Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

Lidlov kreativni izziv

 

Lidlov kreativni izziv za mlade WEBSI prvake

Ko WEBSI in Lidl Slovenija združita navdih po ustvarjanju novih presežnih digitalnih zgodb … se offline in online začneta nerazdružno prepletati. Nastane Lidlov kreativni izziv za mlade WEBSI prvake!

Vsebina izziva

Kako družine z otroki preko aktivnosti na spletu pripeljati v fizično trgovino, da postanejo in ostanejo kupci Lidla Slovenija?

Rešitev je lahko načrt, strategija, mobilna aplikacija ipd. Pri snovanju morajo prijavitelji slediti vrednotam, ki jih cenijo družine.

Nagradni sklad

Zmagovalec tekmovanja oz. zmagovalna ekipa prejme:

  • nagrado v vrednosti 500 EUR v obliki vrednostnih bonov za nakup v trgovinah Lidla Slovenije,
  • brezplačno udeležbo na SEMPLU (kotizacijo prejme vsak član ekipe),
  • možnost razvoja rešitve za podjetje Lidl Slovenija.

Drugo- in tretjeuvrščena rešitev oz. njeni snovalci prejmejo tolažilne nagrade.

Kdo se lahko prijavi in kako?

Prijavijo se lahko mladi digitalci, študenti, freelancerji … v starosti do 30 let. Na izzivu lahko sodelujejo kot posamezniki ali ekipa z največ 5 člani.

Prijava mora vsebovati: a) ime ekipe ali posameznega prijavitelja, b) ime in priimek članov ekipe c) e-mail kontaktne osebe, d) GSM kontaktne osebe, e) rešitev v obliki word, pdf, ppt ... dokumenta, videoposnetka ipd. Predlog oz. rešitev je potrebno poslati na prijave@websi.si, vse do 7. septembra 2017, sodelovanje pa je brezplačno.

Kako poteka izbor?

Ocenjevalna komisija bo izbrala 3 finaliste, ki se z rešitvijo javno predstavijo na WEBSI dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja. Odvil se bo 15. septembra 2017 v Ljubljani. Javni predstavitvi sledi komentar komisije, na podlagi katerega lahko finalisti izboljšajo svojo rešitev v roku dveh ur. Komisija nato med končnimi rešitvami izbere zmagovalca, ki bo razglašen in nagrajen na podelitvi WEBSI nagrad: v petek, 15. septembra 2017 ob 20.00.

Pravila in pogoje si lahko preberete tukaj.