Websi Websi
Pretekli prvaki
Websi
Websi Pretekli prvaki

15. september,
Kino Bežigrad

 

Program WEBSI

Program bo povezoval Boštjan Gorenc – Pižama.
Lokacija dogodka: Kino Bežigrad.

 
Registracija in kava
Registracija in kava
  • 11:00 (60 min)
  • Kino Bežigrad
 
Uvodni nagovor
Uvodni nagovor
  • 12:00 (5 min)
  • Kino Bežigrad
 
Predstavitev rešitev Lidlovega kreativnega izziva
Predstavitev rešitev Lidlovega kreativnega izziva
  • 12:05 (35 min)
  • Kino Bežigrad
 
Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?
Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?

Spletne platforme bi morale biti rezultat premišljene uporabniške izkušnje. Žal se v Sloveniji še vedno (pre)pogosto srečujemo s praksami, ki bazirajo na všečnosti grafike in ne struktur, ki uporabnika učinkovito vodijo in integrirajo v zgodbo blagovne znamke. Kako spletne projekte načrtuje ekipa, ki dosega številne mednarodne in slovenske potrditve, bo predstavil direktor spletne agencije ENKI.

 
Kako v Lidlu Slovenija na družabnih omrežjih vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?
Kako v Lidlu Slovenija na družabnih omrežjih vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?
 
Odmor z Lidlom Slovenija
Odmor z Lidlom Slovenija
  • 13:40 (20 min)
  • Kino Bežigrad
 
Koncept ali mehanika?
Koncept ali mehanika?

Vemo, kaj dejansko pripravljamo, ko se lotevamo digitalnih ali drugih projektov? Na nekaj digitalnih primerih si bomo ogledali razlike med dvema pojmoma, ki sta pogosto uporabljena, a tudi pogosto napačno razumljena. Znanje, ki ga lahko kreativci prenesejo tudi na offline projekte, naročniki pa na pripravo briefov in navodil za agencije

 
Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)
Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)

Digitalizacija procesov internega komuniciranja ni enostavna in zdi se nam, kot da redko kaj preseže dobri stari »kolegij pred tablo«. Pa vendar so se v partnerstvu z Workplace by Facebook pri TBWA lotili tega procesa sistematično in agilno, kar je pozitivno vplivalo na sprejemanje nove (sicer že poznane) tehnologije, pomagalo pri ostalih procesih in predvsem razbremenilo nabiralnike e-pošte.

 
Ko uporabniška vsebina postane oglas
Ko uporabniška vsebina postane oglas

V današnjem času napredna tehnologija omogoča t. i. marketing v realnem času. Oglaševanje vse bolj postaja dvosmerna cesta, kjer potrošniki nenehno komunicirajo z blagovno znamko in soustvarjajo njen (digitalni) odtis. Danes zmagujejo blagovne znamke, ki znajo izkoristiti potencial sodobne tehnologije, preko nje zgraditi dolgoročen odnos s kupci, ter jih vključiti kot ambasadorje blagovne znamke, ki soustvarjeno zgodbo blagovne znamke živijo. Na predavanju bosta Miha Rejc in Andrej Beširevič razložila, zakaj je pomembno vpletanje vplivnežev kot gradnikov marketinške kampanje ter kako se zgradi kreativni preskok prek uporabniško ustvarjenih vsebin, ki lahko v realnem času postane neintruziven oglas.

 
Odmor z Lidlom Slovenija
Odmor z Lidlom Slovenija
  • 15:30 (20 min)
  • Kino Bežigrad
 
Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?
Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?

Vodenje digitalnih projektov ni tek na kratke proge, je maraton.

V sklopu predavanja vas bomo seznanili z izzivi digitalnih projektov in načinom učinkovitega vodenja ter upravljanja z njimi.

 
Oglasi, ki to niso
Oglasi, ki to niso

Vsak dan smo obkroženi z ogromnim številom sporočil. Kako priti do pozornosti kupcev? Podjetja ne tekmujejo zgolj s svojo neposredno konkurenco, ampak so konkurenca volitve v Ameriki, povratek Kim Kardashian na sceno ali pa slika rojstnega dneva prijatelja, ki jo objavi na Facebooku. Več o tem, kako izstopati v digitalnem svetu, bomo predstavili s primeri dobre prakse na uvodnem predavanju.

 
Trendi uporabniške izkušnje
Trendi uporabniške izkušnje

Z napredkom tehnologije se spreminja tudi način njene uporabe. Potrebno je slediti trendom in uporabnikom ponuditi nove funkcionalnosti, še preden se sploh zavejo, da jih potrebujejo, in to na način, ki ne prekine njihove dobre izkušnje z vašim spletnim mestom oziroma vašo storitvijo. Ogledali si bomo načine za izboljšanje uporabnosti vašega spletnega mesta in kako to storiti z vključevanjem uporabnikov.

 
Influencer marketing: marketing z vplivneži
Influencer marketing: marketing z vplivneži

Influencer marketing oziroma marketing vplivnežev postaja vse bolj zanimiv in vse pogosteje vključen v komunikacijske kampanje, zato se bo Nika Horvat, vodja projektov v agenciji AV studio, pogovarjala z zanimivimi slovenskimi vplivneži ter s predstavnico podjetja, ki se tovrstnega marketinga poslužuje. Kaj marketing vplivnežev sploh je, kdo so influencerji, kakšna je konkurenca, kako zanimivi so za blagovne znamke ter obratno, kako meriti uspešnost njihovega vključevanja ter kakšna je prihodnost. Vsekakor pa bo čas namenjen tudi debati s publiko.

Gostje:

  • Ciril Komotar (Komotar Minuta),
  • Eva Ana Kazič (Allaroundeve),
  • Rok Terkaj (Trkaj),
  • Simon Šketa (Šketa.si),
  • Viktorija Radojević (izvršna direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju).
 
Druženje pred podelitvijo nagrad
Druženje pred podelitvijo nagrad
  • 18:30 (90 min)
  • Kino Bežigrad
 
Podelitev WEBSI nagrad in zabava
Podelitev WEBSI nagrad in zabava
  • 20:00 ()
  • Kino Bežigrad

Podelitev prestižnih WEBSI nagrad. Sledi zabava s pogostitvijo. 

Urnik dneva

11:00
Registracija in kava

Registracija in kava

60 min Kino Bežigrad Več informacij
12:00
Uvodni nagovor

Uvodni nagovor

Uvodni nagovor 

5 min Kino Bežigrad Več informacij
12:05
Predstavitev rešitev Lidlovega kreativnega izziva

Predstavitev rešitev Lidlovega kreativnega izziva

Predstavitev 3 finalistov Lidlovega kreativnega izziva za mlade WEBSI prvake.

35 min Kino Bežigrad Več informacij
12:40
Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?

Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?

Govorci:

Jaka Lenardič

30 min Kino Bežigrad Več informacij
13:10
Kako v Lidlu Slovenija na družabnih omrežjih vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?

Kako v Lidlu Slovenija na družabnih omrežjih vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?

Govorci:

Nina Leskovar

30 min Kino Bežigrad Več informacij
13:40
Odmor z Lidlom Slovenija

Odmor z Lidlom Slovenija

20 min Kino Bežigrad Več informacij
14:00
Koncept ali mehanika?

Koncept ali mehanika?

30 min Kino Bežigrad Več informacij
14:30
Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)

Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)

Govorci:

Maša Butara

30 min Kino Bežigrad Več informacij
15:00
Ko uporabniška vsebina postane oglas

Ko uporabniška vsebina postane oglas

30 min Kino Bežigrad Več informacij
15:30
Odmor z Lidlom Slovenija

Odmor z Lidlom Slovenija

20 min Kino Bežigrad Več informacij
15:50
Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?

Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?

Govorci:

Željko Plesac

30 min Kino Bežigrad Več informacij
16:20
Oglasi, ki to niso

Oglasi, ki to niso

Govorci:

Matjaž Butara

30 min Kino Bežigrad Več informacij
16:50
Trendi uporabniške izkušnje

Trendi uporabniške izkušnje

Govorci:

Ana Kuščer

30 min Kino Bežigrad Več informacij
17:20
Influencer marketing: marketing z vplivneži

Influencer marketing: marketing z vplivneži

Moderator:

Nika Horvat

80 min Kino Bežigrad Več informacij
18:30
Druženje pred podelitvijo nagrad

Druženje pred podelitvijo nagrad

90 min Kino Bežigrad Več informacij
20:00
Podelitev WEBSI nagrad in zabava

Podelitev WEBSI nagrad in zabava

Kino Bežigrad Več informacij
 
Matjaž Butara
Matjaž Butara Client Service Director, Grey Ljubljana
  • Oglasi, ki niso oglasi
  • 15.09.2017
  • 16:20 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Matjaž Butara je Client Service Director v agenciji Grey in skrbi za razvoj in implementacijo celostnih komunikacijskih strategij. V poslu komunikacij deluje že več kot 10 let, v tem času pa je bil del ekip, ki so za svoje delo prejele številna priznanja: Cannes Lions, Effie, SOF (Agencija leta in številne druge nagrade), Balcannes, Websi (agencija leta in druge nagrade) in druga.

 
Ana Šušterčič
Ana Šušterčič kreativna direktorica, Agencija 101
  • KONCEPT ALI MEHANIKA?
  • 15.09.2017
  • 14:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Ker verjame, da morajo za integriranim tržnim komuniciranjem stati ljudje z integriranimi znanji in izkušnjami, je svojo poklicno pot peljala preko spoznavanja različnih aspektov tržnega komuniciranja: od dela v marketingu na naročniški strani in v kreativi na oglaševalski agenciji Luna TBWA do dela na spletnem velikanu Google v tujini. Najbolj zanimive izzive najde v agencijskem svetu, kjer zadnja 3 leta deluje kot kreativna direktorica.

 
Jaka Lenardič
Jaka Lenardič direktor agencije ENKI
  • Način razvoja spletnih platform ali zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?
  • 15.09.2017
  • 12:40 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Mag. Jaka Lenardič kot spletni strateg in direktor spletne agencije ENKI že preko 15 let soustvarja digitalno identiteto številnih blagovnih znamk. V okviru agencije ENKI so štiri zaporedna leta prejeli naziv spletne agencije leta, projekti pa so bili v slovenskem in mednarodnem prostoru nagrajeni preko 70-krat. Med leti 2014–2017 je bil član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, kot žirant je prispeval mnenje na Slovenskem oglaševalskem festivalu, za marketinško odličnost v okviru DMS, na natečajih WEBSI, Diggit in SoMo Borac, kot mentor v številnih podjetniških programih pa pomaga podjetnikom, ki si utirajo pot v poslovni svet.

 
Ana Kuščer
Ana Kuščer vodja projektov, E-laborat
  • Trendi uporabniške izkušnje
  • 15.09.2017
  • 16:50 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Ana Kuščer je vodja projektov pri podjetju E-laborat, kjer skrbi predvsem za področje analize uporabniške izkušnje. Pred tem je z različnimi podjetji sodelovala na področju marketinga in digitalnih komunikacij. Zanima jo odnos družbe do tehnologije ter načrtovanje z mislijo na uporabnika. Zaključila je dodiplomski študij komunikologije na FDV-ju, nadaljevala pa na podiplomskem študiju grafičnih in interaktivnih komunikacij na NTF-ju in South East European University v Skopju. Tekom študija se je tudi iz akademskega vidika lotila raziskovanja uporabniške izkušnje na spletu, s poudarkom na dostopnosti spletnih mest. 

 
Miha Rejc
Miha Rejc vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev, iPROM
  • Ko uporabniška vsebina postane oglas
  • 15.09.2017
  • 15:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Miha Rejc vodi v iPROM-u oddelek za upravljanje družbenih medijev. Skrbi za umeščanje inovativnih orodij za digitalno komuniciranje ter strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti v družbenih medijih v marketinške strategije.

 
Andrej Beširevič
Andrej Beširevič specialist za digitalne koncepte, iPROM
  • Ko uporabniška vsebina postane oglas
  • 15.09.2017
  • 15:00 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Andrej Beširevič je v iPROM-u odgovoren za razvoj digitalnih konceptov. Skrbi za iskanje sinergij med uporabo programske opreme za zakup ciljnih občinstev v digitalnih medijih, vsebinskim marketingom ter družbenimi mediji pri razvoju trženjskih strategij za naročnike

 
Maša Butara
Maša Butara strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, Luna \ TBWA
  • Digitalizacija internega komuniciranja (orodje Workplace)
  • 15.09.2017
  • 14:30 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Maša Butara je strokovnjakinja za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Luna \ TBWA. Njeno delo obsega poleg priprave digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike tudi projekte digitalizacije internega komuniciranja. Pred tem je delovala na agenciji Pristop kot svetovalka za družbena omrežja ter pri organizaciji in komunikaciji konferenc Sempl, DIGGIT in SKOJ. 

 

 
Željko Plesac
Željko Plesac Technical director, Infinum SI
  • Kako se hitro odzvati na nove tehnologije?
  • 15.09.2017
  • 15:50 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Željko je del Infinum Android ekipe že več kot 4 leta. Poznan je kot strokovnjak reševanja najbolj zahtevnih izzivov v razvoju programske opreme, in to na najbolj tehnično zahtevnih projektih. Njegovo strast predstavljalo ORM knjižnice in frameworks, Android Studio in prispevanje k odprto kodnim rešitvam.

Aktiven je v Android skupnosti in skozi različne oblike mentorstev vrača in nesebično deli svoje znanje in pomoč mladim razvijalcem. Je pobudnik in soorganizator Android Meetup Slovenija dogodkov, kjer skupaj s preostalo Infinum ekipo dodaja vrednost branži digitalnega ekosistema kot celoti. Med drugim je tudi priznan govorec na različnih tehničnih dogodkih in uglednih mednarodnih konferencah, redno pa predava tudi na Infinum's Android Talks v Zagrebu.

 
Nina Leskovar
Nina Leskovar upravljalka družabnih omrežij, Lidl Slovenija
  • Kako v Lidlu Slovenija na Facebooku vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo?
  • 15.09.2017
  • 13:10 (30 min)
  • Kino Bežigrad

Za zgovorno, ustvarjalno in družabno Nino ni naključje, da je svoje poslanstvo našla v krogu komuniciranja na spletu. Družabna omrežja so namreč že od nekdaj njena strast. Trenutno jo lahko spremljate kot digitalni glas Lidla Slovenija, kjer strateško upravlja več kot pet družabnih omrežij podjetja in skrbi, da je vsako izmed njih prilagojeno ciljni skupini, značilnostim posameznega omrežja, predvsem pa ciljem, sporočilom in aktivnostim podjetja. Delo, ki ga opravlja, ji je v navdih, saj ji omogoča, da svoje poslanstvo komuniciranja spoznava z več vidikov, hkrati spodbuja tudi h kreativnosti in inovativnosti za ustvarjanje vsebin, ki lahko prinašajo izjemne rezultate.

 
Nika Horvat
Nika Horvat vodja projektov, AV studio
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Nika je del ekipe AV studio že skoraj dve leti. Začela je kot asistentka vodje projektov, vendar hitro napredovala v samostojno vodjo projektov, ki danes skrbi za ključne naročnike na področju shopper marketinga in družbenih omrežij ter sprotne spletne projekte. Pred tem je Nika skoraj tri leta živela v Londonu, kjer je kot marketing manager delala v nišni galeriji za sodobno afriško umetnost.
Nika je dokončala študij Kulturologije na Fakulteti za družbene vede, vzporedno pa je diplomirala iz Trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Svojo študijsko pot je zaključila z podiplomskim študijem in magisterijem iz Strateškega tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede.
V življenju ima jasno zastavljene cilje ter vizijo, kako jih doseči. To vsakodnevno preslika tudi v svoje delo znotraj agencije, kjer v vsak projekt ne le vloži svoj maksimum, temveč tudi uspešno motivira k enakemu vložku slehernega člana ekipe.

 
Viktorija Radojević
Viktorija Radojević izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Viktorija Radojević je v Mercatorju izvršna direktorica marketinga in razvoja. Pred tem je bila izvršna direktorica marketinga v družbi Mercator-S, kjer je zaposlena od leta 2014, še prej pa je bila direktorica sektorja za marketing v družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize.  Doštudirala je organizacijske vede v Beogradu, kjer je bila demonstratorka pri različnih predmetih. Študij MBA je opravila na IEDC mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Je članica združenja Neleda v Srbiji in Yes v Sloveniji. Z izkušnjami iz številnih trženjskih projektov v Srbiji prinaša v Mercator nove pristope in zamisli na področju strateškega marketinga. S svojo neusahljivo in nalezljivo energijo »okuži« vse okoli sebe. V vsakem najde navdih, v ovirah vidi priložnosti, v ljudeh spodbudi potencial. S svojo radoživostjo lahko koga celo zavede, da naloge izgledajo lažje, kot dejansko so. Viktorija je namreč tudi izjemno sistematična, natančna, dosledna in vztrajna. Je tista, ki z delom prva prične in zadnja odide.

 
Rok Terkaj
Rok Terkaj Trkaj
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Trkaj je eden izmed najbolj produktivnih slovenskih raperjev. Za seboj ima prek 1000 nastopov, izdal je že 6 albumov, zadnji Kla Kla Klasika pa je postal pravi hit, saj združuje slovensko klasično poezijo in rap v novo zanimivo super tvorbo.
Poleg tega je pisec, kolumnist, popotnik, željan življenja in vsega novega in norega. Kot podjetnik se je preizkusil kot digitalni manager za Bed&Breakfast hotel Slovenian house Vida, ki preko spletnih kanalov dosega visoke ocene. (Booking 9.4/10)
Je solastnik največje slovenske spletne trgovine s konopljinimi izdelki konoplja.net in izredno kvalitetne plesne šole in studia Artifex.
Kot ambasador/influencer je sodeloval že v mnogih digitalnih kampanjah (Wings for Life, Vzajemna, NLB, KZS, Premium Pet, Adriatic, Magnesia, AC Kondor …).
Skozi sodelovanje z angencijami in brandi je spoznal dobre prakse, dosegel svoj način dela in se na napakah učil, kaj deluje in kaj ne.

 
Simon Šketa
Simon Šketa SKETA.si
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Z bratom upravlja skupino kulinaričnih portalov SKETA.si, kamor sodi tudi verjetno najbolj priljubljen presni portal Presno.si. V samo treh leth so portali skupno pridobili 90 tisoč sledilcev na Facebooku. SKETA.si ima širok nabor sodelovanj z družbami, kot so Mercator, Gorenje, Plastika Skaza, Medex, Kraš, Meso Kamnik, Samsung in z različnimi agencijami ter oglaševalci. Simon ima dolgoletne izkušnje z delom v tiskanih in spletnih medijih, vodil je odnose z javnostmi v družbi Mobitel, nato deloval v tržnem komuniciranju, sedaj pa se vse bolj posveča produkciji in trženju vsebin ter vplivnostnemu marketingu. 

 
Eva Ana Kazič
Eva Ana Kazič Allaorundeve
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Blogati je začela nekako 10 let nazaj, najprej zato, ker je potrebovala kanal za beleženje njenih rapidno spreminjajočih se misli in idej, če pogleda nazaj pa zato, ker blazno rada stvari definira. Vse od preference za konzervativno oblikovane čevlje do poslovnih strategij za podjetja. Kmalu so apetiti, pa ne tisti po denarju ali čokoladi, ampak po poslovni rasti, postali večji. Zato je pivotirala kot hobotnica: v produkcijo kampanij, v middlemanstvo med talenti in podjetji/mediji in na neki kritični točki v svetovanje lifestyle start-upom. Ko je nekega slednjega želela iz modnih vod iztiriti v čisto uporabno vrednost, se je pojavila ljubezen do tehnologije, velikih svetovnih planov, ki so ponavadi blazno konzervativni na papirju, ker blefiranja pač ne maramo, v praksi pa totalno hustlerski. Aja, blogerka je še vedno, naziva ne da. Zakaj? Ker je videz nekaj, kar sporoča večjo zgodbo o človeku, kot samo »objavo za obleke«, ker trmari pri nekonvencionalnih idejah začetka bloganja, ko ni bilo šans, da si »zvezda« v head to toe H&M in ker ima ideje, kaj se zgodi, ko mehurček generičnosti poči. Tri, štiri, zdaj.

 
Ciril Komotar
Ciril Komotar Komotar Minuta
  • Influencer marketing: marketing z vplivneži
  • 15.09.2017
  • 17:20 (80min)
  • Kino Bežigrad

Ciril Komotar je ta hip najpopularnejši slovenski vloger. Ker je avtomobilistični novinar, rdečo nit njegovih vlogov pod imenom Komotar minuta sestavljajo avtomobili, vsebinsko raznolikost pa dosega tudi z vključevanjem drugih aspektov njegovega življenja. Nalezljivi vsebini botrujejo predvsem humor, način montaže, ki gledalcu "ne dovoli" odvračanja pozornosti in pozitivna naravnanost. V le dobrem letu dni ga je začelo spremljati več kot petdeset tisoč Slovencev in Slovenk.