Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Govorci

WEBSI dan 2017 gosti strokovnjake s področja digitalnega komuniciranja. Koga vse?

 
 
Matjaž Butara
Matjaž Butara Client Service Director, Grey Ljubljana
  • Oglasi, ki niso oglasi
  • 15.09.2017
  • 16:20 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Matjaž Butara je Client Service Director v agenciji Grey in skrbi za razvoj in implementacijo celostnih komunikacijskih strategij. V poslu komunikacij deluje že več kot 10 let, v tem času pa je bil del ekip, ki so za svoje delo prejele številna priznanja: Cannes Lions, Effie, SOF (Agencija leta in številne druge nagrade), Balcannes, Websi (agencija leta in druge nagrade) in druga.

 
Ana Šušterčič
Ana Šušterčič kreativna direktorica, Agencija 101
  • KONCEPT ALI MEHANIKA?
  • 15.09.2017
  • 14:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Ker verjame, da morajo za integriranim tržnim komuniciranjem stati ljudje z integriranimi znanji in izkušnjami, je svojo poklicno pot peljala preko spoznavanja različnih aspektov tržnega komuniciranja: od dela v marketingu na naročniški strani in v kreativi na oglaševalski agenciji Luna TBWA do dela na spletnem velikanu Google v tujini. Najbolj zanimive izzive najde v agencijskem svetu, kjer zadnja 3 leta deluje kot kreativna direktorica.

 
Jaka Lenardič
Jaka Lenardič direktor agencije ENKI
  • Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?
  • 15.09.2017
  • 12:40 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Mag. Jaka Lenardič kot spletni strateg in direktor spletne agencije ENKI že preko 15 let soustvarja digitalno identiteto številnih blagovnih znamk. V okviru agencije ENKI so štiri zaporedna leta prejeli naziv spletne agencije leta, projekti pa so bili v slovenskem in mednarodnem prostoru nagrajeni preko 70-krat. Med leti 2014–2017 je bil član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, kot žirant je prispeval mnenje na Slovenskem oglaševalskem festivalu, za marketinško odličnost v okviru DMS, na natečajih WEBSI, Diggit in SoMo Borac, kot mentor v številnih podjetniških programih pa pomaga podjetnikom, ki si utirajo pot v poslovni svet.

 
Ana Kuščer
Ana Kuščer vodja projektov, E-laborat
  • Trendi uporabniške izkušnje
  • 15.09.2017
  • 16:50 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Ana Kuščer je vodja projektov pri podjetju E-laborat, kjer skrbi predvsem za področje analize uporabniške izkušnje. Pred tem je z različnimi podjetji sodelovala na področju marketinga in digitalnih komunikacij. Zanima jo odnos družbe do tehnologije ter načrtovanje z mislijo na uporabnika. Zaključila je dodiplomski študij komunikologije na FDV-ju, nadaljevala pa na podiplomskem študiju grafičnih in interaktivnih komunikacij na NTF-ju in South East European University v Skopju. Tekom študija se je tudi iz akademskega vidika lotila raziskovanja uporabniške izkušnje na spletu, s poudarkom na dostopnosti spletnih mest. 

 
Miha Rejc
Miha Rejc vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev, iPROM
  • Ko uporabniška vsebina postane oglas
  • 15.09.2017
  • 15:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Miha Rejc vodi v iPROM-u oddelek za upravljanje družbenih medijev. Skrbi za umeščanje inovativnih orodij za digitalno komuniciranje ter strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti v družbenih medijih v marketinške strategije.

 
Andrej Beširevič
Andrej Beširevič specialist za digitalne koncepte, iPROM
  • Ko uporabniška vsebina postane oglas
  • 15.09.2017
  • 15:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Andrej Beširevič je v iPROM-u odgovoren za razvoj digitalnih konceptov. Skrbi za iskanje sinergij med uporabo programske opreme za zakup ciljnih občinstev v digitalnih medijih, vsebinskim marketingom ter družbenimi mediji pri razvoju trženjskih strategij za naročnike

 
Maša Butara
Maša Butara strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, Luna \ TBWA
  • Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)
  • 15.09.2017
  • 14:30 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Maša Butara je strokovnjakinja za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Luna \ TBWA. Njeno delo obsega poleg priprave digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike tudi projekte digitalizacije internega komuniciranja. Pred tem je delovala na agenciji Pristop kot svetovalka za družbena omrežja ter pri organizaciji in komunikaciji konferenc Sempl, DIGGIT in SKOJ. 

 

 
Željko Plesac
Željko Plesac Technical director, Infinum SI
  • Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?
  • 15.09.2017
  • 15:50 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Željko je del Infinum Android ekipe že več kot 4 leta. Poznan je kot strokovnjak reševanja najbolj zahtevnih izzivov v razvoju programske opreme, in to na najbolj tehnično zahtevnih projektih. Njegovo strast predstavljalo ORM knjižnice in frameworks, Android Studio in prispevanje k odprto kodnim rešitvam.

Aktiven je v Android skupnosti in skozi različne oblike mentorstev vrača in nesebično deli svoje znanje in pomoč mladim razvijalcem. Je pobudnik in soorganizator Android Meetup Slovenija dogodkov, kjer skupaj s preostalo Infinum ekipo dodaja vrednost branži digitalnega ekosistema kot celoti. Med drugim je tudi priznan govorec na različnih tehničnih dogodkih in uglednih mednarodnih konferencah, redno pa predava tudi na Infinum's Android Talks v Zagrebu.

 
Nina Leskovar
Nina Leskovar upravljalka družabnih omrežij, Lidl Slovenija
  • Kako v Lidlu Slovenija na Facebooku vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?
  • 15.09.2017
  • 13:10 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Za zgovorno, ustvarjalno in družabno Nino ni naključje, da je svoje poslanstvo našla v krogu komuniciranja na spletu. Družabna omrežja so namreč že od nekdaj njena strast. Trenutno jo lahko spremljate kot digitalni glas Lidla Slovenija, kjer strateško upravlja več kot pet družabnih omrežij podjetja in skrbi, da je vsako izmed njih prilagojeno ciljni skupini, značilnostim posameznega omrežja, predvsem pa ciljem, sporočilom in aktivnostim podjetja. Delo, ki ga opravlja, ji je v navdih, saj ji omogoča, da svoje poslanstvo komuniciranja spoznava z več vidikov, hkrati spodbuja tudi h kreativnosti in inovativnosti za ustvarjanje vsebin, ki lahko prinašajo izjemne rezultate.

 
Nika Horvat
Nika Horvat vodja projektov, AV studio
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Nika je del ekipe AV studio že skoraj dve leti. Začela je kot asistentka vodje projektov, vendar hitro napredovala v samostojno vodjo projektov, ki danes skrbi za ključne naročnike na področju shopper marketinga in družbenih omrežij ter sprotne spletne projekte. Pred tem je Nika skoraj tri leta živela v Londonu, kjer je kot marketing manager delala v nišni galeriji za sodobno afriško umetnost.
Nika je dokončala študij Kulturologije na Fakulteti za družbene vede, vzporedno pa je diplomirala iz Trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Svojo študijsko pot je zaključila z podiplomskim študijem in magisterijem iz Strateškega tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede.
V življenju ima jasno zastavljene cilje ter vizijo, kako jih doseči. To vsakodnevno preslika tudi v svoje delo znotraj agencije, kjer v vsak projekt ne le vloži svoj maksimum, temveč tudi uspešno motivira k enakemu vložku slehernega člana ekipe.

 
Viktorija Radojević
Viktorija Radojević izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Viktorija Radojević je v Mercatorju izvršna direktorica marketinga in razvoja. Pred tem je bila izvršna direktorica marketinga v družbi Mercator-S, kjer je zaposlena od leta 2014, še prej pa je bila direktorica sektorja za marketing v družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize.  Doštudirala je organizacijske vede v Beogradu, kjer je bila demonstratorka pri različnih predmetih. Študij MBA je opravila na IEDC mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Je članica združenja Neleda v Srbiji in Yes v Sloveniji. Z izkušnjami iz številnih trženjskih projektov v Srbiji prinaša v Mercator nove pristope in zamisli na področju strateškega marketinga. S svojo neusahljivo in nalezljivo energijo »okuži« vse okoli sebe. V vsakem najde navdih, v ovirah vidi priložnosti, v ljudeh spodbudi potencial. S svojo radoživostjo lahko koga celo zavede, da naloge izgledajo lažje, kot dejansko so. Viktorija je namreč tudi izjemno sistematična, natančna, dosledna in vztrajna. Je tista, ki z delom prva prične in zadnja odide.

 
Rok Terkaj
Rok Terkaj Trkaj
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Trkaj je eden izmed najbolj produktivnih slovenskih raperjev. Za seboj ima prek 1000 nastopov, izdal je že 6 albumov, zadnji Kla Kla Klasika pa je postal pravi hit, saj združuje slovensko klasično poezijo in rap v novo zanimivo super tvorbo.
Poleg tega je pisec, kolumnist, popotnik, željan življenja in vsega novega in norega. Kot podjetnik se je preizkusil kot digitalni manager za Bed&Breakfast hotel Slovenian house Vida, ki preko spletnih kanalov dosega visoke ocene. (Booking 9.4/10)
Je solastnik največje slovenske spletne trgovine s konopljinimi izdelki konoplja.net in izredno kvalitetne plesne šole in studia Artifex.
Kot ambasador/influencer je sodeloval že v mnogih digitalnih kampanjah (Wings for Life, Vzajemna, NLB, KZS, Premium Pet, Adriatic, Magnesia, AC Kondor …).
Skozi sodelovanje z angencijami in brandi je spoznal dobre prakse, dosegel svoj način dela in se na napakah učil, kaj deluje in kaj ne.

 
Simon Šketa
Simon Šketa SKETA.si
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Z bratom upravlja skupino kulinaričnih portalov SKETA.si, kamor sodi tudi verjetno najbolj priljubljen presni portal Presno.si. V samo treh leth so portali skupno pridobili 90 tisoč sledilcev na Facebooku. SKETA.si ima širok nabor sodelovanj z družbami, kot so Mercator, Gorenje, Plastika Skaza, Medex, Kraš, Meso Kamnik, Samsung in z različnimi agencijami ter oglaševalci. Simon ima dolgoletne izkušnje z delom v tiskanih in spletnih medijih, vodil je odnose z javnostmi v družbi Mobitel, nato deloval v tržnem komuniciranju, sedaj pa se vse bolj posveča produkciji in trženju vsebin ter vplivnostnemu marketingu. 

 
Eva Ana Kazič
Eva Ana Kazič Allaorundeve
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Blogati je začela nekako 10 let nazaj, najprej zato, ker je potrebovala kanal za beleženje njenih rapidno spreminjajočih se misli in idej, če pogleda nazaj pa zato, ker blazno rada stvari definira. Vse od preference za konzervativno oblikovane čevlje do poslovnih strategij za podjetja. Kmalu so apetiti, pa ne tisti po denarju ali čokoladi, ampak po poslovni rasti, postali večji. Zato je pivotirala kot hobotnica: v produkcijo kampanij, v middlemanstvo med talenti in podjetji/mediji in na neki kritični točki v svetovanje lifestyle start-upom. Ko je nekega slednjega želela iz modnih vod iztiriti v čisto uporabno vrednost, se je pojavila ljubezen do tehnologije, velikih svetovnih planov, ki so ponavadi blazno konzervativni na papirju, ker blefiranja pač ne maramo, v praksi pa totalno hustlerski. Aja, blogerka je še vedno, naziva ne da. Zakaj? Ker je videz nekaj, kar sporoča večjo zgodbo o človeku, kot samo »objavo za obleke«, ker trmari pri nekonvencionalnih idejah začetka bloganja, ko ni bilo šans, da si »zvezda« v head to toe H&M in ker ima ideje, kaj se zgodi, ko mehurček generičnosti poči. Tri, štiri, zdaj.

 
Ciril Komotar
Ciril Komotar Komotar Minuta
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Ciril Komotar je ta hip najpopularnejši slovenski vloger. Ker je avtomobilistični novinar, rdečo nit njegovih vlogov pod imenom Komotar minuta sestavljajo avtomobili, vsebinsko raznolikost pa dosega tudi z vključevanjem drugih aspektov njegovega življenja. Nalezljivi vsebini botrujejo predvsem humor, način montaže, ki gledalcu "ne dovoli" odvračanja pozornosti in pozitivna naravnanost. V le dobrem letu dni ga je začelo spremljati več kot petdeset tisoč Slovencev in Slovenk.

Govorci

Matjaž Butara
Več informacij Matjaž Butara Client Service Director, Grey Ljubljana
Ana Šušterčič
Več informacij Ana Šušterčič kreativna direktorica, Agencija 101
Jaka Lenardič
Več informacij Jaka Lenardič direktor agencije ENKI
Ana Kuščer
Več informacij Ana Kuščer vodja projektov, E-laborat
Miha Rejc
Več informacij Miha Rejc vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev, iPROM
Andrej Beširevič
Več informacij Andrej Beširevič specialist za digitalne koncepte, iPROM
Maša Butara
Več informacij Maša Butara strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, Luna \ TBWA
Željko Plesac
Več informacij Željko Plesac Technical director, Infinum SI
Nina Leskovar
Več informacij Nina Leskovar upravljalka družabnih omrežij, Lidl Slovenija
Nika Horvat
Več informacij Nika Horvat vodja projektov, AV studio
Viktorija Radojević
Več informacij Viktorija Radojević izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator
Rok Terkaj
Več informacij Rok Terkaj Trkaj
Simon Šketa
Več informacij Simon Šketa SKETA.si
Eva Ana Kazič
Več informacij Eva Ana Kazič Allaorundeve
Ciril Komotar
Več informacij Ciril Komotar Komotar Minuta