Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Digital in "koronakriza": komentar predsednika WEBSI žirije

Vse novice
 

Kmalu po začetku »koronakrize« je po spletu zaokrožila šala z vprašanjem, kdo je vodil digitalno transformacijo vašega podjetja, in nekaj ponujenimi odgovori, pri čemer »pravi odgovor« ni bil ne CEO ne CTO, ampak COVID-19. V tej šali je pravzaprav precej resnice. Če smo iskreni, sprememb oziroma napredka, ki je bil in bo še dosežen na področju digitalizacije v tako kratkem času brez novega koronavirusa marsikje verjetno še dolgo ne bi bilo.

Poglejmo zgolj nekaj primerov: šolski sistem, učitelji, učenci in starši so se morali tako rekoč čez noč prilagoditi na on-line šolanje. Številna podjetja na delo od doma, zaposleni na on-line sestanke, vsi skupaj, pa naj smo bili doslej še tako tradicionalni, pa na spletno nakupovanje in opravljanje storitev. To je val, ki ga ne bo moč ustaviti – niti si tega ne bomo želeli. Previdnost in tudi bojazen pred velikimi skupinami ljudi bosta ostala v naši zavesti še dolgo po tem, ko se bo zrahljal še zadnji preventivni ukrep. 

Če torej za trenutek odmislimo velike posledice za gospodarstvo in stiske ljudi, ki jih bo brez dvoma prinesla koronakriza, je ta pravzaprav odlična priložnost, v kateri se pokažejo odzivnost, inovativnost, strokovnost, kreativnost in učinkovitost tudi komunikacijskih in marketinških ekip. Lahko nam da prav tisti zagon in motivacijo, ki ju morda potrebujemo, da naredimo nekaj več. Izpeljemo spremembe, ki smo se jih bali ali se jih nismo znali lotiti. Pripravimo vrhunske projekte. Morda s svojim delom koga navdahnemo. Koronakriza nas je naučila, da se bomo ljudje zatekli na splet, a pozor: še vedno bomo potrebovali in tudi pričakovali toplino in osebni stik. Kako ju ujeti in zadržati, pa bosta ključna izziva. 

V teh tednih še posebej pozorno spremljam, kako se na situacijo odzivajo tuje znamke, in nekatere stvari, ki jih počno, me preprosto navdušujejo. Veselim se že, da me bo tako navdušil tudi letošnji WEBSI.

 

Andrej Krajner, predsednik WEBSI žirije ter direktor komuniciranja, NLB Skupina