev kampanje.
- Ustreznost in privlačnost kampanje za tarčno skupino.
- Potencialna učinkovitost kampanje pri spodbujanju ozaveščenosti, vpletenosti in preizkušanju izdelka.
- Jasnost načrta merjenja in vrednotenja za sledenje uspehu (npr. vpletenost uporabnikov, doseg).
Ima izziv kakšne omejitve?
Argeta je številka 1 mesna in ribja pašteta v EU* in pri tej kampanji se izogibajte neposrednim omembam dobrobiti živali, saj je Argeta tudi vodilni proizvajalec mesnih in ribjih paštet. Z razširitvijo v svet brezmesnih paštet so poskrbeli za razširitev portfelja in potrošnikom ponudili popestritev njihovih prehranskih navad z inovativnimi, zdravimi in okolju prijaznejšimi izbirami.
*več na argeta.com
Kako naj bo oblikovan končni izdelek?
Predložite podroben predlog, kot je določeno v razdelku Kaj vse mora zajemati končni izdelek?. Poskrbite, da bo predlog predstavljen v jasni, strukturirani obliki (npr. PPT predstavitev ali .pdf dokument). Upoštevajte rok za oddajo, ki je 28. 6. 2024.
Pogoji sodelovanja
V tekmovanju lahko sodelujejo vsi, ki se pravočasno prijavijo preko e-pošte na klavdija.rupar@websi.si. Prijave so mogoče do petka, 21. junija 2024 do 23:59:59. Prijava mora vsebovati:
- a) ime ekipe ali posameznega prijavitelja,
- b) ime in priimek članov ekipe
- c) e-mail kontaktne osebe,
- d) GSM kontaktne osebe,
- e) rešitev v obliki word, pdf, ppt … dokumenta.
S tem tekmujoči formalno pristopijo k reševanju izziva.
Sodelujejo lahko tako fizične kot pravne osebe, društva ali skupina fizičnih ali pravnih oseb.
Za sodelovanje v tekmovanju je starostna omejitev najmanj 18 let in največ 27 let. V tekmovanju lahko sodelujejo osebe s stalnim ali začasnim bivališčem, oziroma v primeru pravnih oseb s sedežem v Republiki Sloveniji.
V tekmovanju ni dovoljeno sodelovati zaposlenim v podjetjih WEBSI, pokrovitelju natečaja Mladi digitalec ter njihovim ožjim družinskim članom in drugim osebam, ki so vključene v organizacijo tekmovanja.
Strokovna komisija in nagrada
Za izvedbo tekmovanja in nadzor nad njenim potekom ter izborom nagrajencev skrbi strokovna komisija v sestavi treh članov.
Komisijo sestavljajo:
- predstavniki Argete (do 3)
- predstavnik WEBSI Digitalni presežki Slovenije,
- predstavniki uradne žirije WEBSI 2024 (do 3)
V tekmovanju sodelujejo vse veljavno oddane rešitve izziva.
Zmagovalec tekmovanja in sodelujoči v tekmovanju se s prijavo na tekmovanje in z oddajo materialov strinjajo, da bodo le-te ekskluzivno objavljene le na željo organizatorjev tekmovanja.
Kriteriji ocenjevanja
Strokovna žirija bo pri izboru upoštevala več kriterijev:
- Kreativnost
- Učinkovita uporaba sodobnih tehnologij za dosego cilja
- Upoštevanje značilnosti ciljnih publik
- Izvedljivost rešitve
- Morebiten predstavljen doseg in učinki ter cilji rešitve
Najboljše tri zmagovalne rešitve po presoji strokovne komisije se bodo javno predstavile na dogodku WEBSI dan, festival slovenskega digitalnega komuniciranja, ki bo se bo odvijal v četrtek, 12. septembra 2024 v Ljubljani. Po javni predstavitvi bo komisija ponovno zasedala in izbrala zmagovalca. Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa bo znana na podelitvi nagrad ob 20.00 na isti lokaciji.
Nagradni sklad
Zmagovalec tekmovanja oz. zmagovalna ekipa prejme:
Organizator zmagovalcu zagotovi udeležbo na Weekend media festivalu v Rovinju, partner projekta pa zmagovalcu podari ogled Argeta proizvodnje v Izoli in kulinarično doživetje – večerjo pri Michelin nagrajeni restavraciji COB v Portorožu, s katero je Argeta razvila novi okus Argeta Exclusive 2023. V primeru, da ekipo zmagovalcev sestavlja zgolj ena oseba, le ta za nagrado pridobi večerjo v dvoje, v kolikor pa ekipo sestavlja več članov, pa so z večerjo nagrajeni vsi člani zmagovalne ekipe.
Nagrade ni mogoče zamenjati za drugo nagrado niti je ni mogoče prenesti na drugo fizično ali pravno osebo.
Več o splošnih pravilih in pogojih si lahko preberete tukaj: Pogoji pravila sodelovanja mladi digitalec.
Do 21. 6. prosim sporočite, če boste prijavili svojo rešitev, oddate pa jo seveda lahko do 28. 6. 2024.
Oddaja idej: 28. 6. 2024
Izbor zmagovalcev: 6. 9. 2024
Predstavitev zmagovalne ideje: 12. 9. 2024 na WEBSI dnevu
Na natečaj se lahko prijavite individualno ali kot del skupine.
Predstavitve pošljete do 28. junija na naslov info@websi.si s pripisom Natečaj Mladi digitalci. Način in obliko prepuščamo vam, saj želimo, da pokažete svojo kreativnost.