Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Websi Gorenje Izziv

 

WEBSI GORENJE IZZIV

WEBSI letos v sodelovanju z glavnim partnerjem projekta, Skupino Gorenje, pripravlja zanimiv izziv: WEBSI GORENJE IZZIV!

Imaš idejo, kako s pomočjo digitalnih asistentov (chatbotov) izboljšati  uporabniško vrednost produktov in storitev Skupine Gorenje?

Ozadje izziva

Živimo v svetu, ki se vedno bolj digitalizira in ponuja številne možnosti za nove digitalne storitve. Konverzacijski vmesniki so začeli spreminjati način interakcije med uporabniki in blagovnimi znamkami.

Skupina Gorenje je že objavila prvega digitalnega asistenta za slovenske in angleške potrošnike, ki na enostaven način pomaga pri nakupu, razvijajo pa tudi že nova znanja (skillse) in storitve, tako, da bodo  digitalni asistenti kmalu znali veliko več in potrošnike tudi bolj razumeli.

Vsebina izziva

Kako bi izboljšal/a asistenta in katere storitve bi moral podpirati, da bi potrošnikom poenostavil vsakodnevna opravila ter jih navdušil za  aparate Skupine Gorenje?

Predlagaj in razvij storitev za virtualnega asistenta, s katero bi potrošnikom poenostavil/a vsakodnevna opravila z uporabo aparatov in storitev Skupine Gorenje.
Primeri:

  • virtualni asistent (shopping bot) uporabniku poenostavi  izbiro in nakup aparata,
  • virtualni asistent  (aftersales service bot) uporabniku poenostavi  naročilo servisnega posega,
  • virtualni asistent (cooking bot) uporabniku poenostavi način izbire recepta  in priprave jedi.

 

Kako sodelovati?

Če te izziv dovolj izziva, lahko dodatno gradivo (opis ciljne skupine ter strategijo Skupine Gorenje) prejmeš z informativno prijavo na ana.pisar@websi.si.

  • Dokončne prijave s poslano rešitvijo sprejemamo do 24. avgusta, prav tako na ana.pisar@websi.si.
  • Na izzivu lahko sodelujejo posamezniki ali ekipa z največ 5 člani.
  • Prijava mora vsebovati: a) ime ekipe ali posameznega prijavitelja, b) ime in priimek članov ekipe c) e-mail kontaktne osebe, d) GSM kontaktne osebe, e) rešitev v obliki word, pdf, ppt ... dokumenta, videoposnetka ipd. Predlog oz. rešitev je porebno poslati na ana.pisar@websi.si, vse do 24. avgusta 2018, sodelovanje pa je brezplačno.

 

Nagradni sklad

Zmagovalec tekmovanja oz. zmagovalna ekipa prejme:

  • vrednostne bone v vrednosti 500 EUR za nakup v prodajnih studiih Gorenje (https://www.gorenje.si/prodaja/studii),
  • brezplačno kotizacijo za Weekend Media Festival (20.–23. september 2018, Rovinj),
  • brezplačno kotizacijo za WEBSI dan (14. september, Kino Bežigrad, Ljubljana).

 

Kako poteka izbor?

Strokovna žirija oz. ocenjevalna komisija bo izbrala 3 finaliste, ki se z rešitvijo javno predstavijo na WEBSI dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja. Finalisti bodo o izboru obveščeni najkasneje do 10. septembra 2018. Javni predstavitvi na WEBSI dnevu, ki se bo odvil 14. septembra 2018 v Ljubljani, lahko sledi komentar komisije, na podlagi katerega finalisti izboljšajo svojo rešitev v roku dveh ur. Komisija nato med končnimi rešitvami izbere zmagovalca, ki bo razglašen in nagrajen na podelitvi WEBSI nagrad: v petek, 14. septembra 2018 ob 20.00.

Strokovna žirija bo pri izboru upoštevala več kriterijev:

  • skladnost z digitalno strategijo Skupine Gorenje,
  • ekonomičnost,
  • izvedljivost,
  • merljivost,
  • inovativnost.

 

Podrobnosti izziva: Pravila in pogoji